2016-11-09, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Efter att ha följt valet via mobilen när vaknat till under natten så kunde jag inte längre hålla mig ifrån att gå upp. Anna Hedenmo på SVT ser verkligen helt knäckt ut.
Haha samma här jag tog ut segern redan i förskott dock, drack nästan ur en sjuttis i går kväll och somnade runt 21 för att sedan vakna till och pissa vid 04 tiden.
När jag gick och lade mig igen började jag bläddra i mobilen och efter det har jag inte kunnat somna om och nu sitter även jag vid datorn och bevakar valet

Det som är mest underhållande i detta valet är SVT's valvaka, riktigt dystra miner är det hos Hedemo & Co

Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Hehhe, SVT:s sändning börjar ju likna en likvaka - precis som deras sändning om Brexit.

Inget klart än - men detta börjar bli KUL!!!!
Håller med det blir bara pinsamt, jag hoppas någon vänlig själ gör ett filmklipp och lägger på tuben med de bästa bitarna ur SVT's Likvaka

Trump går för vinst nu senast gav NY Times honom 93%
Medlem
C0ws avatar
FLORIDA PACKAT O KLART FÖR TRUMP!!! JJJAAAAAAAAA
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Värt att notera gott folk, detta är inte över än. Ta inte ut någon seger i förskott.

Men lägg av Trump har vunnit. Clinton kan omöjligt vända det här.
Medlem
Driver82s avatar
Hahahaha!!! Nosferatu-kopian till PK-kräk gråter och snyftar om papperslösa nu. Detta är det bästa jag sett. Jag ska nog öppna den där Dom Perignonen jag har på kylning även om jag arbetar senare idag
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Florida klar, drain the swamp.
Vadå, Everglades?!
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
Bettingsidorna har fel. Det är just därför det är så lönsamt med stor exponering på dels Brexit och nu Trump. I skrivande stund får du 5.5 gånger pengarna.

Jag hade rätt då och kommer ha rätt nu. Det är en uppvisning av the Silent Majority.

Citat:
Ursprungligen postat av udon
Sparar det här inlägget
Kl 21:00 idag.
Hahaha, åsna! Light-weight udon #udon
Medlem
zorzes avatar
Florida klart...Trump vinner!!!
Medlem
Aa, florida är 100% säkrat!
Medlem
dark horses avatar
Oavsett vad Trump kan lyckas med har the Deplorables gett eliten en ordentlig käftsmäll i kväll.

https://youtu.be/sBbtCvUGweo
2016-11-09, 04:55
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Om jag måste höra Porseryd säga "Tramp" en gång till kommer mitt huvud att explodera.

Han kan inte prata engelska. Ganska lustigt med en USA-korrespondent som bevakar det amerikanska valet och som inte kan uttala den ena kandidatens namn. Han inser inte själv hur korkad han låter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Enligt The Guardian är Florida klart för Trump.

Några fler källor?
Haha, du litar inte på The Guardian?

Här har du fler källor:
http://www.nytimes.com/elections/results/president
http://www.realclearpolitics.com/
https://www.reddit.com/live/xw7hncgk1gi7
Medlem
Är väl inte sådär att jag bryr mig skit mycket, men kunde inte sova och slog på tvn. Det ser ju förfan ut som SVTs programledare ska börja gråta? Har någon mediamänniska överhuvudtaget varit i detta land?

1. Älska amerika! Hela Trump kampanjen i ett ord. Hans slogan. Det är väl typ precis vad varenda jävla person där borta är helt överens om. Allt från immigranter, fattiga, fängslade till bögar och flator.

2. Han är en businessman, precis som i raka motsats till Sverige, hånar och är avundsjuk på.. älskar man.

3. "Ingen tråkig politiker", precis som vilken republikan som helst med andra ord, men han säger vad han tycker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in