Jag anser inte Florida klart om siffrorna på CNN stämmer, så återstår 400000 röster. Då behöver Clinton bara ta 62% av återstående röster, om det är 5 % kvar. Om vi snart kommer till 4 % så måste hon ta 69 %, då är det klart menar jag, hon har max 67 % i något område hittills
Det jag är lite orolig över nu när Trump vinner är vad Ryssland gör, kommer de få leka mer med Ukraina m.fl. utan repressalier? Kanske jävlas mer med oss? Fast samtidigt kan Clinton skapa ett världskrig lättare, svårt läge för oss egentligen.
Samtidigt skulle inte demokraterna låta Hillary rigga skiten så att Bernie inte fick en rättvis chans, han hade nog faktiskt varit mest lämpad. Vem som helst kan slå Hillary, hon är ju så dum i huvudet.
De svenskar som så gärna ville se Hillary bara för att hon är kvinna borde nästa år bli överlyckliga när LePen vinner Frankrike. För politik handlar ju främst om kön, eller hur?
Som jag skrev tidigare i tråden, det skulle bli repris på valet 1980. Ronald Reagan totalt nederlagstippad, i synnerhet i Sverige. Sen vinner Reagan lätt över Carter och alla förståsigpåare deppar ihop.
Fast det var en sorgsen historia. Det här däremot är enbart roligt!