2016-11-09, 03:50
Medlem
Gefreiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Judinnan Olsson skyller på finanskrisen. Haha!

Haha, minns när jag fikade med henne när hon besökte min gymnasieskola "Känner ni någon som gillar Sverigedemokraterna?!". Kvinnan är rabiat.
2016-11-09, 03:50
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nu kommer de löjliga förklaringsmöjligheterna.

Precis. Kvasiteorier på svt nu.
2016-11-09, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Hur följer folk valet? Sitter med TV4 just nu, men är sugen på lite amerikansk rapportering. Någon som har en stream eller liknande?
cnn överlägset bäst.
Medlem
hur ser det ut i virginia???????????
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Har läst nästan varje sida sedan kl 22-isch här. Med bettingsidor och SVT:s valvaka öppna. Första posten i tråden och har inte vågat ta en minut att skriva någonting. Klickat, läst, klickat, bytt sida, klickat, läst osv i sex timmar konstant. Sålde av alla mina innehav på trump till dryga 2 gr pengarna för ca 20 min sedan. Skit samma jag bjuder på det och vill slappna av nu.

Detta är så oerhört stort och viktigt för mig så bjuder dubbla pengarna (billigt när man köpte på 5,7-11) men nu vill jag slappna av och njuta lite. Sinnessjukt stort för detta är så oerhört mycket viktigare än lite pengar. Kanske kanske finns det hopp. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!! SÅ JÄVLA GLAD!!!! Att se SVT just nu är ren glädje! Jag är faktiskt berörd. Denna post kommer drunkna i allt men nu har jag skrivit det iaf.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Thomas Östros säger att det inte är över än och Birgitta Olsson sitter och gråter.
Its not over until the fat lady cries och hon har gråtit nu. Det är över bröder.
Medlem
cochrans avatar
Nu är LiberalBirgitta deppad gäst i SVT. och Hedenmo stammar om SD igen. Ha Ha!!
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det trodde du om Florida också, hörrudu.
Jag vet, jag blir så pessimistisk när jag är nervös. Hoppas på Trump naturligtvis.
Medlem
Passepartouts avatar
Florida är inte klar ännu.
Medlem
Rickuzs avatar
Vågar vi verkligen ta ut segern redan???? Är det så????

Fyfan vilket glädjerus! Man kommer som sagt att vara helt körd på jobbet imorgon, men fuck it! Kommer att leva på glädje och skadeglädje!
Medlem
Fyfan för Anna Hedenmo, vad gör hon i Public service..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Började Hanna Hedenmo böla?? Fan jag har inte SVT, sitter med Fox här.. någon som kan beskriva hur det kändes när den första tåren kom??
Nej hon bölar inte per definition. Däremot är det jävligt nedstämt just nu och den tidigare antydan till objektivitet är som bortblåst. Nu har man övergått i att börsen går ner och dragit igång den hackande grammofonskivan om högerpopulism och jämförelser med SD.

Hedenmo är fullkomligt förtvivlad och nu ska man avfärda väljarna som kackerlackor. De är äckliga nazister kan man väl tolka Hedenmo som.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in