2016-11-09, 06:05
Bannlyst
Nu börjar ju den stora underhållningen.
Att se etablissemanget gråta ut i nyhetssofforna och försöka förklara vad som gick snett
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
En eloge till Julian Assange och resten av världens befolkning med hjärnceller!

Vi slipper kärnvapenkrig för helvete!

Clinton kan rama in sin no-fly zone och hänga den på väggen i cellen där hon kommer ruttna!
En så ond och usel jävla människa FYFAN!

Nu ska jag sova gott
Exakt nu slipper vi Killary och Billary Foundation, nu blir det ordning och reda
Avslutad
Tänkte på det nyss. Aldrig har demokraterna suttit längre än åtta år sen Roosenvelt.
Medlem
C0ws avatar
Trump nästan ifatt i PA! Fattas endast 0,1%!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
En eloge till Julian Assange och resten av världens befolkning med hjärnceller!

Vi slipper kärnvapenkrig för helvete!

Clinton kan rama in sin no-fly zone och hänga den på väggen i cellen där hon kommer ruttna!
En så ond och usel jävla människa FYFAN!

Nu ska jag sova gott

Jag hoppas att du redan visste om att Trump har tänkt att använda kärnvapnen i USA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Nej, nu orkar inte ögonlocken längre. Vilken fantastisk natt det har varit!

God natt på er!

Oj, är hon sex redan?! Natti natti!
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
0.1% skillnad i PA! 89% räknat
Tar han PA har han tagit det.
Väldigt många distrikt kvar i Pittsburgh dock
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ

Känns som det VERKLIGEN är den vita arbetarklassen som potentiellt avgjort detta val.

Vi får verkligen hoppas på det. De vita i USA reste sig till slut och besegrade etablissemanget, hur jävla fantastiskt vackert är inte detta? Jag blir nästan tårögd.
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Du bor i Sverige och inte USA. USA är Sveriges tredje största exportland, Trump kommer riva upp handelsavtal vilket direkt påverkar vår ekonomi. Säkerheten kring östersjön kommer också försämras då Trump är negativt inställd till Nato. Kom ihåg vilket land du bor i.

Ja..hur ska man kunna glömma vilket pk-skitland man bor i? Vi skulle verkligen behöva en Trump här också som rensar upp i skiten. Eller hur?
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Du bor i Sverige och inte USA. USA är Sveriges tredje största exportland, Trump kommer riva upp handelsavtal vilket direkt påverkar vår ekonomi. Säkerheten kring östersjön kommer också försämras då Trump är negativt inställd till Nato. Kom ihåg vilket land du bor i.

Kom ihåg vilken del av världen du lever i kontrar jag då.

Länge har åsiktskorridoren förtryckt, förlöjligat och fryst ut människor.
Länge har media tillåtits att sprida lögner och förvrida den korrekta världsbilden.
För en som har föräldrar som flytt diktatur är det fria ordet väldigt viktigt hos mig, och kampen om att få yttra det betyder allt för mig.
Detta är en seger för demokratin.
2016-11-09, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chevroletimpala
Såg också tidigare att handelsavtalet kommer rivas, vad innebär det egentligen med att det kommer rivas? Blir det högre fraktkostnader för privatpersoner som beställer saker från USA och dylikt?
Det försvårar och gör det dyrare för företag att köpa och sälja varor till USA. Trump vill få igång den inhemska produktionen av varor och tjänster. För Sverige betyder detta att våra företag kommer att få försämrade vinster framöver.
2016-11-09, 06:06
Medlem
Trump är ifatt i Pennsylvania enligt http://edition.cnn.com/election/results/states/pennsylvania#president

Tror den kommer bli spiken i kistan och det som får svensk media att utnämnda Trump till president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in