2016-11-09, 05:31
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Vart kan man beställa den där röda kepsen med texten: Make america great again? Hade varit episkt kul att gå runt med denna imorgon!
Medlem
Cannabisministerns avatar
Trump leder med nästan två miljoner röster. Även om han vinner elektorskollegiet är det symboliskt viktigt för en kandidat att ha en majoritet av rösterna bakom sig.
Medlem
Undrar om alla farhågor inträffar om Trump vinner som svensk media har förutspått.
Medlem
TheStifmeisters avatar
Han Vann Wisconsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Det pirrar lite glatt i magen när jag tänker på hur hela media-eliten har laddat upp hela dagen, kvällen och halva natten för fest.

Dom har köpt skumpa, fixat med godis, god mat och stämningen har varit på topp.

Från en skön dag och kväll med höga förhoppningar om fest till en stämning som att någon har dött.

Känner sällan skadeglädje men jag blir helt ärligt så jäkla glad när jag tänker på vilken besvikelse dom just nu har inom sig.

Nu kommer det krävas skopor med diazepam för att dessa människor ska fungera normalt dom kommande dygnen. Ångesten dom kommer ha inom sig kommer vara brutal.

Och här sitter vi. På gott humör, vinst i sikte och hopp om framtiden.

Skål på er allesammans. Tack för en härlig valvaka. Har varit jävligt kul än så länge

Du sammanfattade det väl. En dag som denna ska man verkligen vara i Stockholm. Besöka någon populär krog bland journalister och hipsters. Sitta där och spela på skadeglädje. In kommer Lindberg och Virtanen gråtandes.

Har vi fått både Brexit och Trump. Känns som att jag drömmer. Vet att det kan bli Bremain i slutändan. Folket har dock sagt sitt Spottat på makteliten och msm.

Trump kan nog lära Löfvén hur man grab them by there pussy. Löfvén kan lära Trump om svensk värdegrund.
Medlem
caught.on.tapes avatar
New Mexico och Colorado till Billary
Montana, Wyoming och Idaho till Trump
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
http://boards.4chan.org/pol/thread/97209190

Vet inte hur Flashback känner sig om 4chan, men här är lite salt-tårar för ert nöje.

/Pol/ är nästan lika bra som flashback.
Medlem
lolliances avatar
Det går att livebetta clintonvinst till 9x pengarna på paddypower om jag ser rätt så var inte oroliga nu
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Lock her up and grab her by the pussy!
https://www.youtube.com/watch?v=uYXlK-Dktnk

Känner lite för att gå ut och gapa som i länken. Någon tidigare i tråden gapade om att vi var "trumprunkare" ... "har ni gett upp hoppet än" ... bla bla bla.

Så jävla lycklig just nu.
Medlem
RogerRogers avatar
Just hört på NBC News: "It's possible Trump will do better with Latinos than Romney did."
Bannlyst
Alla partiledare kommer till nyhetsmorgon, kommer dom behandla Jimmie Åkesson med lite mer respekt nu månde!
2016-11-09, 05:32
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Fängelset.
En av trådens bästa kommentarer, grattis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in