2016-11-08, 21:35
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Fair and balanced!
Ja, det trodde man aldrig skulle ske.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Det är ingen som tänker att de måste rösta rep. pga två mandatperioder med demokrat. De tänker man-kvinna (historiskt) och extremt erfaren politiker - populist/affärsman (unikt).

Statistiken säger ingenting om dagens situation.

Statistiken säger precis det den säger i exemplet jag gav, varken mer eller mindre. Det har funnits 7 situationer historiskt sett att en demokrat varit president i minst 8 år (jag skriver minst 8 år p g a FDR:s alla år). I 5 fall så har en republikan valts till nästa president efter dessa 8 år. Lincoln 1860, Harding 1920, Eisenhower 1952, Nixon 1968 och Bush 2000.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Enligt Politico så stänger första vallokalen kl. 12 svensk tid. Vet inte vad som stämmer.

http://www.politico.com/
Jag går efter Fox News, men vet inte heller.

Jävligt nervöst! kanske man skulle ta en tupplur så man orkar när det äntligen händer något?!

Men kan aldrig somna nu..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Painted-Bird
00.00 alltså? Ska man gå och lägga sig ett tag eller kommer man kunna se rösträckningen i realtid från och med 00.00 eller kommer det bli senare?

Ja, det känns klokt. Vill inte vara helt kokt på jobbet imorgon.
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
klickar inte länkar.
det finns inte på kartan att jag ska tro mer på Trump än på HRC

Du ser ju länkarna du kommer trycka på? BLåsta jävel

Sluta trolla nu.
2016-11-08, 21:36
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Kanske sent ute nu, men är det bara jag som tycker hela valet varit löjligt befriat från sakfrågor och faktisk politik? Rätt underligt att hålla på någon kandidat ärligt talat. Mkt kluven till hela grejen på det hela taget men dessvärre vinner ju nån.

Sanders hade ju många sakfrågor. Men fördelningspolitik och sociala skyddsnät är liksom inte riktigt grejen för amerikaner. Då är det bättre med pussygrabber-orangutanger.
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
klickar inte länkar.
det finns inte på kartan att jag ska tro mer på Trump än på HRC

Ok, vad gör du här då? Jösses.
Medlem
0rganets avatar
Trumparna litar inte på sina kvinnor tydligen
Fadern:
https://timedotcom.files.wordpress.com/2016/11/donald-trump-melania-trump-election-day.jpg?quality=85&w=1680
Sonen:
https://timedotcom.files.wordpress.com/2016/11/eric-trump-lara-voting-booth-election-day.jpg?w=600&quality=85&h=400
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fy fan beef jerky..

Själv kör jag Pabst Blue och Cheese Fries
'

gött hade cheddarmac n´cheese förut och lite kung öl för som alla vet ska westeros nya kung ska bli krönt

vänstern dricker pissöl och o snaskar tacobowl..kanske blir en o annan nogger till efterrätt för dom!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Har ni tips på opartisk livestream?
SVT kommer ha valvaka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Satanistisk hahaha
Jepp, hon har kopplingar till Marina Abramovic (trollpacka, djävulsdyrkare, Spirit Cooker mm). Hellarys kampanjchef och framtida Chief of Staff, John Podesta, är ett äckel utan jämförelse precis som hans bror Tony. De äter Spirit Cooking (blörk) middagar med Marina A, och samlar på kannibalistisk konst mm. Finns t o m MASSOR med sajter som hävdar att Podesta-bröderna är inblandade i Madeleine McCann-försvinnandet (Portugal 2007) https://www.youtube.com/watch?v=bgbgXxlKfSM
Likheten mellan Polisens fantombilder från 2007 och Podesta-bröderna är minst sagt... slående.

Men åter till valvakan!

Fox News fortsätter att rapportera om problem med de elektroniska röstmaskinerna. Pga detta är rösttiden förlängd med 90 minuter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Painted-Bird
00.00 alltså? Ska man gå och lägga sig ett tag eller kommer man kunna se rösträckningen i realtid från och med 00.00 eller kommer det bli senare?
Under primärvalen började det ticka in redan tio minuter efter att vallokalerna hade stängts. Väldigt spännande att följa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in