2016-11-09, 06:43
Medlem
Trump har sannerligen greppat hela Amerikas korrupta och förljugna etablissemang med en rejäl hand fist i ni vet var.
Medlem
Arnstadokratins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Nu påbörjas den nya kulturrevolutionen, nationalism emot marxismen som dikterat villkoren för det offentliga rummet.
Allt för länge har man ignorerat folkviljan och misshandlat vår demokrati, de värderingar och principer som varit landets byggsten från början.
Ja det tycks vara trenden nu. Hoppas bara det inte svingar över för långt. Vi människor har svårt att balansera.

Hade hoppat på Hillary främst pga klimatförändringarna. Detta kan gå hursomhelst, bättre, sämre eller katastrof. Intressant ska det bli oavsett, och jag gläds åt Clinton-klanens besvikelse på ett personligt plan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Svalt karbonpapper ?

Vad grundar Du det påståendet på ?

endast dom som registerar sig inför valet har rösträtt, svårare är det inte (ca 120 milj av 330)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Men alla verkar ju tycka att det är klart...

Tar Trump Wisconsin så är det klart.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
OM det händer så kommer det bara bli mera floskler...

"Noone believed in us"

"This is the greatest movement"

"We will all be winners"

"We all defeated a rigged system"

"Lets drain the swamp"

Bara populistiska slagord utan tillstymmelse till något som helst djävla program eller plan.

Gud bevare oss alla.

Vad svamlar du om? Muren mot söder. Inreseförbud mot muslimer. Skattesänkningar. Jobbtillskott. BL.A
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Lawl. PRAISE KEK, cuck. Långt ifrån HIGH ENERGY ifrån dig.

Jag sätter demokrati och frihet framför allt.
Att kulturmarxister och dylikt patrask får det lite svårare i lilla PK-Sverige skiter jag fullständigt i.

Du sätter alltså demokratin i HELA VÄST i andrahand? Säger ju en del....
Jag älskar Sverige, hissar flaggan varje nationaldag, står upp varje gång nationalsången spelas inför landskamper, jag hade dött för detta land.
Däremot är riktningen väst har tagit otroligt oroande, när människor börjar bli rädda att yttra sina åsikter bör man ifrågasätta om man verkligen är så fri som man tror.
Återigen, detta är en seger för demokratin, acceptera det.
Småroligt hur du tror du är en meme-lord efter att hängt på /pol/ och /r/t_d i några månader. . Hur mycket du än önskar så är du inte medborgare i USA utan i Sverige. Löjligt hur svenskar som du önskar att du vore jänkare över allt. Hur man kan påstå sig älska Sverige till den grad att man är redo att dö för vårt land, samtidigt som man hoppas på en president i USA som ger sämre vilkor för Sverige i världsekonomini. Allt i utbyte för lite roliga memes och få vara del av en ball jargong är på snudd till sinnessjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
När släpper spelbolagen pengarna?

Har lite att plocka ut...

Undrar hur många som lade stora summor på Hillary?

Tur att man slutat med den skiten
Medlem
adolfbubblas avatar
Ser ut som han tar Pennsylvania!
Medlem
Wow, ser ut som att han kammar hem till och med Pennsylvania. Vilken jävla bragd Trump.
Medlem
MorkaKrafters avatar
Fan va häftigt om Trump vinner!! Synd att börserna går ner idag bara. Men de går upp igen
Medlem
"En spark i ändan på den politiska eliten" enligt Anna Hedenmos bisittare statsvetaren Henrik på SVT1.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Men som du har skrivit här i natt så är du ju både judehatare och för åsiktsmonopol. Jag tror inte att du får med dig så många.

Om du hade läst alla mina inlägg att du sett att jag inte har något emot en vanlig jude utan dolda motiv och lojalitet till intressen som är skadliga för Sverige och svenskarna.

Och ja, jag är helt klart för att ta tillbaka åsiktsmonopolet och forma det efter det nya "PK" som väldigt många svenskar delar men saknar.

Jag är för att störta det nuvarande etablissemanget och starta ett nytt, grundat på helt andra värderingar.

Är däremot inte för facism och åsiktsregistrering. Alla får tycka vad dom vill. Men däremot får kulturmarxister, globalister inte längre gå oemotsagda i media, utse sina egna experter för att bevisa sina teser.

Vi kommer inte ens behöva fuska fram rapporter. Vi kan bara peka på verkligheten så kommer folk inse att det gamla är något som tillhör det förflutna.

Jag vet inte annars hur du har tänkt dig att man ska förändra ett samhälle till något helt annat om man inte äger "PK"-åsikterna, och media.

Det är liksom så det funkar. Men det behöver inte betyda att man uppnår sina mål med hjälp av vinklar, halvsanningar och mörkning. Istället kan man använda sanningen och logik.

Folk är inte dumma. Folk kan avgöra själv från sann fakta.

Så venne, det verkar vara du som drar nazistväxel här när det inte finns någon nazismkoppling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in