Citat:
Ursprungligen postat av
Oligarque
Småroligt hur du tror du är en meme-lord efter att hängt på /pol/ och /r/t_d i några månader.

. Hur mycket du än önskar så är du inte medborgare i USA utan i
Sverige. Löjligt hur svenskar som du önskar att du vore jänkare över allt. Hur man kan påstå sig älska Sverige till den grad att man är redo att dö för vårt land, samtidigt som man hoppas på en president i USA som ger sämre vilkor för Sverige i världsekonomini. Allt i utbyte för lite roliga memes och få vara del av en ball jargong är på snudd till sinnessjukt.
Du läser uppenbarligen inte det jag skriver, och är helt jävla blind för omvärlden.
Vart påstår jag att jag är en s.k meme-lord?
Västvärlden (LÄS FRIHET, MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER m.m) har varit ett sjunkande skepp länge nu med åsiktspoliser och annat trams som behandlat oliktänkande som skit.
Denna tid går mot sitt slut med Trumps seger och DU samt hela väst borde vara jävligt glada.
Löjligt med svenskar som du som underskattar vikten av USAs politik och hur ni totalt pissar på det som folk genom historien har offrat för att du ska få sitta på detta forum och ordbajsa klockan 06 på morgonen.
Jag är glad för västs vägnar, men du verkar ju tycka att Sverige ska bli något Jucheland.
Du påstår dig älska Sverige men förstår inte att Sveriges framgång baseras på omvärldens (läs VÄST) framgång.
Vi bygger om på nytt nu, men du kan vara småpurken om du vill.
Mig rör det inte
https://www.pinterest.se/pin/338121884502790342/