2016-11-09, 03:58
Medlem
Ferry31s avatar
Någon som såg SVT nyss? Var reporterns motfråga verkligen att Clinton vill införa free college?

Så jävla pinsamt
Medlem
Kan någon ge en lekmannaförklaring till valets hela process med elektorer o vanliga röster o allt det där?
Medlem
bezmenovs avatar
Vad väntar arizona på? Smäll in 11 elektorer till Trump nu!
Bannlyst
Vad hände med SVTs opartiskhet? Vad är detta mitt öga skådar?
Medlem
S-hund temporärs avatar
Även om det skiter sig mot slutet och Clinton trots allt vinner så har jag ändå fått se så många journalist-, slibberal- och kommunistäckel sitta och gråta och vrida sig på TV och på nätet under några timmar att förlusten var värt det. Underbart! Mer glädjande för mig som ickeamerikan än en Trumpvinst i sig.

Fast det ser banne mig ut att hålla i sig! Inte ens kräken på NY Times har brytt sig om att ändra sina statistikalgoritmer för att dölja en möjlig Trumpseger, så det är på allvar.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Knappast, jag har bara massa att modda i natt!

Ja det ser ut som Trump tar det hela, får väl säga grattis till alla som trott på honom!

Det lönar sig att högre krafter på sin sida!
2016-11-09, 03:59
Medlem
johanjosefssons avatar
Clinton vinner i Kalifornien och så är det match igen. Jag skulle inte ta ut segern i förskott, men om vi säger att han vinner både i Ohio och Florida så ska det mycket till för Clinton, även om hon plockar exempelvis Washington och Arizona.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Nej det är väldigt jämnt i Virginia. Men man ska komma ihåg att det ansågs vara en säker delstat för Clinton.
Fox News just called VA till Clinton.
Medlem
RadioDDR1s avatar
SVT är för politiskt partiska för att kunna hålla en valvaka överhuvudtaget. Skrämmande dåligt.

Dags att lägga ner?
Medlem
dark horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
hon i vinrött som pratar på SVT... huuuuuu *ryser av obehag*

ja... glömt namnet
Menar du Fp kärringen? Birgitta Olsson tror jag hon heter. Hon och Östros är patetiska när de ska "analysera" att det blev tvärt om mot vad de trodde. BO: nu måste "vi" börja lyssna på folk. Östros lever på hoppet och tror ändå att HRC vinner.
Hedenmo ser lite trumpen ut men försöker ändå säga emot Olsson och Östros barnatro på HRC.
Enligt reportern KAN Trump ha en chans i Florida. När prognosen är 95% chans att vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Varför dröjer Florida så? Upp till 90% gick ju sjukt snabbt.

Det tar tid att rigga rösterna... Dem måste veta exakt hur många som ska riggad för hon ska vinna men ändå låta det vara rimligt... Sista distriktet har bara ett antal röster, och ALLA dem kan inte vara Hillary.

Så dem har lite problem med matematiken, men dem fixar det till slut och Hillary snor valet på fusk.
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Clinton leder med 6000 röster i Virginia.

Fairfax county, det räknade man med. Han "behövde" inte Virginia ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in