2016-11-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ja, du får gärna tro det, och nej, det har jag verkligen inte, och jag hade själv inte röstat på Trump.

Men försök att sätta dig in i hans situation nu. Det är en ny roll. Och han kommer att vilja vara den bästa presidenten i mannaminne. Det kan man inte vara genom att så splittring.

Vi får vänta och se hur det går.
Det är just splittring han kommer att så. Splittring av USA från omvärlden. Ett är säkert, du och jag kommer inte att vara vinnare på det.
2016-11-09, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Ska Will Smith, Cher och andra papegojor flytta till Australien nu?

Nja, Cher skulle ju enligt egen utsago lämna planeten om Trump vann. Hoppas hon har bokat in sig på nästa rymdfärja...

Och Joel Kinnaman skulle lämna Hollywood. Har han lagt ut sitt nyköpta hus på marknaden ännu - någon som vet? Kanske Bollywood nästa, så han kan fortsätta tjäna pengar...
Medlem
Som jag skrev tidigare, nästa gång, demokrater, låt inte en korrupt fitta som var försvarsadvokat till pedofiler och gift med en våldtäktsman representera er.
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Jag ska fira med några stessolid och inbilla mig att det löööser sig nog det göööör det alltid
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Detta är illa men inte värre än om Hillary hade vunnit. Tack wikileaks, men oavsett så var det illa att Trump vann.

Lets build a wall!
2016-11-09, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Du menar tillskillnad från: "Det är rasistiskt att ge ut statistik om invandrares brottslighet, sanningen måste mörkas"-retoriken?
Ännu ett användande av "jag vet sanningen för jag har läst på avpixlat"-retoriken...
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Nja - han har ju ganska bra med goodwill från Ryssland - att han kommer lösa den konflikten är en lågoddsare. Sedan hur bra villkor det blir är en annan sak - där får man se om han lyckas med "the best deals" - eller om han ger bort Krim gratis...

Försämrat säkerhetsläge för Sverige känns som en högoddsare, om han inte råkar skaka hand på att ge bort Baltikum till Ryssland, men det tvivlar jag på.
Ryssland vill idag använda Slite hamn som bas för sina ledningar i Östersjön. Svenska regeringen har sagt nej. Putin är inte en man som tar ett nej. Jag menar inte att en invasion skulle ske utan helt enkelt att utan stöd från USA och Nato så har Sverige inget att sätta emot och får snällt gå med på Putins krav utan att ett enda skott avfyras.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Fy fan, en sorgens dag. Den lättlurade massan vann till slut. Synd att de inte kommer få sina förlegade industrijobb tillbaka som Trump lovat. Allt arbete för klimatet förlorat. Kvinnorättigheter tillbaka till 1950. En gay-hatande vice president. En lättkränkt anti-intellektuell idiot som inte kan formulera en vettig mening utan telepromter ska hålla tal i FN och förhandla med värdsledare.

Naww ännu en dålig förlorare som var tvärsäker på att President Trump skulle torska mot crooked Hillary måste svida något enormt nu va ?
Medlem
Clinton leder med 80 röster i New Hampshire. Sjukt.

Annars tycks Michigan gå till Trump också.
Bannlyst
Time Square https://twitter.com/ABCLiz/status/796266741974319104 underbart
Medlem
Länk till Åkesson-intervju i SR P1
9:38 in

http://sverigesradio.se/p1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Har det kommit några klipp med PK-tårar?
Ja! Gör en samlingstråd. Det var för mycket för mycket win för att hinna se och höra allt under natten!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in