2016-11-08, 18:56
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Ska bli så jävla gött att rapa skadeglatt på alla white power-trumps härinne när valet är klart. Om Trump vinner lovar jag att radera mitt konto!
tror ingen bryr sig om dig, och det kan du inte göra heller.
2016-11-08, 18:57
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Numerösa bevis på twitter om valfusk. här är senaste jag såg:

https://twitter.com/PrisonPlanet/status/796044186483093505

Philly såklart

Samma sak här, valfusk:

https://twitter.com/lordaedonis/status/796016074231672836

Finns det någon som påstår att valet inte är riggat? Ja förutom alla totalitära fårskockar som följer Hillary likt Zombies.

Andra människor vittnar om att maskinerna har gjort exakt samma sak, bara i Pennsylvania har 4 maskiner "laggat" på 4 olika ställen så att det inte går att rösta på Trump. Liknande rapporterar kommer från hela USA och nu tydligen från Philly med.

Trump har media, kändisar, affärsmän, journalister och hela eliten mot sig. På det kämpar han just mot valfusk, ett odemokratiskt riggat system, mot alla odds..Bara att hoppas att folket är med honom.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Kan någon seriöst förklara Trumps politik? Jag har sett samtliga tv-debatter men den politiska diskussionen i sakfrågor har varit näst intill obefintlig. Hur ska han genomföra alla löften?

Kontrasten till svensk politk är brutal på ett nästan komiskt vis, när man här tvångsmässigt bekantas med termer som maxtaxor, schablonavdrag och sysselsättningsfaser.
- Stoppa den illegala invandringen från Mexiko (och andra länder?)
- Få stora företag att vilja stanna i USA istället för att flytta utomlands till Kina. Tex. skatter
- Dra ner på USAs militära utrikespolitik
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Marcus Oscarsson den enda på TV4 som är bra.

Jag skulle vilja sträcka mig ännu längre. Han är den ende politiska reportern på svensk TV som är bra.
2016-11-08, 18:58
Medlem
vitapumpss avatar
Inte klokt vad detta val är spännande! Jag hoppas verkligen att Hillary Clinton vinner med stor majoritet. Det är dags för USA att få en kvinna som president.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Numerösa bevis på twitter om valfusk. här är senaste jag såg:

https://twitter.com/PrisonPlanet/status/796044186483093505

Philly såklart

Bra att det tas upp så pass tidigt på dagen så att folk är mer uppmärksamma när de stora drivorna anländer senare på eftermiddagen. Klipp som dessa måste spridas.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Marcus Oscarsson e för jävla bra, riktigt spännande analys nyss! Kan bli 5-7 % uppåt för Trump jämfört med undersökningar!

Ungefär vad jag ser också. Ser man Florida, North Carolina och Colorado så verkar det bli uppåt eller över 5 procentenheter bättre än undersökningarna.

3,2 procentenheter före ligger Clinton i mätningarna... Jag tror Trump tar hem det hela med åtminstone 2 procentenheter mer än Hillary och klart över 270 elektorer. Trump tar både Pennsylvania och Michigan.
2016-11-08, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Inte klokt vad detta val är spännande! Jag hoppas verkligen att Hillary Clinton vinner med stor majoritet. Det är dags för USA att få en kvinna som president.

Du håller på Hillary bara för hon har en fitta alltså!
Ok! 90 talist antar jag?

Många rapporter på twitter om valfusk nu, Verkar som väldigt många röstningsmaskiner registrerar som röst på Hillary även när man röstar Trump.
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Apan Jedda spådde Trump. En apa kan inte ha fel.

Apor brukar kunna förutspå aktiekurser också och vilka företag man ska satsa på, med hjälp av en karta med olika bolag de kastar pil på med förbundna ögon.
Slår alltid bankernas experter med råge.
Journalister och PK folk borde inte ens vara en match.
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Källa på att jag är rasse. Har du ingen, håll tjäft. Vi får väl se, it ain't over 'til it's over. Rösterna har inte börjat räknas än, vallokalerna stänger efter midnatt svensk tid...

Skit i han nu, det är bara en idiot.

Nu får vi verkligen hålla tummarna för att Trump tar hem det här, jag tror det blir en riktig rysare.
Om nu bara alla soffliggare tar sig i kragen och går och och röstar så tror jag Trump har chansen, vi kan bara hoppas!

Vi har en lång natt framför oss, - pizza i kylen och kina-mat ska beställas
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Ska bli så jävla gött att rapa skadeglatt på alla white power-trumps härinne när valet är klart. Om Trump vinner lovar jag att radera mitt konto!
Lova inte sådant man inte kan genomföra.. Du kan inte radera ditt konto.

Hur förklarar du att det finns svarta som röstar på Trump? Är dom då "White-power blacks"?
Varför ska ni alltid slänga med ord som "rasist, white power, kränkt, nazist" hit och dit? Lägg ner och inse att det finns helt normalt människor som röstar på Trump.

F.ö lär det nog bli ett väldigt jämt val, men hoppa så klart att Trump tar hem det.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
http://www.ldnews.com/story/news/politics/elections/2016/11/08/director-error-causes-gop-votes-appear-dem/93474872/

HELT SJUKT.

Hur var det nu? Maskinerna är inte riggade?

"It involves a calibration issue regarding the machine."

EXAKT det som diverse hackers, experter osv sa att det var det man skulle manipulera om man ville rigga maskinerna.
'

Ja det är tokriggat inget nytt, valfusk överallt på twitter om man kollar, speciellt i philly. Bara en landslide kan stoppa gangster demoktraterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in