2016-11-09, 07:27
Medlem
AkeTheSnakes avatar
WOW! SVT lyckades finna en indian som var emot Trump När jag var i Potowatomi i Wabeno Wisconsin träffade jag endast indianer som var pro Trump
Medlem
birgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Man kan ju inte annat än att älska det!
Även om jag tror Trump inte kommer göra jack shit förutom underlätta för företagen och riva Obamacare

håller med,,han kommer att satsa på handel och som han sa att han inte tänker starta 3 VK pga av Ukraina polacker eller annat skit,,,

HEJ darling Trump ,,vi kvinnor KVINNOR älskar dig
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
När kommer segertal/förlusttal?

Har inte förlorarna i tidigare val accepterat förlusten tidigare än detta?
Jo fast skillnaden nu är ju att detta valet inte är avgjort än.
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Putin + Trump = sant

Ja, det här är jävligt positivt!

Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Löfven och Wallström är utrikespolitiska katastrofer. De har satt sig för att förolämpa så många som möjligt med den humanitära stormaktens moraliska von oben attityd.
Sen måste de som lismande våta hundar krypa för att försöka mildra det hela.
Spottar på Trump, spottar på Putin etc. Världens godaste land behöver inga internationella relationer om de inte håller samma moraliska standard som den humanitära stormakten.

Det blir till att buga sig ner nu.
2016-11-09, 07:28
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vi får alltså en president som sitter på nätterna och twittrar dynga om skönhetsdrottningar...

Om det är allt du kan få fram från att trump har vunnit så borde du nog ta och fundera både en och två gånger till.

Helt meningslöst inlägg. Inget att diskutera och inte ens en oneliner av värde. GJ.

Fundera på hur det kommer påverkar MÖ, relationerna med Ryssland (vad betyder bra relationer mellan RU och US? NATO?) osv.

Sen kan du fundera på vad som kommer hända i USA.
Kan det vara så att vissa idéer han har är bra? Har du hört några?

Att han vill sätta amerika först och kasta ut globalisterna från köttgrytorna är positivt för alla länder där globalisterna har ett finger med i spelet. Dom har inte längre en supermakt bakom sig.

Som du vet så är ju inte globalisterna på bra fot med Ryssland som avskyr dom.
Nu USA. Så det är väl Kina kvar då

Det kommer ha väldigt bra konsekvenser för världsfreden om gnabbet mellan RU och US i MÖ kan stoppas och dom istället samarbetar och störtar IS.

Fundera lite på det jag har skrivit, kolla upp fakta runt det hela och avgör sen om det enda med Trump är att han "sitter på nätterna och twittrar dynga om skönhetsdrottningar..."
Medlem
Madagascars avatar
Och nu har FOX called PA för Trump. Grattis till the basket of deplorables.
Medlem
Birgitta Ohlsson är bitter i SVT. Trump har tydligen "dödlig cocktail" och det är "en risk att rättigheter rullar tillbaka"..
Medlem
Nevada och New Hampshire går till Clinton.

Tack och lov för wiscansin.
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Man kan ju inte annat än att älska det!
Även om jag tror Trump inte kommer göra jack shit förutom underlätta för företagen och riva Obamacare

Underlätta för amerikanska företag ja, men jag fattar inte att man som svensk skulle gilla att många av våra sällanköpsvaror kommer att bli dyrare?
2016-11-09, 07:29
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisOhoy
Han kan benåda henne innan och Trump kan inte göra ett skit.
Det tror jag är exakt vad Trump vill att Obongo gör för att slippa öppna upp all korruption som skulle spys ut inför allas ögon. Sen kan hon flytta till Haiti, eller kanske inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Om det är allt du kan få fram från att trump har vunnit så borde du nog ta och fundera både en och två gånger till.

Helt meningslöst inlägg. Inget att diskutera och inte ens en oneliner av värde. GJ.

Fundera på hur det kommer påverkar MÖ, relationerna med Ryssland (vad betyder bra relationer mellan RU och US? NATO?) osv.

Sen kan du fundera på vad som kommer hända i USA.
Kan det vara så att vissa idéer han har är bra? Har du hört några?

Att han vill sätta amerika först och kasta ut globalisterna från köttgrytorna är positivt för alla länder där globalisterna har ett finger med i spelet. Dom har inte längre en supermakt bakom sig.

Som du vet så är ju inte globalisterna på bra fot med Ryssland som avskyr dom.
Nu USA. Så det är väl Kina kvar då

Det kommer ha väldigt bra konsekvenser för världsfreden om gnabbet mellan RU och US i MÖ kan stoppas och dom istället samarbetar och störtar IS.

Fundera lite på det jag har skrivit, kolla upp fakta runt det hela och avgör sen om det enda med Trump är att han "sitter på nätterna och twittrar dynga om skönhetsdrottningar..."
Äh rena nazifesten här där alla främlingsfientliga fittor samlas och hyllar denna pajas.....
Medlem
EarlTurners avatar
Birgitta Ohlson är inte glad. Liberal sorg är så vackert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in