2016-11-09, 06:31
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Nu rusar Clintonanhängarna efter visumansökningar till Kanada.
Tänk om de svenska Clintonfansen också kunde emigrera, vilken vinstlott för Svedala.

jösses du menar hela pk maffian och även varenda zoom och varenda 45 årigt hazrdbarn?

if only there is a will, there is a way.
2016-11-09, 06:32
Medlem
Stackars Filip är helt moloken. Han är tagen på sängen totalt, Fredrik försöker iaf trashtalka honom in i det sista. De är så söta det här extremt PK och kommunistiska paret.
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriera
Hon är en av de propagandister som allvarligast skadat det här landet. Hon bör ställas till svars för sina lögner, låsas in.

Lock her up!

Nej, men nog fan stämmer det. Hon har varit en enormt destruktiv röst i svenska debatten, hon tillför ingenting positivt.
Medlem
Damortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det blir något patetiskt som vanligt och så offentliga gråterskor som tjatar om att Clinton förlorar för att hon är kvinna, buhu. All skit hon pysslar med pratar man aldrig om.

Men hon har ju ett hål mellan bena? Det måste väl betyda nåt? :,(
Bannlyst
Om Clinton vinner både Michigan och Pennsylvania kommer hon att vinna.

Hur fan kan folk utropa Trump som segrare när det inte är klart än?
Medlem
Kan någon hitta Illuminati symboler i Clintons tal lokal?
http://video.foxnews.com/v/5199651171001/?#sp=watch-live
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Nu påbörjas den nya kulturrevolutionen, nationalism emot marxismen som dikterat villkoren för det offentliga rummet.
Allt för länge har man ignorerat folkviljan och misshandlat vår demokrati, de värderingar och principer som varit landets fundament har vittrat sönder.

Jag hoppas vi ses i kungsan den 12e november. Nu är det dags att vi alla samlas och protesterar mot en gemensam sak. Skit i politiska skillnader. Vi kan alla enas om att vi måste stoppa flyktinginvasionen. Det är större än politiskåskdning. Vi måste sluta vara splittrade. Tillsammans är vi starka. Kolla bara vad Trump gjorde.

Stand united - not divded.

Eliten måste inse att deras ord som "rasist", "nazist", "neo-facist" inte längre har någon verkan på sverigevänner. Avväpnar vi deras ord så kommer vi kunna enas i demostrationer där vi alla delar mål.
Strength in numbers.

Det räcker inte längre att bara rösta. Vi måste vissa vårt missnöje öppet. Vi måste connecta med varandra, stötta varandra. Varje person är viktig. Varje person är tegelstegen till grunden vi ska bygga vårt nya samhälle på. Du är viktiga, vi är viktiga. För Sverige och svenskafolket och det samhälle vi nu har chans att bygga om vi rider på vågen som nu kommer sköljas över Europa.

Det är dags att lämna datorskärmen och vissa vårt missnöje öppet, utan att gömma oss bakom anonyma nick eller masker.

Fortsatt trevlig independence day
2016-11-09, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avon.B
Kan någon bekräfta ifall det är helt klart eller inte?´Smäller fan av när folk börjar nojja sig

Det är helt klart. Trump har vunnit, men de drygar ut eftersom det finns en minimal teoretisk chans på typ 0.01% att hon vinner.
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Du sätter bokstavligt talat en annan nations framgång framför Sveriges. Jävla cuckold. Visst, vi kommer få helt sjuka meymeys och roliga uttalanden från en ball Trump. Men tänk på oss stackars svenskar, som nu får det svårare både säkerhetspolitiskt och ekonomiskt

Lawl. PRAISE KEK, cuck. Långt ifrån HIGH ENERGY ifrån dig.

Jag sätter demokrati och frihet framför allt.
Att kulturmarxister och dylikt patrask får det lite svårare i lilla PK-Sverige skiter jag fullständigt i.

Du sätter alltså demokratin i HELA VÄST i andrahand? Säger ju en del....
Jag älskar Sverige, hissar flaggan varje nationaldag, står upp varje gång nationalsången spelas inför landskamper, jag hade dött för detta land.
Däremot är riktningen väst har tagit otroligt oroande, när människor börjar bli rädda att yttra sina åsikter bör man ifrågasätta om man verkligen är så fri som man tror.
Återigen, detta är en seger för demokratin, acceptera det.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Glöm att Trump vinner, lovar att käka upp min kepa. Hillary har haft övertaget i 97% av alla opinionsundersökningar. Säger allt tycker jag!

Okej AussieRedMan. Du kan börja med käka skärmen på kepsen.
Medlem
Signalkabels avatar
Dysterkvist här.

En timme till det är dags att gå till jobbet, hinner det bli klart?
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Jag är mycket glad att bo i Sverige! Gratis vård.
"Gratis" är allt i Sverige ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in