2016-11-09, 04:31
Medlem
Aversions avatar
Jag är så lycklig, DET FINNS HOPP, VI HAR EN FRAMTID, NU VÄNDER VI SKUTAN HÄR I EUROPA MED!!!!
Medlem
Trump går bra i Michigan. Folk runt Detroit måste vara skitförbannade på eliten. Den staten kan avgöra allt nu.
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Urk, allt annat borträknat, eftersom Beatrice Ask ogillar Trump bör man stödja honom i allt.
Så kan man helt klart koka ner det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Länk till Filip och Frediks valvaka plz. Vill se dem lida.
http://www.dplay.se/trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/live-trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzsx0809
Nu gör jag många inlägg på väldigt kort tid, men varför pratas det hela tiden om att man har spekulerat fel, institutionerna har fel, vi har underskattat Trump etc. Har man någonsin haft en glasklar mätning vid ett val någonsin? Ingen sitter med en spåkula framför sig, allt är gissningar.

Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Undrar hur förnekarna som aldrig vågar erkänna att media är vinklat och partiskt ska förklara detta, vart är alla skojare som trodde att Hillary skulle vinna en jordskredsseger.

Nä jag tycker också det är märkligt. De tror stenårt på pollingföretagen, sen missar pollingföretagen och alla blir chockade, sen kommer nästa val och de tror återigen stenhårt på pollingföretagen.

Det här är ju så jävla epic... skrivet igår.

Citat:
The HuffPost presidential forecast model gives Democrat Hillary Clinton a 98.2 percent chance of winning the presidency. Republican Donald Trump has essentially no path to an Electoral College victory.
http://www.huffingtonpost.com/entry/polls-hillary-clinton-win_us_5821074ce4b0e80b02cc2a94

PS, innan nån kritiserar mig, ja jag trodde Hillary skulle vinna (gav det typ 75% chans). Men jag gick aldrig ut och sa jag var 98% säker.
Bannlyst
En ledsen Anna Brolin intervjuar en fet wannabe WT amerikan just nu på TV4. När de tidigare har filmat från Hardrock café har de varit fullt med folk och liv. Nu är de glest med folk och inget liv.
2016-11-09, 04:32
Avslutad
Hur tror ni det blir? Jag sitter här nästan febrig för alla säger olika saker och det svänger fram och tillbaka. Har ont i ögonen av allt stirrande på skärmar.

Allt jag vill är att vänstern, kulturmarxisterna, MSM och allt annat löst pack får sig en enorm käftsmäll av Trump!

Dricker jag i kväll av sanslös glädje eller av outtröttlig sorg?

Fb, save me!!!!
Medlem
Månsans avatar
Som jag skrev tidigare i tråden, det skulle bli repris på valet 1980. Ronald Reagan totalt nederlagstippad, i synnerhet i Sverige. Sen vinner Reagan lätt över Carter och alla förståsigpåare deppar ihop.
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Trump tappar strt i Wisconsin och Michigan
Gör han? Ledning ca 48-46 i båda. Vad var det tidigare?
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inebriabitur
Det är nästan så att jag saknar ord. Sitter och byter mellan de olika valvakorna och kan inte annat än att le. Skål på er grabbar och damer!

Bästa någonsin. Tårar på varje kanal och stream man kollar på.
Medlem
CloserToTheHearts avatar
varför dröjer florida??

Ingen sändning nämner något om detta!
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
hillary! you´re...(wait for it...)

mrs rotten youre fired!

ahhahaha hoppas det blir cell mate med nån daesh gubbe på gitmo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera