2016-10-31, 18:44
Medlem
Den där kriminelle juggen som som med "manlig" röst bräker om när det bli "skarpt lääägeee".
Citera
2016-11-05, 16:09
Medlem
_Strebers avatar
Wajfajj-freddan!
Det är knappast bara jag som i dagarna upplevt att Bredbandsbolagets nya reklam fått dumskalle-mätaren att slå i taket. Ett våp som inte kan lägga ner laptopen slöar runt i parets nyinköpta hus och konstaterar att de har wifi i alla rum, plus ute på gården. Mannen i sagda ekipage framstår som en domesticerad toffel med sitt dammsugande och donande och verkar fullständigt acceptera sitt öde när han ber henne att i alla fall komma och äta. Hennes irriterande nojs om wajfajj gör att jag blir förbannad.
Citera
2016-11-05, 18:18
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handikappadmus
HMs nya "shes a lady"-reklam med modeller som är allt annat än "lady"-aktiga.

Kanske den med Caitlyn/Bruce Jenner ?
Citera
2016-11-06, 18:54
Medlem
paddan82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Reklamskapandet har nått en återvändsgränd. PR-byråerna har blivit PK-byråer och säljer övertygelser till reklamköparna, inte till slutkonsument.

Ingen vågar sticka ut idag och därför handlar all reklam om att berätta en tillrättalagd saga. Det är bara Yes (egentligen Fairy) som har exakt samma budskap idag som de har haft i drygt 60 år.
Så är det ju drygt oxå....
Citera
2016-11-07, 08:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddan82
Så är det ju drygt oxå....

Kanske inte det viktigaste området att tjäna några futtiga kronor på...
Citera
2016-11-07, 12:04
Medlem
bonobonos avatar
En reklam som skulle kunna göra mig till barnamördare är Yes-reklamen där ungen vill göra en rymdraket av diskmedelsflaskan. Så sjukt dålig reklam med ungens repliker och röst.
Synd att produkten är bra för skulle vilja bojkotta den på grund av reklamen
Citera
2016-11-07, 18:33
Medlem
Stackarens avatar
Another one drives a Duster är tillbaka.
Vill strypa alla i den reklamen. Särskilt den självgoda familjen som sitter i bilen och diggar.
Citera
2016-11-08, 08:50
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
En reklam som skulle kunna göra mig till barnamördare är Yes-reklamen där ungen vill göra en rymdraket av diskmedelsflaskan. Så sjukt dålig reklam med ungens repliker och röst.
Synd att produkten är bra för skulle vilja bojkotta den på grund av reklamen

Vill ändå ge en liten fnisspoäng till den andra YES-reklamfilmen där den grannen smått drygt konstaterar att "Yes är drygt" och ger grabben en flaska som alla normalt funtande människor skulle betrakta som tom.
Citera
2016-11-08, 17:22
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Vill ändå ge en liten fnisspoäng till den andra YES-reklamfilmen där den grannen smått drygt konstaterar att "Yes är drygt" och ger grabben en flaska som alla normalt funtande människor skulle betrakta som tom.
Ja den är mindre störande och mer talande om hur diskmedlet i sig faktiskt är... men tråkig.
Jag är nöjd så länge ja slipper ungen med sin raket (och andra ungar som tex i blöjreklam).
Citera
2016-11-08, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Ja den är mindre störande och mer talande om hur diskmedlet i sig faktiskt är... men tråkig.
Jag är nöjd så länge ja slipper ungen med sin raket (och andra ungar som tex i blöjreklam).
Den är tysk tror jag eller den är varje fall dubbad! Yes reklamen alltså!
Citera
2016-11-08, 22:20
Bannlyst
Hhaaha pricerunners nya reklam "men vad har du gjort köpt nya sidens lakan"

Hatar den jävla yoggi reklamen vill bara mörda när jag ser den!
Citera
2016-11-08, 22:21
Medlem
swebarbs avatar
Den där jävla Joel Kinnamann med sitt "LUUUUUGNNNN SAAAA JAAAGGGG" fyfan lust å kasta kontrollern i fejset på fanskapet varje gång jag hör den

och den där rödhåriga häxan för mariabingo med sitt "so you think bankers and bla bla think again" driver en också till vansinne den verkar aldrig tamigfan ta slut heller.....

och comviq är nu helt efterbliven, polisen har kommit så långt att han kan skicka sms till en tjej nu men inte infoga sushi bitar? galenskaper... i första programmet kunde han inte ens sätta på mobilen verkar gå framåt för den svenska polisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in