Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Men som du har skrivit här i natt så är du ju både judehatare och för åsiktsmonopol. Jag tror inte att du får med dig så många.
Om du hade läst alla mina inlägg att du sett att jag inte har något emot en vanlig jude utan dolda motiv och lojalitet till intressen som är skadliga för Sverige och svenskarna.
Och ja, jag är helt klart för att ta tillbaka åsiktsmonopolet och forma det efter det nya "PK" som väldigt många svenskar delar men saknar.
Jag är för att störta det nuvarande etablissemanget och starta ett nytt, grundat på helt andra värderingar.
Är däremot inte för facism och åsiktsregistrering. Alla får tycka vad dom vill. Men däremot får kulturmarxister, globalister inte längre gå oemotsagda i media, utse sina egna experter för att bevisa sina teser.
Vi kommer inte ens behöva fuska fram rapporter. Vi kan bara peka på verkligheten så kommer folk inse att det gamla är något som tillhör det förflutna.
Jag vet inte annars hur du har tänkt dig att man ska förändra ett samhälle till något helt annat om man inte äger "PK"-åsikterna, och media.
Det är liksom så det funkar. Men det behöver inte betyda att man uppnår sina mål med hjälp av vinklar, halvsanningar och mörkning. Istället kan man använda sanningen och logik.
Folk är inte dumma. Folk kan avgöra själv från sann fakta.
Så venne, det verkar vara du som drar nazistväxel här när det inte finns någon nazismkoppling.