2016-11-09, 05:35
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Jag undrar hur nöjda det demokratiska partiet är med sig själva nu när de inser att Hillary Clinton var fel häst att satsa på. Hade de släppt fram Bernie Sanders hade han sannolikt sopat banan med Trump. Istället valde man den superkorrupta krigshetsaren Hillary till frontfigur. Det kanske inte var så smart.

Den här förlusten är till 100% demokraternas eget fel.

Man bluffade fram mygelkärrringen och det bet sig i deras eget arsle.
Medlem
Det får vara nog för mig. Trump vinner och jag är nöjd, så underbart.

Tack för en härlig valvaka flashback, det är alltid lika underhållande att tillbringa lite kvalitetstid här.
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Måste säga grattis till Dig och resten av Trumpsupportrarna i tråden; det var knappast vad jag önskade men det amerikanska folket har talat och det tycks allt mer tydligt att det är Trump man vill ha. Det måste naturligtvis respekteras.

Vi får se vad som händer nu, men precis som du säger lever vi i omvälvande tider och det är en spännande tid vi har framför oss!

Citat:
Var fan är? Lucas49, Zergrush, Bernad Law, Xelious, 0rganet, Ola Schubert, Ondahamstern, fitz-hume, Oliveira, RosaRosaRosaRosa.

Vi kan stryka Bernad Law från den listan. Övriga lär inte vara lika ödmjuka.
Bannlyst
Äntligen detta har vi väntat på
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
JAAA! Trump for president! Wisconsin, vem kunde tro det? Nu har han råd att förlora Nevada och New Hampshire.
Precis. Det borde vara klart nu.
Medlem
santacls avatar
Florida Klar Trump

Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Du låter ju lika galen fan vad folk gnäller om rörelse hit och dit. Käft på er alla. Go trump!

Varför ens heja på Trump om man inte tänker delta och ta vara på möjligheterna detta ger oss att förändra vårt förfallande samhälle till något bättre?

Vad är ens poängen med att hålla på Trump om man inte fascineras av att folket tar tillbaka makten från eliten och vilja göra samma sak här?

För att göra folk griniga? Låter rätt tråkigt och meningslöst att bara hoppas på det utan att ha några större mål med det som händer just nu.

Det har potentialen att starta något över hela väst om bara rätt folk tar tillfället i akt medans fönstret är öppet.

Men, each to their own, I guess...

Jag tycker iallafall att det är känns mer hoppfullt och meningsfullt att ha mål, drömmar och en vision om ett bra samhälle i stunder som denna.
Avslutad
Tv4 kastar in handuken på florida, trump vinner.
Medlem
sebastian_s avatar
Var ser ni att trump vunnit wisconsin?????
2016-11-09, 05:36
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
LÄNK!
Jag kollar på femman men borde finnas på dplay!!
Medlem
Nu kom TV4 med att Trump tog FL
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
ja herregud vad sjukt det är att folket har talat och sagt sitt. Jag vet hur hetsig du varit om att Hillary. inte så roligt längre kanske? Det är förändringens tider. Blir det värre i världen så köper jag det, men jag tror ändå att detta är de bästa på sikt!

Mycket dåligt resultat för Sverige. Något som FB Gremlims har svårt att fatta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in