2016-11-08, 13:05
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
The Donald brukade faktisk skryta att han fick så mycket gratis tid av media. Så var det så länge allt gick hans väg - lite typiskt honom.

Media har alltid varit vinklat till hans nackdel.

Men all reklam är bra reklam, tills det går överstyr.

Som lögnerna från diverse kvinnor att han skulle ha våldtagit och gud vet vad.
13-åringen är ett klockrent exempel.

Det var väl runt den tiden han började ryta till på allvar, även om han allt har sagt att media har varit riggat mot honom.
2016-11-08, 13:06
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Då gör vi ett försök med dig också.

Vad får dig att tro att Trump kommer förlora?

Svara gärna på mitt inlägg här: (FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka
Vore kul om man kunde få ett svar (annat än "du är oseriös") från iallafall en Clinton-anhängare.

En sammanställning av de senaste opinionsundersökningarna och det faktum att FBI-storyn är överspelad.

Lägg därtill det jag redan påpekat om ett förmodat mkt högt valdeltagande (tack Trump) som demokraterna brukar och särskilt i detta fall kommer att tjäna på med tanke på deras väljarbas.

Om vi ska räkna i procent uppskattar jag vinsten till betryggande 55-60 för Hillary Clinton.
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Sök igen. Ärendet är nedlagt. Bara ytterligare smutskastning från Clinton-klanen.

Inte nedlagt.
Naivt att skylla på Hillary att 11-12 kvinnor kliver fram med mycket liknande berättelser om den bevisligen otrogne Donald.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Det är bara titta på vilka jävla publiker han drar. Tusentals pers står UTANFÖR arenorna bara för att lyssna. Hillary kan inte ens fylla arenorna när Jay-Z och Bey kör gratisspelningar innan.

Det är en folkrörelse, Brexit 2.0. Tror det kommer vara "jämnt" alternativt att Hillary spås som segraren fram tills slutet. Då säger det PLOPP och rösterna trillar in.

Det kommer bli en LANDSLIDE. Vänta bara.

Jo, precis.

Nämnde det här: (FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

Har fortfarande inte fått ett enda svar på min fråga trots flera försök.
Inte ens Hillarys anhängare kan ge ett svar på vad som pekar på en vinst för Hillary

Komsikt är vad det är!
2016-11-08, 13:07
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Självmål där!
På kompetens vinner Hillary.
Du kan lita på att kvinnor kan. Du lever kvar på 1800 talet

Ja väldigt kompetens att handhava säkerhetsklassade information, i.e mailskandalen.
De skulle vara betryggande att ha en sån som POTUS om man var amerikan va?
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseKroner
Jag har analyserat flera tal av Trump nu och jag är nu helt övertygad att han är svagt lågbegåvad alternativt lärt sig prata med en retarderad befolkning. Missförstå mig inte, jag är ingen Hillary anhängare alls. Men se bara hur han upprepar korta meningar, hur han får folk att exempelvis skrika "build the wall" som i en hockey match.

Dom få politiska resonemang han faktiskt har utvecklat har varit närmast parodiska som tex sjukförsäkringar.

Är du så lågbegåvad att du inte förstår att det är hans strategi?
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Shit - vad du är duktig. Tack för du rapporterade något som inte var känt vid tidpunkten för min rapport. Tycker du att din rapportering är ett gott omen för din hjälte, pedofilen Trump?
Valresultaten från NH:s byar kom klockan 6 imorse, så det har varit känt rätt många timmar. Dixville var förövrigt inte direkt "före" de andra byarna heller, i alla fall inte Millsfield som publicerade i princip samtidigt. Vad är dina tankar kring att SR lyckas få dig att tro att att bara ett resultat var känt och det var att Clinton vunnit, när verkligheten var att Trump vann totalt?

Inget trams om att de här sakerna inte spelar någon roll i slutändan, det är inte vad det handlar om.
Medlem
Fanken, Hillary kan knappt gå ens en gång!

https://twitter.com/LatestAnonNews/status/795823094795554816

Blir nog USA skröpligaste president någonsin!
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
90 % av svenska folket faller in i den kategorin. Man tror att det som står i tidningen är sanningen.

Tyvärr har du helt rätt i detta, det är bara så tråkigt att det är så då dessa 90% förstör för de andra 10 som vaknat upp och ser vad som händer...

Bara fortsätta försöka väcka folk helt enkelt..

Tror som andra påpekat att valet är riggat, finns nog inte så mycket att göra... men har vi tur så vinner trumpen!
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Självmål där!
På kompetens vinner Hillary.
Du kan lita på att kvinnor kan. Du lever kvar på 1800 talet

Skit i det där nu. Berätta istället varför du tvärsäkert påstod att fallet med 13-åringen inte lagts ner när det bevisligen är nedlagt.
2016-11-08, 13:08
Medlem
Enligt Fox News opinionsundersökning vinner Clinton med 89% mot 4% bland svarta och 63% mot 30% bland latinos. Då latinos är högmotiverade att rösta och dyker upp i drivor, så hänger allt på om afrisarna röstar eller stannar hemma. Om de går till valurnorna i hygglig utsträckning så är Trump körd. Det spelar ingen roll vad folk här säger. Allt hänger på om afrisarna röstar eller inte.
2016-11-08, 13:08
Medlem
NygammalValss avatar
Latest polls:

http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/elections/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här