2016-11-09, 05:55
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Hur känns det nu, rent spontant?
Inget har förändrats. Jag trodde aldrig att en chimpans skulle kunna bli president. Ändå vann en sådan 2000. Lyssnar på GOPs hjärntrust Sarah Palin just nu. Otroligt glad idiot som du utan tvekan beundrar.
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Finns ju nån teori om att han bara trollar med oss, att han ville testa hur långt han egentligen kunde gå med en extrem burdus stil - kunde det bära ända till vita huset? För att sen kliva av när resultatet är klart.

Segertalet snart kanske blir den största trollningen i historien.

Det hade tamigfan varit det bästa som hänt sedan andra världskriget!
Medlem
Jag kommer aldrig glömma denna natt, det har varit underbart Flashback.

Länge leve Trump, nu krossar vi etablissemanget!
2016-11-09, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Ser ut att Republikanskt där med i båda hus.
https://www.theguardian.com/us-news/ng-interactive/2016/nov/08/us-election-2016-results-live-clinton-trump?view=map&type=presidential

Så Trump kommer kunna bli en väldigt stark president?
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Köpläge för dom smarta. När Trump deklareras vinnare kommer börserna säkert gå ännu mer ner.

Yes! Jag hedgade mig och har köpt guld så portföljen är nästan helt stabil.

När det blir rätt timing köper jag in mig billigt.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Så Hillary har inte köpt sig igenom det politiska etablissemanget? Clinton Global Initiative? Hela media på sin sida. Spenderat mer än Trump. Har inte hon försökte köpa iaf?
Jojo, det har hon också gjort så klart. Vi får väl hoppas att Trum kan M. A. G. A. trots att jag tror det är tomt prat.

En sak är säker - amerikanerna ville ha CHANGE.
Medlem
motarbetars avatar
slängde på SVT här nu. Herregud vad "opartiska" de är. Suckar, stönar och allt är jobbigt att prata om märker man.

Anna Hedenmo gråter blod inombords det märks gaaaanska så tydligt.
Medlem
Aversions avatar
Kom ihåg att median i USA har även där varit EXTREMT propagandistisk, men folk ser igenom det. Alternativ är här för att komma, en ny makthegemoni är utropad, vi kommer att segra till slut även här i Sverige, Norden och Europa.

Helt fantastiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Finns ju nån teori om att han bara trollar med oss, att han ville testa hur långt han egentligen kunde gå med en extrem burdus stil - kunde det bära ända till vita huset? För att sen kliva av när resultatet är klart.

Segertalet snart kanske blir den största trollningen i historien.
Han har pratat i många många år om att det behövs en rejäl predisent och att han kanske skulle ställa upp pga det finns inga presidenter som värnar om usa. Så den troll teorin är helt fel
Medlem
Luparions avatar
En STOR seger i kampen mot globalisten, man behöver inte gilla Trump men han är tusen gånger bättre än Hillary!
Otroligt komiskt att se vår vänsterjournalistkår bryta ihop nu.
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Nej, du cashade ut. Du vann 10 002.02 kronor.

Trump leder i Michigan nu igen. Det såg ju kört ut där ett tag faktiskt. Jösses, kan bli stor seger.
Där ja, snart 38400kr rikare och dags att slå upp en skvätt i glaset 👍
Nu väntar vi på Michigan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wibeeees
Alltså Trump fullständigt demolerar ju Clinton just nu Vackert
Vad tror ni Trollpackan gör just nu? Super? Genomgår en åtta-timmars blodtransfusion med ungt fräscht blod? Sover?

Kan inte vara så kul i Clintonhemmet, fast jag antar att Bill innerst inne är lite skadeglad: I became president, but you didn't... Glöm ej att secret service har berättat om Hillarys våld mot Bill. Bl a ska en vas ha kastats mot Bill när han var president. Han fick visst ett blått öga. Säkerhetspersonalen var oroliga på allvar för Bills säkerhet, och var osäkra på hur/om de skulle ingripa när Hellary fick ett "anfall" på Bill. Nu slipper Secret Service förmodligen all sådan dramatik. Melania ser inte ut att vara typen som kastar vaser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in