Citat:
Ursprungligen postat av
Popshuv1t
Haha, tack.. Antar jag.
Men folk måste ju fatta nån gång.
Folk vill ha förändring men ger upp så fort det går minsta lilla emot. Hur ska man kunna få till en förändring om man ger upp när man ligger lite lite bakom?
Det är inte direkt så dom vi kommer behöva bända makten från kommer ge upp för att det blir tufft.
Folk vågar liksom inte ens stå upp för sig själva, sina åsikter och principer.
Hur fan ska vi kunna förändra samhället om vi gömmer oss, vågar inte uttrycka våra åsikter och ger upp så fort det inte går som på räls åt vårat håll? Hur tänker folk?
Visst, gå och släng en röst på SD men vad för skillnad gör det när folk ändå inte vågar jobba för förändring och säga vad man tycker för man är rädd vad motståndarna ska tycka?
För fan, dom har ingen rätt att yttra sig. Dom är dårar som vill Sverige illa. Deras åsikt har ingen betydelse. Folk måste sluta söka bekräftelse från folk.
Varför ska du rätta dina åsikter och förtryckas för att passa in bland folk som har heltokiga idéer och står för att förtrycka vita människor i sina egna länder? För det är exakt resultatet av samhällsutvecklingen idag. Fuck dom, det är dom som ska smöra för er och skämmas över sina tokerier.
Folk måste lära sig det här nån gång. Och idag har jag HIGH ENERGY så kan lika gärna ranta på.
Detta är också något jag hoppas kan komma från en Trump vinst. Att folk äntligen fattar att deras åsikter är mer legitima än etablissemangest dår-ideologi.
Så det är mycket som kan vinnas när Trump har vunnit om folk bara är redo att kämpa för det.
Han måste vinna. Det här är den sista chansen vi har på ett riktigt CHANGE ELECTION. Västlig civilisation, allt som är gott med världen, är dödsdömt om häxan får ta tyglarna. Donald måste vinna detta, därför att det enda andra alternativet är våldsam statskupp. Det finns en orsak bakom smeknamnet Killary.