Valfri bettingsida för cirka 2-3 timmar sen. De riktiga möjligheterna är över men är du övertygad om Trumpvinst är det bara att håva in pengarna och börja betta.
Jag kan inte undgå att bli förbannad på trollen i svensk tv (tv4 & svt. Femman vågar jag inte sätta på (har lite temperament)). Det blir lite "va fan vad det vi sa!".
Nu kommer förhoppningsvis och äntligen, förändringen från världens stormakt. Vilket skrämmande nog också bevisar att det var detta som krävdes, för att påbörja behandlingen av den mentalsjuka åkomman eller tillstånd, Europa och allra mest Sverige lidit av.
Snälla ge oss ett rejält jävla världskrig, så folk blir rebootade och kan börja generera nya och hälsosamma värderingar.
Snälla låt alla landsförrädare som verkat på tok för länge, plågas i otäcka könssjukdomar och jagade av löss.
Mannen du förstår inte hur skönt det känns!!!!! Alla har i princip varit emot mig om att Donald skulle vinna, varenda en som jag känner. Fan vad jag ska såga de för det. Kmr vinna 10k, inte så mycket, men det är ändå 10k