2016-11-09, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marbodal
Är detta en av de största händelserna i USAs historia? Eller rent av den största någonsin i moderntid.

Med tanke på att en affärsman har valts till USA:s president vill jag påstå att det är historiskt.
2016-11-09, 08:54
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag trodde Clinton skulle vinna stort, och hade hoppats på det.
Nu när det står klart att Trump vann så hoppas jag att något förändrar MSM och PK-politiken i västvärlden. MSM måste få en reality check och komma ner på jorden, vilket jag tror detta resultat visar.

Spännande framtid, skrämmande men spännande. Men antagligen blir det sig likt.

But we TOLD YOU SO!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
bara han inte tuppar av
Mer rädd att han ska börja gråta, hade inte sett snyggt ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
trump Håller Tal. Bevittna Nu Denna Historiska Händelse Och Njut.

Kan inte är på jobbet och sliter så Löfven kan ge mina pengar till invällarna.
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag trodde inte att The Don skulle vara så pass ödmjuk och sympatiskt när han talade till folket.

Smart att försöka ena folket men vet inte om de köper det.
Medlem
The Donald är the real deal!!!!
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vilken jävla chock.

Haha hur kan detta ha kommit som en chock? Häxan drog inte en kotte på sina rallys medans Trump hade smockat.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
bara han inte tuppar av

11 år så han är ursäktad om nu så . Kl är väl en bra bit efter midnatt nu också i NY så läggdags för länge sedan för han. Ser ju mest trött ut.
2016-11-09, 08:55
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marbodal
Är detta en av de största händelserna i USAs historia? Eller rent av den största någonsin i moderntid.

Haha! Nja, inte på långa vägar.
Vad tror du egentligen kommer att hända med Trump vid rodret? USA är trots allt en rätt stabil nation, förändringar sker långsamt. Trump kan inte bara tuta och köra, många han ska medla med.
Bannlyst
Take care of the vets
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Vi får väl se tror också det är samma trams som alla andra anklagelser mot Trump som inte kunnat backat upp med bevis... till skillnad mot vad som kommit fram i Clinton lägret.

Trump University är dock något som startades innan han ställde upp i racet så det tror jag har betydligt mer tyngd bakom sig, men resten tror jag precis som du inte kommer att leda någonstans.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
De sitter just nu och planerar sin respons. Det kommer inte att bli vackert. Men fr o m nu, så är det den demokrati de nyss hyllade som de snart ska visa att de ändå inte riktigt tror på. Jag tror...att deras PR-avdelningar kommer att behöva jobba järnet. Och jag är inte säker på att ens det hjälper.

Ptja.. Vad ska dom göra egentligen? Dom har precis förlorat deras största militärmakt.

Dom skulle väl kanske kunna krascha ekonomin i USA antar jag men då kan ju Trump bara peka på vad dom håller på med och outa dom inför hela världen.

Att Trump skulle låta sig luras av lobbygrupper har jag svårt att tänka mig.

Det som återstår är väl smutskastningskampanjer via media men även det skulle få en backlash som Trump kan peka på.

Har säkert missat något men kommer inte på mer.

Vad har du i åtanke?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in