2016-11-09, 03:46
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezmenov
Nja, det går liksom inte att köpa varenda rösträknare i landet, kanske underskattade de stödet för Trump och antog att deras hatkampanjer skulle göra susen? Kanske de hade några stenar att lägga på vågen men inte tillräcklit

Haha shit asså!!!!

Iof var ju Trumpen nere i Israel och flirtade sig lite, och efter det har det ju gått bra.
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Clinton kommer ta Virginia med de röster som återstår, men både Michigan och Pennsylvania ser klart möjligt ut att kunna tippa vågskålen i Trumps favör. Tippar Michigan vågskålen vore det en sådan jäkla härlig vinst för den vita arbetarklassen mot special interest, globalisterna och deras handelsavtal.
Richmond bara räknat hälften så ja, Virginia blir nog blått tyvärr
Medlem
SVT tjatar på om låg utbildning bland vita Trump-väljare. Vilken sanning finns det i detta? Det måste ju ställas mot utbildningsnivån hos svarta och latinos som röstar demokratiskt. Är de verkligen mer högutbildade? Här är en mätning, Educational Attainment in the United States: 2015, där det tydligt framgår att vita och asiater är mer välutbildade än svarta och latinos: "Asians and non-Hispanic Whites were more likely to hold a bachelor’s degree or higher compared with Blacks and Hispanics." Det bekräftas också av tabellerna.

Nu är det ju så att välutbildade vita i större utsträckning röstar på demokraterna, men jag tror ändå inte att vita Trump-väljare generellt har en lägre utbildningsnivå än svarta och latinos som röstar på Hillary. Jag ser inte att man lägger pannan i djupa veck och pratar om de senare som ett problem. Det handlar alltså om ett specifikt förakt för vit arbetarklass, på rasistisk grund.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Knappast, jag har bara massa att modda i natt!

Ja det ser ut som Trump tar det hela, får väl säga grattis till alla som trott på honom!

För helvete fira lite nu.

Spara den här och Trump legendariska tråden för evigt.
Medlem
chilly_c_canes avatar
Florida:

95% räknat
Trump 49,0%
Clinton 47,8%

Trump leder med 112 000 röster

Clinton knappar in, men kommer det fortsätta tro?
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Oddsen bara fortsätter sjunka. 1.71 i odds på Trumpeten. Är det någon som satsade en större summa när oddsen var skyhöga?

Du är förlåten.
Satsade 2000. Kommer att casha ut 13k.

Man skulle ha satsat högre, men men..
2016-11-09, 03:47
Bannlyst
Har dom gått hem från Hardrock café än?
Medlem
OldMKenseys avatar
Hur stor Trump - grab it by the pussy - skylt får man sätta upp framför huset? Krävs bygglov?
Avslutad
Nu har vi segerfest på flashback!

https://www.youtube.com/watch?v=EfyZsYazg7A
Bannlyst
Clinton står nu i 2.20 och Trump i 1.66.
Det är klart.
DONALD TRUMP BLIR USA'S NYA PRESIDENT
Medlem
ulvvfs avatar
Jag ogillar starkt extrem feministen Trump och allt som han står för. Men ur ren underhållningsperspektiv så skulle det vara roligt om han vann. Det skulle sticka i ögon på svensk media och politiker och det vore roligt och se hur han agera internationellt, han känns inte som en diplomat precis. Kan se han stå inför FN och kalla alla idioter.

Hur man kan rösta på en sådan mobbare förstår jag inte, men han lever på missnjöda väljare antar jag. Han är sämre på alla sätt och viss, men han är annorlunda, så låt oss rösta på honom.
Medlem
Republikanerna leder senaten och kongressen också, lets make america great again

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in