2016-11-09, 06:54
Medlem
Jag har kollat på SVT och lyssnat på P1 på radio hela natten. Hur kan dom först ha en person som konstaterar att Trump fick 30% stöd bland Latinoväljare (rekord) och 40% bland kvinnor, och sedan säger en annan "expert" direkt efter att det bara är lågintelligenta vita män som röstat på Trump? Det var alltså svar på frågan som följde direkt efter!

Fortfarande vid 1-2 på natten så skrattade journalisterna och deras "experter" åt Trump och sade att Hillary var på väg mot en jordskredsseger.

Kanske dags att hålla käften ett tag.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nu är Löfvén på 1:an

Fattas bara en mjukglass i Stefans hand så är bilden fulländad. Ser helt borta ut som vanligt.
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Häxan borde erkänna sig besegrad och visa lite värdighet. Jag kan inte sova förrän hon ger upp.

Det kommer nog dröja ett bra tag innan hon ger upp. Alla röster kommer nog vara räknade innan hon erkänner sig besegrad.
2016-11-09, 06:55
Medlem
korvbenkes avatar
Roliga var att folk idiot förklarade mig i Trump tråden när jag sa att han kommer vinna MI och PA vilka är det som är dumma nu?
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Stor humor att Stefan och Margot oroar sig över USA samtidigt som de nyss är hemkomna från Saudiarabien.

+1 på den, varför kan inte det lyftas fram
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius
Vad är det för stämning på Filip o Fredriks valvaka?
Riktigt låg. Verkar som Filip vill skjuta huvudet av sig
Medlem
OvissFramtids avatar
TV4 sitter nu och talar om Trumps haaaat...

Och impopulariteten bland amerikanarna för Clinton, TV4 gör misstaget att göra Clintons impopularitet synonymt med "hat mot Hillary"...Man undrar hur psyket och sinnestillståndet är hos dessa människor. Det är en demokrati, folket gillar inte Hillary för sin korruption. Det är inte haaat bara för att hon inte är omtyckt.

På tal om hat, igår satt ni på TV4 och visade De Niros video där han kallar Trump fähund och att han vill slå Donald, där satt ni...Bekvämt med ett leende på läpparna och gottade er i att några kändisar hatar Trump så extremt att de vill slå honom. Hatet som ni säger, är ni så bra själva på att sprida. När det inte går er väg...Då går det bra att gråta ut..Om andras påstådda hat..
Medlem
RadioDDR1s avatar
Löfven sitter i tv-soffan och säger "öhhhhhh", "öhhh", öhh".

Patetisk figur den där. Låt oss göra ett nummer av honom 2018.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Småroligt hur du tror du är en meme-lord efter att hängt på /pol/ och /r/t_d i några månader. . Hur mycket du än önskar så är du inte medborgare i USA utan i Sverige. Löjligt hur svenskar som du önskar att du vore jänkare över allt. Hur man kan påstå sig älska Sverige till den grad att man är redo att dö för vårt land, samtidigt som man hoppas på en president i USA som ger sämre vilkor för Sverige i världsekonomini. Allt i utbyte för lite roliga memes och få vara del av en ball jargong är på snudd till sinnessjukt.

Ännu en människa som inte förstår att västvärlden står inför ett maktskifte.

Trump USA 2016
Brexit i Storbritannien 2016
Le pen i Frankrike 2017
AFD i Tyskland 2017
SD 2018

Vänta du. Detta är bara början
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Småroligt hur du tror du är en meme-lord efter att hängt på /pol/ och /r/t_d i några månader. . Hur mycket du än önskar så är du inte medborgare i USA utan i Sverige. Löjligt hur svenskar som du önskar att du vore jänkare över allt. Hur man kan påstå sig älska Sverige till den grad att man är redo att dö för vårt land, samtidigt som man hoppas på en president i USA som ger sämre vilkor för Sverige i världsekonomini. Allt i utbyte för lite roliga memes och få vara del av en ball jargong är på snudd till sinnessjukt.

Du läser uppenbarligen inte det jag skriver, och är helt jävla blind för omvärlden.
Vart påstår jag att jag är en s.k meme-lord?

Västvärlden (LÄS FRIHET, MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER m.m) har varit ett sjunkande skepp länge nu med åsiktspoliser och annat trams som behandlat oliktänkande som skit.
Denna tid går mot sitt slut med Trumps seger och DU samt hela väst borde vara jävligt glada.

Löjligt med svenskar som du som underskattar vikten av USAs politik och hur ni totalt pissar på det som folk genom historien har offrat för att du ska få sitta på detta forum och ordbajsa klockan 06 på morgonen.
Jag är glad för västs vägnar, men du verkar ju tycka att Sverige ska bli något Jucheland.
Du påstår dig älska Sverige men förstår inte att Sveriges framgång baseras på omvärldens (läs VÄST) framgång.
Vi bygger om på nytt nu, men du kan vara småpurken om du vill.
Mig rör det inte

https://www.pinterest.se/pin/338121884502790342/
Medlem
Avon.Bs avatar
Lööf är fan mer orange än Trumpen Vilken vidrig hora, tvi
Medlem
PlanetCaravans avatar
Tänk att Löfven eventuellt ska ha möten med Donald Trump nu. Stefan kommer ju darra som ett asplöv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in