2016-11-09, 06:24
Medlem
Hur kan de säga att Trump vunnit?

Får det inte till 270.
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Han har redan vunnit.

Snälla, allt är inte färdigräknat, Cnn fortsätter sin sändning. Hjääääälp vill verkligen att Trump ska vinna, tänk om något händer här på slutet?!?!?!
Medlem
Hillary är underskattad på alla börser just nu. 10ggr pengarna borde snarare vara 4-5 gånger pengarna.
Medlem
PlanetCaravans avatar
Undra vad aftonbladet kommer införa nu? Nåt liknande som "Vi gillar olika"?
Medlem
Nån snubbe på Fox tror att Hillary vinner popular vote. Det tror inte jag dock...
2016-11-09, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Sa det för kanske en timma sedan men jag accepterar valresultatet, det är trots allt folkets röst som gäller, känner mig varke. Arg, ledsen eller glad då vi ärligt talat inte vet vad Trump som president verkligen innebär utan han kan vara bra eller en ny bush eller någon som lämnar kvar en lika destruktiv makt som reagans neoliberalism.

Det är helt enkelt för tidigt för att säga med en exakthet vad det amerikanska folket har chansat på.

Men som sagt jag accepterar valresultatet och respekterar det.

Jag tänker på all tid du spenderat på att basha Trump, hur många tusen inlägg har du i Stora Trump tråden nu?

Jag vill nära på påstå att du jobbat hårdare än självaste Hillary för hennes kampanj, men helt i onödan
Medlem
TheStifmeisters avatar
Han kan fan ta PA med, mannen är en jävla kung, han hade allt detta på känn tror jag! Folk som kallat Trump dum lär få käka upp detta nu, det krävs intelligens för att förstå och förutspå strömningarna i landet!

Trump är ett geni! KUNG TRUMP!!
Medlem
RogerRogers avatar
SVT (Henric Oscarsson) har redan utropat Trump som segrare!
Medlem
Socialkonservativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag får det till att Trump har 268 om man inte räknar med någon av New hampshire, michigan och pennsylvania

269*
Medlem
Imalosers avatar
48.2 - 48.2 i PA efter 96% räknade!! FAN vad spännande!2
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Total panik i Svensk PK-media!!
Alla är chockade och hur kunde detta hända, t.o.m Philip och Fredrik har ju varit där och gjort narr av amerikanska väljare som tänkte rösta på Trump!

Varför röstar inte amerikanerna som svensk PK-media vill?
Dom har ju försökt lära svensken vad som är rätt och fel i det amerikanska valet...

Filip och Fredrik reste till Trumpland för att håna väljare som inte var tillräckligt PK. De hoppade i galen tunna och nu sitter de med skägget i brevlådan och med dumstruten på sina lusiga skallar! Epic Fail!
Medlem
birgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Trump fick en gåva från FBI men otroligt att han ändå kommer vända. Det är synd att Trump är så Israel- och Rysslandvänlig.

SÅ,,, hoppas att T vinner!!! så samarbete med Ryssland och Israel kommer att ge fred, handel...
ojjj akta NAZI FASCHISTER!!! det blir slut med allt skit som har gömts sig...rensa NAZI,,därför ett folk som svenskar som för 60 år sen skrek HAIL HITLER; skriker HAIL OBAMA HAIL HILTON,,nu är det slut med fascist styre och hjärntvättning/skuldsättning av pöbel,,,
Prob är att han kan blir skjuten,,Kennedy vill avskaffa kalla kriget och blev skjuten,, så akta alskande Tramp!!! fascister överallt,,vi håller tummarna och ber till GUD!!!;;;han med dig , besegra SATANA att klimaten och människa blir friskare,, AMEN...darra svenne fascister eller åk till nazi Ukraina nu är det slut,,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in