2016-11-08, 17:55
Medlem
buckeyes avatar
Nu har jag gjort min plikt som medborgare och röstat. Tog en dryg timme. Packat med folk. Bor i ett republikanskt distrikt och de flesta jag känner röstar emot Clinton, men inte nödvändigtvis för Trump. Har gjort mitt bästa för att övertyga min omgivning att sky Clinton som pesten, och använder ofta mina erfarenheter som Svensk som exempel på hur illa det går om man likt Sverige lutar sig för långt åt vänster
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tror inte riktigt att de vanliga parametrarna fungerar om en av kandidaterna går omkring med en bajskorv på huvudet. Klart som tusan folk söker på Trump, han är ju trafikolyckan alla vill se.

Den här trenden kanske är mer talande
Medlem
Hillary vinner även om hon så skulle ha begått mord.
2016-11-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Green party borde bli ganska stora detta val, kanske rent av det vettigaste alternativet.
Enbart om rösterna tas från Killary!
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
TV4 alltså. Har redan ont. De påstår att Trump aldrig varit framgångsrik på något annat än att vara känd, och påstår att de vet att Trump har tafsat på kvinnor - vilket det finns noll bevis på.

Reagerade också på detta. Herrejösses vad jobbigt det blir för sveriges journalistkår om/när Trump vinner.

...och det kommer han att göra
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Skillnaden är väl att Hillary och Clinton Foundation stödjer och betalar IS. En del säger t.o.m att de "skapat" vansinnet.
Med Trump kanske det kan bli ett Verkligt motstånd helt enkelt?

En del? Du menar ett orange missfoster med dvärghänder?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buckeye
Nu har jag gjort min plikt som medborgare och röstat. Tog en dryg timme. Packat med folk. Bor i ett republikanskt distrikt och de flesta jag känner röstar emot Clinton, men inte nödvändigtvis för Trump. Har gjort mitt bästa för att övertyga min omgivning att sky Clinton som pesten, och använder ofta mina erfarenheter som Svensk som exempel på hur illa det går om man likt Sverige lutar sig för långt åt vänster
Tack för din heroiska insats, varje röst räknas. Du är en del av historia nu
Medlem
zlpes avatar
Hur upplever ni tv4as sändning? Är den vinklad till fördel för någon av parterna? Objektivt eller subjektivt repotage?
2016-11-08, 17:57
Medlem
Såg just pence lämna vallokalen, såg inte ut som en vinnare...
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
TV4 alltså. Har redan ont. De påstår att Trump aldrig varit framgångsrik på något annat än att vara känd, och påstår att de vet att Trump har tafsat på kvinnor - vilket det finns noll bevis på.

80 procent av trumps tal handlar om hur dåliga alla andra är och 99 procent av gräsrötternas inlägg handlar om hur dålig Hilary är.

Snubben är ett jävla meme. Kung av vitt träsk och prins av 4 chan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Jasså? Clinton är mer sannolik att starta ett världskrig än Trump. Clinton vill begränsa friheten genom vapenlagar och annat. Vinner Clinton fortsätter vi på samma spår som idag. Mer övervakning, mer PK, mer invandring och alla som tycker tvärtemot är onda.
"Jasså? Clinton är mer sannolik att starta ett världskrig än Trump." Tror folk i denna tråd redan har kommit fram till att båda är kapabla till att starta ett tredje världskrig. Nej, Trump är inte mycket bättre på den punkten.

"Clinton vill begränsa friheten genom vapenlagar och annat." Och Trump är ett hot mot demokratin och uttryckesfriheten, med tanke på att han vill hota och banna alla som är emot honom. Kan tillägga att jag personligen tycker att ju mindre vapen som bärs, desto bättre.

"Mer övervakning, mer PK, mer invandring" Och dessa saker ville Hitler ha? Kanske mer övervakning isåfall, men... "PK" och invandring?

"alla som tycker tvärtemot är onda." Mycket som Donald Trump då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckeye

Kul tänkte på det går det inte att lägga röstningen på nätet för att slippa köer med typ bankid eller är det en omöjlig tanke?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in