Citat:
Ursprungligen postat av
bzsx0809
Nu gör jag många inlägg på väldigt kort tid, men varför pratas det hela tiden om att man har spekulerat fel, institutionerna har fel, vi har underskattat Trump etc. Har man någonsin haft en glasklar mätning vid ett val någonsin? Ingen sitter med en spåkula framför sig, allt är gissningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
FlamingBacon
Undrar hur förnekarna som aldrig vågar erkänna att media är vinklat och partiskt ska förklara detta, vart är alla skojare som trodde att Hillary skulle vinna en jordskredsseger.
Nä jag tycker också det är märkligt. De tror stenårt på pollingföretagen, sen missar pollingföretagen och alla blir chockade, sen kommer nästa val och de tror återigen stenhårt på pollingföretagen.
Det här är ju så jävla epic... skrivet igår.
Citat:
The HuffPost presidential forecast model gives Democrat Hillary Clinton a 98.2 percent chance of winning the presidency. Republican Donald Trump has essentially no path to an Electoral College victory.
http://www.huffingtonpost.com/entry/polls-hillary-clinton-win_us_5821074ce4b0e80b02cc2a94
PS, innan nån kritiserar mig, ja jag trodde Hillary skulle vinna (gav det typ 75% chans). Men jag gick aldrig ut och sa jag var 98% säker.