2016-11-09, 12:44
Medlem
egentligenotroligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Var inte valet riggat?

Bara om Trumpen skulle råka förlora. Men nu vann han, och då har givetvis allt gått rätt till!
2016-11-09, 12:45
Medlem
FortMeades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfahannen2
Var det några här som kammade hem lite pengar genom att betta på Trump? Man kunde göra sig en bra affär där ett tag

Satsade en liten högodds-slant på Bernie Sanders för länge sen när många amerikanska vänner pratade om honom. Känner nog fel sorts amerikaner vad det gäller speltips.

Medlem
DaddyD2s avatar
Vilken underbar känsla det var att vakna upp och se att Trump krossade Hillary och satte massmedia på sin plats
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Om så Trump skulle skapa världsfred, så skulle Norrmännen garanterat hellre ge Hillary Clinton priset för att nästan ha blivit första kvinnliga presidenten i USA.

Återstår att se vad Trump gör - Mängder med nyttig Goodwill på hand, men kan han nyttja det i praktiken?
Nu tror jag ju att Trump kommer att öka på motsättningarna och skapa mer krig.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Pence är väl inte krossad! Han är ju den som ska leda politiken framöver i USA!

Trumps självgodhet kommer att göra att han inte kommer att fatta detta omgående men han är ju inte dummare än att det så småningom sjunker in. Och det ska bli roligt faktiskt att se hans små barnsliga utbrott när han inte får som han vill. Donald är ren humor. Men någon politisk ledare blir han aldrig!

*Gäsp* Jaså är du en Pence supporter nu?
2016-11-09, 12:46
Bannlyst
(FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

(FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

Någon fler än jag som trodde på trump innan valet?
2016-11-09, 12:46
Medlem
Xunders avatar
Hillary har faktiskt gått om Trump i popular vote nu, så hon kan ju trösta sig med det även om det inte spelar någon roll
2016-11-09, 12:47
Medlem
halvfestligts avatar
Hm. Jag har varken skällt eller tagit ställning. Jag har dock en åsikt om valfläsk: att det inte nödvändigtvis blir verklighet. "Vi ska bygga en mur mot Mexiko, Clinton ska fängslas" - jag är tveksam till om dessa och andra "löften" kommer infrias.

Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Alla har sin rätt att skriva inlägg förstås, men när en person skriver som om den vet något när den i själva verkat är totalt inkompetent blir jag en aning irriterad. Men så brukar det ju vara. De mest ointelligenta och okunniga skäller högst, och du verkar vara en av dem. Din bild av det hela är liksom inte din egen. Den är skapad och påverkad av andras åsikter och propaganda. Om Trump kommer genomföra allt han har lovat är svårt att svara på idag, men genomför han ett av dessa löften är han bättre än alla andra. Eller vad fan säger jag, gör han ingenting är han bättre än alla andra. De har ju bara förstört.

Nu är han dock en man för och av folket och kommer att förändra mycket. Detta kommer bli en katalysator för förändring i stora delar av världen. Globalisterna kommer göra allt i sin makt för att sätta stopp för detta, men fler och fler kommer att vakna upp och se verkligheten för vad den är. Terroristattacker och krigsprovokationer är att vänta, men håller folket ihop finns det ingen som helst elit som kan krossa utvecklingen. ¨

SKÅL!
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vänta tills han faktiskt har börjat göra saker innan du ropar hej, vi vet ärligt talat inte vad han som president innebär förens tidigast 2017/2018 när han har fått både ersätta Obama men även fått röra om i grytan.

Håller helt med dig! Vi vet ännu inte vad Trump innebär, men att han slåss mot etablissemanget gör att det ser hoppfullt ut. Han verkar inte köpt eller korrupt. Tids nog kommer vi få veta och jag gissar att han kommer göra sina misstag, men frågan är vilka hans avsikter är.
Medlem
dunderhokens avatar
Haha angående facebook och twitter pk-folket... Det sämsta skämtet är ändå "Orange is the new black"... Tror jag har sett det ett tiotal gånger redan. Dom är så jävla butthurt!
Medlem
Vem fan bryr sig om FACEBOOK? seriöst. Ta era selfies och diskutera politik där istället för att nämna det här. TILL ER SOM NÄMNT DET
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det har kostat amerikanska folket en jävla massa pengar att ge sjukvård åt illegala immigranter.
Det har alltså kostat amerikanska folket en jävla massa pengar att hjälpa människor som behövt vård?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in