2016-11-09, 06:36
Medlem
birgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Tacka fan att Trump vann, en rasistisk häxa som hatar svarta kunde inte bli president.

Håller med,, Hussein Obama sköt svarta på löpande band, och antal berättiga till sjukvården har minskat drastiskt,, kaos i Mellanösten, ränta på ---- men han fick Nobel fredspris,, det får stumbanfurer Clinton också,, undrar i vad...nu kommer tid av fred och handel HALLELUJA;;TACK GUD TACK TRAMP,,,ge hjärna till svennes också gör Sverige till Schweiz till välmående neutral direkt republik!!!GUD ;;;

SLUTA CENSURERA ,,,
Medlem
Merwinnas avatar
God Morgon du Sköna Nya Värld! Ingen annanstans än här på Flashback skulle jag våga erkänna att jag blev JÄTTEGLAD när jag vaknade och slog på datorn och såg att Trump vinner! Nu kan det äntligen bli lite ordning i världen igen! Mindre invandring, mindre PK. Folk i fattigare länder får lära sig att stanna och bygga upp sina egna länder i stället för att bara välla in i Västvärlden och vänta sig att bli försörjda och omhändertagna i ett land där arbetet redan är gjort!

Donald Trump skulle till och med kunna få ta mig på... ja, det där han sa att han brukar ta kvinnor på!
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om.

Hade du brytt dig om sveriges bästa hade du sett det från en helt annan synvinkel.

Det är du som är cucken här, ingen annan.

Praise Kek, min broder!

Sannerligen, vi har bevittnat historia ikväll.
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Om Clinton vinner både Michigan och Pennsylvania kommer hon att vinna.

Hur fan kan folk utropa Trump som segrare när det inte är klart än?

Hon är under i Mi, helt jämnt i Pa. Hon måste vinna fler delstater där hon ligger under. Hon vann just Nevada, men det är bara 6 electoral votes.
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
När kan vi få en kommentar av statsminister Löfven?

Han kommer till SVT lite senare nu på morgonen.
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Svalt karbonpapper ?

Vad grundar Du det påståendet på ?
Inte alla amerikanska medborgare är över 18 år, till exempel.
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det blir något patetiskt som vanligt och så offentliga gråterskor som tjatar om att Clinton förlorar för att hon är kvinna, buhu. All skit hon pysslar med pratar man aldrig om.

Dom skriver det som om vi inte minns hatet mot Sarah Palin. Dom tror inte att Trumps väljare röstade på henne?
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Tror ni det här valet kommer gå till historien som det mest omdiskuterade? Jag tror att forskare kommer studera det här valet i årtionden framöver
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Har inte följt sista halvtimmen. Är valet avgjort nu. Har trump vunnit?

japp
Medlem
mbrodins avatar
Vilken underbar dag, första dagen på jobbet efter 3 år som sjukskriven och sen skrivs troligen historia med Trump som President och USA blir Republikanskt ^^ Får ta lite ikväll när man kommit hem.
2016-11-09, 06:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
HAHAHHA Filip den vidriga kommunisten ska lämna kapitalistlandet USA nu hotar han med. Vilken vidrig pajas han är som flyttat dit i första taget, han klarar ju inte av marknadsekonomi och demokrati. Nordkorea måste passa Filip utmärkt, där finns ju en åsiktskorridor som är något av en utopisk dröm för Filip och media.

Du menar Piff i Piff och Puff? Ja den jobbiga achberger-pojken kan springa hem under den sten han kom ifrån.
2016-11-09, 06:37
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backfire1
Ahhh härdsmältan på svt

Visst är det lustigt!

Dessutom så är det så uppenbart att SVT inte är neutrala. (Det har man väl inte trott förut heller, men...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in