Citat:
Ursprungligen postat av
MentosFruitcore
Håller inte med Trump om mycket alls, men det vore väldigt kul att se folks reaktion om han vinner.
Jag håller heller inte med Trump om mycket.
Tycker dock inte Trump är "lesser of two evils" som många verkar göra. Enligt mig är Trump är den goda kraften och Hillary är ondskan själv.
Varför jag står så starkt bakom honom är helt enkelt för att han är den kanditaten som kan krossa det etablissemang och globalistelit som skyr som pesten.
Ska galenskapen vi har blivit påtvingade och hjärntvättade till är USA det bästa stället att börja på.
Mycket hänger alltså på det som föregår där borta.
Delar man min världsbild och framtidsvision är det här den viktigaste händelsen i vår livstid.
Detta är 1000x större än att SD kommer in i riksdagen eller får 25% i valet.
Vi är påväg att se globalist/jude-maffians högborg och deras största ekonominska tillgång försvinna från deras giriga, onda fingrar.
Jag hoppas verkligen Trump är det han utrstrålar och inte börjar springa ärenden åt de intressen han är menad att krossa.
Och som vi vet så tar resten av världen efter USA förr eller senare så detta kommer sprida sig ända till lilla Sverige. Anti-etablissmangs-krafterna i Tyskland, Frankrike kommer få vind i segeln.
Allt eller inget. Do or die. Win or lose.