Nu har jag 3000 kr igen på betfair av ngn anledning efter att ha cashat ut på 10 002, vad innebär detta? Vad händer med mina resterande 7002 kronor?
(Är ny på betting)
Varför tog du ut pengarna innan valet är avgjort? Tror det är därför du förlorade pengarna. Oddsen kan då ändra sig till så som den är nu om jag inte minns fel. Hade du låtit pengarna vara kvar så hade du fått allt. Men jag är inte säker. Tror dock du förlorat dom 7000 iaf.
Pratas alldeles för lite om att republikanerna nu har kontroll över presidentposten, kongressen, senaten och såldeles också Högsta Domstolen. Senast detta hände var 1928 så det är rätt ovanligt.
Så Trump kommer nog kunna införa stora förändringar i landet, mer än vad många inser.
Jo gyllene läge minst sagt. Det var lte det som gjorde Obama gråhårig att han inte hade dessa med sig. Sedan återstår då att se hur mycket man kommer tillåta att Trumps vilja får styra.
Hade varit intressant att få Jimmie till någon valvaka och höra vad han har att säga. Det är ju tredje största partiet och han har dessutom erfarenhet som underdog.
Åkesson?? Han har tagit avstånd från Trump och vägrat ta ställning i valet. Varför i helvete skulle hans åsikter vara intressanta nu?