Äntligen har folket tagit sitt förnuft till fånga! Nu kan storstädningen efter PK-eliten och bankmaffian börja i hela västvärlden. Idag ska jag göra ett undantag och följa även svensk media. Vill skadeglatt se alla förvridna miner hos vänstermedias representanter.
Inte för att jag tror Trump kommer att vara så hemsk att ha som president som många människor vill få oss att tro men en sak som bör få honom att ses som diskvalificerad som president är väl ändå hans arroganta inställning mot klimatförändringarna. Sen verkar han ju inte kunna ta kritik och spottar och fräser på alla som pekar ut brister i hans personlighet. Inte för att Trump är någon psykopat, det tror jag inte men det är väl en ganska så omogen människa vi har att göra med. Han kan säkert det där med ekonomi och hans raka attityd är en frisk fläkt men en sådan här person och människa tar man ändå inte speciellt seriöst.
Men men, det lär kanske inte gå så illa som PK media ofta vill få oss att tro. Trump vill väl USA:s bästa eller är jag naiv?