2016-11-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvfestligt
Många här verkar hoppas lite för mycket på Trump. Andra verkar överdrivet uppskrämda av honom. Alltså, jag tror inte att en ensam gubbe kan kullkasta allt. Men men. Den som lever får se.

Nej man behöver nog inte vara så rädd. De flesta utländska politiker förstår att det är Pence de ska förhandla med. Och samma med kongressen.
2016-11-09, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
hahahahaha gyllenne gryning och nu blir de etnisk rensning sa dom på svt.

Varför tittar ni på svt för? Visserligen är det komedi men man blir ju faktiskt upprörd att en "oberoende" kanal pysslar med skit likt detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Men det är faktiskt inte partiskt att bjuda in partiska gäster/experter!

Det har faktiskt granskningsnämnden sagt!

Granskningsnämnden borde..... avgå!!

Mvh
Medlem
Mats Karlsson, chef för utrikespolitiska institutet, på tv2 just nu. Vilken genomäckligt självgod karl, hela hans bögiga ansikte nästan skakar av upprördhet över att den konservative Trump vann valet. Vafalls, lyssnar inte amerikanska folket på bögen Mats Karlsson i Sverige!? Skandal!

I San Fransisco så krossar ilskna bögar skyltfönster just nu! No joke, de säger detta på tv2 nu!

Ett samhälle ska inte ge bögar inflytande, så det bara leder länder ned i fördärvet, som usa som har blivit fattigare under Obama, som sverige har blivit fattigare och skänker bort svenskarnas välfärd till giriga migranter: bögar ser en import av bögpojkar från afganistan (med en kulturell urgammal bögkultur) som toppen och den kan aldrig bli tillräckligt stor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Nu när Trump blivit vald får han säkert Nobels fredspris nästa år!

Haha dream on Hade Nobel haft ett krigspris hade de dock säkerligen gett det till honom.
2016-11-09, 12:39
Bannlyst
Bara jag som går runt och småler åt allt som ett fån idag?

https://www.youtube.com/watch?v=swz9zruCqQU
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Nu när Trump blivit vald får han säkert Nobels fredspris nästa år!

Skulle inte förvåna mig, idioterna som bestämmer det är ju så kåta för uppmärksamhet så att man blir mörkrädd-
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfahannen2
Var det några här som kammade hem lite pengar genom att betta på Trump? Man kunde göra sig en bra affär där ett tag

Vann 22 k med snittoddset kring fyra gånger pengarna
Medlem
Sperssons avatar
.
Nu gäller det för Europa att också sparka ut miljövänner, islamister, globalister, och andra med tveksam värdegrund.

Nu är det dags att återskapa starka nationer över hela världen.

Folket har segrat över etablissemanget.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det här var nog den tyngsta käftsmällen mot PK-etablissemanget hittills.

Man märker att de håller på att tappa greppet. Informationsmonopolet är brutet. Antietablissemangspartierna blir allt större och starkare i västvärlden. Och nu har världens mäktigaste man - USA:s president - sållat sig till denna skara.

Brexit var en snygg vänsterkrok men Trump som POTUS är en rak höger!
Medlem
Rickuzs avatar
Lystring!

Hur ser det ut i era Facebook-flöden? Är det mycket gråt och tandagnissel där från nyttiga idioter som nu tror att världen kommer att gå under och att dom måste emigrera till en annan planet?

I mitt flöde ser jag inte så mycket som jag hade hoppats på, men visst dyker det upp några drama-queens här och där. En av mina FB-vänner skrev nyss ett inlägg där hon fasade över "hur andra länder kan vara så sjuka och rösta fram dåliga politiker, och att USA har mycket att lära av Sverige".

Man sätter nästan kaffet i luftstrupen.
2016-11-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Jävla klagande på tv. Trump får massor av beröm från världens högsta män och kvinnor
Håller med farbrorn med glasögon i SVT studion ser ut att ha sålt smöret och tappat pengarna, vilken vidrig människa han är.
Han beklagar sig om allt inte bara Trump utan även Putin och hotet från Ryssland osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in