2016-11-09, 05:44
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det är den som har flest elektorsröster som vinner. Blir det lika så är senaten som avgör. Alltså regeringen.
Nej är det inte representanthuset???
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Ni sitter alltså på allvar och är euforiska inför faktumet att en lögnaktig, vetenskapsfientlig, kvinno- och böghatande megaloman får i uppgift att styra världens mäktigaste land? Oavsett utkomst bör reaktionen vara av uppgivet konstaterande grad, inte allah-hysteri.

Surprise.

Folk delar inte din världsbild. Din världsbild tillhör gårdagen.

Välkommen till början av den nya världen. Vänj dig, tönt.

Vi har nu världens mäktigaste man vid vår sida som delar det vi tror på och står för - som är tvärt emot det ni står för och tror på.

Inte konstigt att ni är griniga när hela er världsbild nu raseras och folket tar tillbaka makten och satsar på sitt eget folk och sitt eget land istället för asylturister, krig, rysshets osv.

Det är vår tur nu.
Vänta du bara, detta kommer sprida sig som en löpeld genom väst och ni kan antingen rätta er eller flytta någon annanstans. Saudi Arabien kanske passar då ni verkar ha en fetish för folket därifrån och dom är ju faktiskt en av Hillarys största donatorer också.

Medlem
Älskar se pk tomtarnas förvirrade blick när deras världsbil rasar.

En världsbild som liberal media har gett dom.
2016-11-09, 05:45
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är dessa det är fråga om :

1. Barbra Streisand
2. Bryan Cranston
3. Miley Cyrus
4. Lena Dunham
5. Amy Schumer
6. Jon Stewart (undrar om han skrattar just nu !)
7. Cher
8. Chelsea Handler

9. Samuel L. Jackson
10. Whoopi Goldberg
11. Neve Campbell
12. Keegan-Michael Key
13. George Lopez
14. Ne-Yo
15. Rev. Al Sharpton
16. Raven-Symoné

Tyckte de sade på FOX nyss att folk på fru Clintons valvaka har scenen förändrats : skall finnas folk som gråter och folk som lämnat tillställningen !

Fan, min favvo färgade skådis Samuel L. Jaja, han kan ju säkert få jobb i Canadas filmproduktion där de gör lågbudget jfr Hollywood.
Avslutad
Kommer vara så underbart att se alla trump videos framöver!
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Alla Trump Supporters! Kan Jag Få Ett Heil Trump?

Du kan få denna: Pluton Svea Segermarschen! https://www.youtube.com/watch?v=3EgF1RPUlow
Medlem
Jag cashade ut på Betfair när det stod 10 002.02 kronor.

Vad innebär detta? Att jag vinner minst 10 002.02 kronor, även om Hillary vinner? Samt att jag vinner fullt ut om Donald Vinner?
Medlem
jambalajazs avatar
Satsade 1k i förrgår med odds på 5.0. Så blir 5k
Medlem
trump oddds 1.012
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Chris Christie lär ju ha en riktig toppenkväll, snacka om att han la äggen i rätt korg.

Undrar om Löfvén ringer och gratulerar Trump imorgon? Ska bli kul att höra hans uttalanden.

Mer intressant är väl Hollands ställningstagande han har ju verkligen vräkt ur sig om Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Ni sitter alltså på allvar och är euforiska inför faktumet att en lögnaktig, vetenskapsfientlig, kvinno- och böghatande megaloman får i uppgift att styra världens mäktigaste land? Oavsett utkomst bör reaktionen vara av uppgivet konstaterande grad, inte allah-hysteri.
Det stämmer bra det!

Har nog inte varit såhär euforisk sedan...
Nädu, detta är tamefan bättre än alla ligg jag haft t.om, jag tror tamefan det här är den största politiska segern jag någonsin firat och kanske någonsin kommer fira!, den första i raden, brytpunkten som satte stopp för etablissemanget, den Amerikanska action hjälten som stiger in i 11e timmen och dränerade träsket, det är helt jävla otroligt!

Jag sa innan valet, detta kan helt enkelt inte sluta med förlust, sagan tillåter inte ett så dåligt slut!

MAGA MAGA MAGA
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmumrik50
Nu skyller någon feminist på outbildade i TV4.

Herregud de förnekar sig inte. Alltså mina vänner som fortfarande får sina nyheter från Svt och Tv4vs propaganda tror ju att "Trump är galen, Hillary är proffsig" för det är så det framställs i svensk media HELA TIDEN. Ingen har pratat om vad Trump vill göra, eller hur hatad Hillary är i USA. Och mina vänner går på det! De blir hjärntvättade! De tror att "pussy" - uttalandet är värre än Benghazi för fan! Och när man försöker förklara så drar de efter andan och säger "du håller väl inte på TRUMP?"

Nä, båda kandidater var skit. Det hade varit trevligt att se Bernie som prez men nu har vi den ultimata braten som Mr President...

Ps 209 - 232 till Trump
https://www.theguardian.com/us-news/ng-interactive/2016/nov/08/us-election-2016-results-live-clinton-trump?view=map&type=presidential

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in