2016-11-09, 07:39
Medlem
Gud vad långsamt det går! Vad är problemet? Orkar inte vänta mer
2016-11-09, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag satt och läste i denna tråden fram till 12 i natt. Och någon reporter på FOX sa Killary. All svensk media snackade skit om Trump. Har det hänt några roliga saker i svensk och utländsk media sen det visat sig att Trump gått frammåt? Hur är stämningen nu i media?

Mvh
När Trump vände vid 02-03 var det fullkomligt likblekt i samtliga svenska tv-kanaler. Allt ifrån korrespondenter till programledarna var i chock över att deras älskade Hillary höll på att falla. Utom Marcus Oscarsson då förstås, han var objektiv. Resten var dock en total katastrof.
2016-11-09, 07:40
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag satt och läste i denna tråden fram till 12 i natt. Och någon reporter på FOX sa Killary. All svensk media snackade skit om Trump. Har det hänt några roliga saker i svensk och utländsk media sen det visat sig att Trump gått frammåt? Hur är stämningen nu i media?

Mvh

Uhm, har bara lyssnat med ett halv öra. Mest bara haft på i bakgrunden medans jag skrivit på FB och kollar electormaps.

Men stämningen var förvirrad, riktigt dyster och lite chock, typ.

Filip fattade ingenting hur det hände, Fredrik verkade mest trött och uppgiven.

Karin Pettersson(?) från Aftonbladet såg helt paj ut. Typ som att en familjemedlem hade dött.

En reporter på SVT påstod att hon var förvånad, vilket jag tyckte var lite kul för tidigare var ju alla säkra på att Trump inte hade en chans.

Marcus Oscarsson var bra som vanligt, skulle tippa på att han är pro-Trump då han lutade lite mer positivt mot honom även om han tog upp dåliga saker också. Var helt klart den mest neutrala av alla journalister på alla kanaler.

Det är väl det, typ..
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
PENNSYLVANIA!
Dom blev tagna på muffen!

Skräll skräll skräll!!!!!!!!!!!
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Nja, de kommer ju att åka hit istället, förstår du väl?

Får aldrig asyl här, då det inte är krig hemma längre.

Tack Trump
Medlem
Äntligen!
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokes420
Det kallas för FRÄ-MLI-NGS-FIE-NTL-IGH-ET din stolle, kan du inte se det själv så är du mer snevriden än hakkorset du har uppkört i röven din lilla nasse.
Och har ni inget bättre ni svennar kan komma med förutom bananrepublik, blatte, sandneger and what not... patetiskt så det bara skriker om det.
Svensk logik, gnälla bakom dataskärmen och leker gangster med glåpord jävla luffare
Sådärja, nu har jag blivit kallad både vänstermupp och nasse på en morgon.

Jag respekterar demokratin. För helvete! Varför gör inte du det? Fatta att Clinton varit hatad av SÅ MÅNGA AMERIKANER att de HELLRE röstade på "alternativet" än på henne. Hon har alltid varit en fake ass bitch. En polerad yta gör ingenting.

Den opolerade vann!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag håller med. Jag hoppas fan att han inte vinner. Möka tider i världen.
Möka tider indeed...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofflez
Jaja, ser ut som dumskallarnas era kan börja. Finns inte många vinnare här i längden.

Alla vi som är trötta på politisk korrekthet, vänsterflum som tex. identitetspolitik, konsekvenserna av muslimsk invandring och tredjevågsfeminism vinner i längden.

Blir vi av med den skiten så spelar det ingen roll att USA's president är en korkad mansgris.
Medlem
Tänkte från början att detta var ett tips till Trump, men jag hade uppenbarligen fel, så får ge det till Clinton/Demokraterna istället:

Som jag förstått det är fullt möjligt för elektorerna att rösta "fel". Ska tydligen enbart vara i två delstater felaktiga elektorsröster inte räknas (Olagligt i ytterligare 25, men skit samma.).

Så rimligen är det ju "fritt fram" för Clinton att muta/mordhota sin väg till Presidentposten. 19 December avgörs det. En sista akt?!
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Trump leder med cirka 58 900 röster i Pennsylvania och det är runt 82 445 röster kvar att räkna.

Hillary måste vinna minst 71,4% av de röster som finns kvar att räkna. Lycka till!

Citerar mig själv. Sitter med miniräknaren och nu är det ännu svårare för Clinton
Bannlyst
Grab Hillary by the pussy and throw her in jail!

Trump vet man ingenting om, kanske kommer han bli den värsta och sämsta presidenten någonsin. Dock så vet vi alla vad Hillary går för och hur mycket pengar hon stulit från Amerikanska folket. För att inte tala om hur mycket blod hon har på sina händer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in