2016-11-08, 18:35
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Kommer rapporter om att Trumps ground game i vissa stater är katastrofalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Men jösses, länka någonting...
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Länka.
Det är väl känt att han har dåligt ground-game i de flesta delstater, d.v.s volontärer och anställda som raggar röster. Men de lär komma ur sina hålor iaf.
2016-11-08, 18:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedino
6 tim 26 min kvar innan dom första stänger.
Här finns lite tider, lägg på 6 timmar.

http://www.nytimes.com/interactive/2016/11/07/us/elections/polls-closing-times.html?_r=0
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Kommer rapporter om att Trumps ground game i vissa stater är katastrofalt.
Länka???
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Satan vad tråden drar iväg, finns inte en chans att följa om man samtidigt tittar live.
Snälla, kan vi inte slippa posts som -jag hoppas att x vinner, jag tror att x vinner och annat OT.

Jag har sovit i några timmar. Kan någon ge mig en väldigt snabb uppdate om hur det ser ut? Inga länkar behövs.
2016-11-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnersAreRunners
Finns det ingen på fullaste allvar som sitter på en fungerande CNN stream, alla man hittat hittills har varit något helt annat eller så har dom stängts ner efter några minuter.
Clinton News Network? Följ denna stream istället:
https://www.youtube.com/watch?v=_T5PvG62Vt8
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Gick in på den "turnout"-twittern och läste massa om röstmaskiner som inte fungerar...
Om det stämmer så gynnar det i alla fall ingen av kandidaterna, väl?
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnersAreRunners
Finns det ingen på fullaste allvar som sitter på en fungerande CNN stream, alla man hittat hittills har varit något helt annat eller så har dom stängts ner efter några minuter.

Varför vill du titta på CNN ? Det är som om man vill ha en objektiv analys av SD av Aftonbladet.
2016-11-08, 18:38
Medlem
S.Kandals avatar
Hur fan kan TV4 bjuda in Fredrik Reinfeldt, vill de inte ha några tittare?
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Förmodligen en rent ekonomisk strategi av TV4. De måste ju ta till sådana knep för att hålla kvar tv-tittarna.

Om folk ser att resultatet lutar alltför mycket åt en säker Clinton-seger så försvinner spänningsmomentet och man går och lagar kvällsmat istället. Och vips! mindre reklamintäkter åt 4:an
Du tror inte att TV4 har säkrat upp den här kvällen sedan länge med reklamintäkter?
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hade du hellre velat att de röstar på Hillary?
Framför Trump ja. Men kanske lika bra att Clinton vinner så att Trump får visa vad han går för. Hellre besvikna väljare än rasande, kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Till skillnad från BLM för Hillary ?
Vilken korkad jämförelse. Verkligen korkad.
2016-11-08, 18:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Jag har sovit i några timmar. Kan någon ge mig en väldigt snabb uppdate om hur det ser ut? Inga länkar behövs.
Inget utom att en såg att Bill fick hjälpa en slutkörd Hillary uppför trottoarkanten efter hon hade röstat.
2016-11-08, 18:40
Medlem
hedinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om vallokalerna stänger först kl 1, lär det ta en stund att räkna ihop resultaten. Är det rimligare att resultat börjar släppas kl 3?

Inte en jävla aning , inte ett skit insatt i ämnet , såg bara en timer på en av streamsen.

Politik är endast skit , men jag vill se farbror Trump vinna bara för att vänsterdräggen är helt sålda på att han inte har en chans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in