2016-11-09, 05:41
Medlem
PilotHockeys avatar
trump är Usa:s Nästa President!!!! Han Har 274 Elektorsröster Om Allt Fortsätter Nu Och även Om Han Förlorar Typ Nh Så Får Han 270 Elektorer!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Ni sitter alltså på allvar och är euforiska inför faktumet att en lögnaktig, vetenskapsfientlig, kvinno- och böghatande megaloman får i uppgift att styra världens mäktigaste land? Oavsett utkomst bör reaktionen vara av uppgivet konstaterande grad, inte allah-hysteri.
Det är inrikespolitikem som är viktigast samt att den västerländska mannens heder återupprättad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det har du ju rätt i att man borde se. Frågan är hur länge det dröjer innan den kommer...

MAGAAA!
BUILD THE WALL!
HILLARY FOR PRISON!

Hoppas länge, den här karamellen vill jag suga på länge, jag är ledig, jag är laddad, nu kör vi, MAGA!

Du glömde den bästa, den senaste; Drain The Swamp!
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Så nu är det UH och NH som behöver vinnas ?
Medlem
Imalosers avatar
Kalifornia verkar vara på g att legalisera rekreationellt gräs Bra jävla natt m.a.o!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Vilken svensk kanal som streamar online visar tydligast hur ledsna dom är övet att trump leder?

Kom nyss hem igen och såg att det inte är över än och har köpt lite mat o bira och nu kräver jag att få se korrupt massmedia och deras journalister böla. En av de få grejerna jag uppskattar med det valet.

Här har du Fredrik & Filip. Filip känns inte helt stabil: http://www.dplay.se/trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/live-trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/

SVT och TV4 sänder också - bara att gå in på deras hemsidor och klicka på livelänkarna.
Avslutad
Citat:
Ni sitter alltså på allvar och är euforiska inför faktumet att en lögnaktig, vetenskapsfientlig, kvinno- och böghatande megaloman får i uppgift att styra världens mäktigaste land?

Japp
Medlem
Citat:
Ni sitter alltså på allvar och är euforiska inför faktumet att en lögnaktig, vetenskapsfientlig, kvinno- och böghatande megaloman får i uppgift att styra världens mäktigaste land? Oavsett utkomst bör reaktionen vara av uppgivet konstaterande grad, inte allah-hysteri.

Han är Bush, eller vilken annan republikan som helst.. men säger vad han tycker. Ogillar du honom så är du en USA-hatare och en kommunist.
Medlem
Driver82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Skål kompis!

Ja visst är det härligt min vän

Mina vrål väckte just min sambo, hon blev smågalen och själv ska jag upp och jobba lite påstruken, men detta är historiskt, underbart!!!!!
Medlem
Signaturums avatar
Inte långt kvar nu, mina vänner
Medlem
Klemos avatar
var ser ni live resultatet?!
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Riktigt kul att kolla på tv4 dom är helt förstörda och förstår ingenting

Undra om unibet ångrar att dom gav 5.10 i odds för några timmar sen, nu är det nere på 1.03

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in