Citat:
Ursprungligen postat av
Popshuv1t
Det pirrar lite glatt i magen när jag tänker på hur hela media-eliten har laddat upp hela dagen, kvällen och halva natten för fest.
Dom har köpt skumpa, fixat med godis, god mat och stämningen har varit på topp.
Från en skön dag och kväll med höga förhoppningar om fest till en stämning som att någon har dött.
Känner sällan skadeglädje men jag blir helt ärligt så jäkla glad när jag tänker på vilken besvikelse dom just nu har inom sig.
Nu kommer det krävas skopor med diazepam för att dessa människor ska fungera normalt dom kommande dygnen. Ångesten dom kommer ha inom sig kommer vara brutal.
Och här sitter vi. På gott humör, vinst i sikte och hopp om framtiden.
Skål på er allesammans. Tack för en härlig valvaka. Har varit jävligt kul än så länge

Du sammanfattade det väl. En dag som denna ska man verkligen vara i Stockholm. Besöka någon populär krog bland journalister och hipsters. Sitta där och spela på skadeglädje. In kommer Lindberg och Virtanen gråtandes.
Har vi fått både Brexit och Trump. Känns som att jag drömmer. Vet att det kan bli Bremain i slutändan. Folket har dock sagt sitt

Spottat på makteliten och msm.
Trump kan nog lära Löfvén hur man grab them by there pussy. Löfvén kan lära Trump om svensk värdegrund.