2016-11-07, 22:15
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rus.av.Snus
Vilken tid får man reda på valresultatet i Sverige?
4:00 - 5:00 på onsdag morgon har man en klar bild av valresultatet!
2016-11-07, 22:21
Medlem
MrSkargards avatar
Jag har lagt till svenska TV-tider i trådstarten.
2016-11-07, 22:21
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Skulle inte Reinfeldt sitta i SVT och kommentera? Man blir ju inte direkt sugen att kolla precis.

Jag har för mig att jag brukar glo på CNN. Dom är ju pro-Hillary men på valnatten har det ju mindre betydelse, siffror är ju siffror. Bör finnas stream på Youtube.

"Ohio goes to Trump!" -det påminner lite om spänningen i melodifestivalen när de räknar rösterna, he he. Brukar dom inte ha en Magic wall i CNN med John King? Den känns ju superamerikansk. När programledarna säger att "Vi ska alldeles snart gå över till John King och The Magic wall!" så känner man verkligen spänningen stiga. Aldrig någonsin att dom skulle ha något dom kallade Magiska väggen i SVT. Så underbart amerikanskt.
2016-11-07, 22:23
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Skulle inte Reinfeldt sitta i SVT och kommentera? Man blir ju inte direkt sugen att kolla precis.

Jag har för mig att jag brukar glo på CNN. Dom är ju pro-Hillary men på valnatten har det ju mindre betydelse, siffror är ju siffror. Bör finnas stream på Youtube.

"Ohio goes to Trump!" -det påminner lite om spänningen i melodifestivalen när de räknar rösterna, he he. Brukar dom inte ha en Magic wall i CNN med John King? Den känns ju superamerikansk. När programledarna säger att "Vi ska alldeles snart gå över till John King och The Magic wall!" så känner man verkligen spänningen stiga. Aldrig någonsin att dom skulle ha något dom kallade Magiska väggen i SVT. Så underbart amerikanskt.

Om Trump vinner vore det en fröjd höra på Reinfeldt.
Och på Löfvén, och alla andra pk-nissar
2016-11-07, 22:26
Medlem
gato12s avatar
a) RealClearPolitics brukar väl vara skapliga.

b) Hillary vinner.

c) knappast något större fusk.

För övrigt tycker jag alla borde kolla på CNN och John King med sin magiska skärm där han går på djupet i olika delstater och pedagogiskt visar var valet avgörs, nere på valdistriktsnivå. Mycket underhållande. Och en Wolf Blitzer som utlovar vad som kommer "at the top of the hour" eller att en "projection" är i antågande.
2016-11-07, 22:39
Moderator
sm910difs avatar
Vill man slippa MSMs trötta narrativ kommer Red Ice Radio hålla valvaka med så gott som alla viktigare namn inom alt-right och nationalism - Greg Johnson, Andrew Anglin, MacDonald, James Edwards, Jazzhands McFeels (Fash The Nation), Seventh Son & Mike Enoch (The Daily Shoah). Därtill en lång radda mer eller mindre vettiga, mer eller mindre kända personer - bland annat svensk representation (utöver Henrik) genom Söderman och Dan Eriksson från Motgift. Svårtoppat! Naturligt borde det så också vara var man bäst får svar på de kanske viktigaste frågorna knutna till valet - Hur kommer kretsarna kring alt-right och white nationalism reagerar på de olika tänkbara utfallen, hur kommer de agera i det korta loppet framöver och vad blir deras långsiktiga plan för att föra kampen framåt.

Vad gäller rena röstsiffror var ofta DecisionDeskHQ i fronten under primärvalen, men å andra sidan är det ju en helt annan nivå av bevakning nu från MSM så AP m.fl kan säkert leverera minst lika bra.
Senast redigerad av sm910dif 2016-11-07 kl. 22:46.
2016-11-07, 22:41
Medlem
Trump vinner.
I USA värderas nationalism högre än i de flesta andra länder. Något jag tror bli avgörande.
2016-11-07, 22:46
Medlem
kofotskentas avatar
Intressanta strömmar från alternativ media:

Alex Jones / Info Wars!
Historic 52 Hour Live Election 2016 Coverage:
https://youtu.be/bbUAQlRPzOs

Han är galen! 52 timmar livesändning som pågår just nu! Förvänta er en brutal attack på satanister, frimurare, globalister, massmedia, regeringen, bank-eliten, illuminati och en stor kraftansträngning mot etablissemanget i hela 52 timmar!
Pågår nu!

Red Ice Radio!
Alt-right election marathon coverage:
https://youtu.be/0kgVB8wLZ7Q

Vår svenska stolthet Henrik Palmgren bakom rattarna pratar med en massa intressant folk från den alternativa högern i USA och runt om i världen.
De svenska grabbarna från Motgift kommer även vara med på ett hörn!

Numerous guests will make an appearance throughout the night, including Jared Taylor, Richard Spencer, Kevin MacDonald, James Edwards, Andrew Anglin, Greg Johnson, Mike Enoch, Seventh Son, Millennial Woes, RamzPaul, Jon Rappoport, Judgy Bitch, Jazzhands McFeels, Patrick Le Brun, Paul Kersey, Emily Youcis, Ayla, Nathan Damigo, Blonde in the Belly of the Beast, Melissa, Lady Lassarus, Jess Lynn and many more.

Livestream begins :
8 pm EST
5 pm PST
2 am (Wednesday) CEST
10 am (Wednesday) Australian EST
Senast redigerad av kofotskenta 2016-11-07 kl. 22:54.
2016-11-07, 22:53
Medlem
För en stackars sate som jobbar är det tyvärr omöjligt att vara uppe hela natten för detta spektakel. För viktigt för att missa helt dock. Tror ni att man är garanterat att komma i tid innan vinnaren utsetts om man går upp kl 4?
2016-11-07, 23:01
Medlem
kofotskentas avatar
Styxhexenhammer är en intelligent politisk kommentator med en bakgrund inom ockultism m.m
Han kommer hålla en liten livestream med valanalyser omkring 7:30 eller 8:30 EST:

Liten förinformation:
https://youtu.be/Vudv07PQ0Y0
2016-11-07, 23:04
Medlem
Amors avatar
Kommer titta på foxews, tycker de brukar ha riktigt skönt siffernörderi.
2016-11-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
För en stackars sate som jobbar är det tyvärr omöjligt att vara uppe hela natten för detta spektakel. För viktigt för att missa helt dock. Tror ni att man är garanterat att komma i tid innan vinnaren utsetts om man går upp kl 4?

beror väl på när florida är helt räkand. tar clinton den så är trump körd, om han inte tar någon av hennes "säkra" stater gissar jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in