2016-11-07, 08:46
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Puhu. Sluta gråt... Är man med i leken får man tåla lite stryk också.

Var i mitt inlägg "gråter" jag? Vilken lek talar du om?

Mannen i filmen begår inget brottsligt till synes, han och alla andra försöker dock springa från polisen. Inte så konstigt kanske då man blir slagen med batong när man ligger ner ifall de får tag på en.
Citera
2016-11-07, 09:19
Medlem
Alltid fritt att stöka i Malmö förutom deras poliser som är helt sjuka. Malmö är verkligen sämst i Sverige. Bajen verkade ha en kul resa. Spelar ingen roll om dom tar guld etc supportrarna är sämst och dom vet det! Danskar och tyskar... Zzzzz
Citera
2016-11-07, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vyzzn
http://hds.imgix.net/l_46BQ_HLkZok594EFOHNcgEM8Q.jpeg?fit=crop&crop=fac es%2Centropy&w=1280&h=768&auto=format&q=60

Lär bli lugnt på bortastå om dessa grabbar inte får se matchen?
Bara vita män, fantastiskt vad ni berikar vårat fosterland.
Citera
2016-11-07, 10:32
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Alltid fritt att stöka i Malmö förutom deras poliser som är helt sjuka. Malmö är verkligen sämst i Sverige. Bajen verkade ha en kul resa. Spelar ingen roll om dom tar guld etc supportrarna är sämst och dom vet det! Danskar och tyskar... Zzzzz

Malmö borde kunna organisera sig, det finns ju kvar en del äldre men att blanda in danskar och tyskar gör det till en vänstersoppa där ingen styr vilket, som du skriver, gör att de flesta större firmor kan göra lite som dom vill i äckliga Malmö. Tycker för egen del att polisen i Sthlm är absolut värst trots att dom där borde vara väldigt vana med alla era derbyn/högriskmatcher. Här i Gbg känns det ibland nästan lite personligt när dom bankar på vissa lite extra men jag kanske är paranoid ..
Citera
2016-11-07, 10:44
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
http://www.sydsvenskan.se/2016-11-06/tv-har-slar-polisen-liggande-supporter-med-batong

Snuten misshandlar supporter som har armarna uppsträckta, förmodligen blir det lite löneavdrag.
Det kommer inte bli något straff överhuvutaget! Det kan jag nästan garantera. Det kommer att heta att killen försökte ta sig upp, eller gjorde motstånd på något annat sätt, varför de där extra slagen var nödvändiga.

Givetvis kommer kollegor att backa upp det som den aktuella polismannen säger.

Sånt här händer nästan alltid vid sådana här tillfällen. Det här var inte särskilt dramatiskt, mot vad jag både sett och fått uppleva själv.
Citera
2016-11-07, 11:58
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Det kommer inte bli något straff överhuvutaget! Det kan jag nästan garantera. Det kommer att heta att killen försökte ta sig upp, eller gjorde motstånd på något annat sätt, varför de där extra slagen var nödvändiga.

Givetvis kommer kollegor att backa upp det som den aktuella polismannen säger.

Sånt här händer nästan alltid vid sådana här tillfällen. Det här var inte särskilt dramatiskt, mot vad jag både sett och fått uppleva själv.

Förmodligen har du tyvärr helt rätt i det du skriver.
Citera
2016-11-07, 13:08
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 903456
Malmö borde kunna organisera sig, det finns ju kvar en del äldre men att blanda in danskar och tyskar gör det till en vänstersoppa där ingen styr vilket, som du skriver, gör att de flesta större firmor kan göra lite som dom vill i äckliga Malmö. Tycker för egen del att polisen i Sthlm är absolut värst trots att dom där borde vara väldigt vana med alla era derbyn/högriskmatcher. Här i Gbg känns det ibland nästan lite personligt när dom bankar på vissa lite extra men jag kanske är paranoid ..

Vänstersoppa?
Snacka inte om saker du inte har en aning om.
Tyskarna är inte vänner till någon med "vänsteranknytningar".
De från Malmö som var på To2 hör inte till den grupp du tänker på.

Tjack och hej, leverpastej.
Citera
2016-11-07, 13:22
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flakmoppe
Vänstersoppa?
Snacka inte om saker du inte har en aning om.
Tyskarna är inte vänner till någon med "vänsteranknytningar".
De från Malmö som var på To2 hör inte till den grupp du tänker på.

Tjack och hej, leverpastej.

Utvecklade inlägg ...
Berätta mer om era samarbete om du vet något - tråden är redan full av folk som låtsas veta och inte vet ett skit.
Malmö är ganska suddigt känns det som
Citera
2016-11-07, 13:46
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego

Citat:
Ursprungligen postat av 903456
Utvecklade inlägg ...
Berätta mer om era samarbete om du vet något - tråden är redan full av folk som låtsas veta och inte vet ett skit.
Malmö är ganska suddigt känns det som

Folk ur framförallt en av våra grupperingar har kontakter med Hertha, inget som berör hela läktaren. Finns ingen som helst vänsteranknytning där, eller vad du nu försöker insinuera.
Citera
2016-11-07, 14:12
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard

Folk ur framförallt en av våra grupperingar har kontakter med Hertha, inget som berör hela läktaren. Finns ingen som helst vänsteranknytning där, eller vad du nu försöker insinuera.

Jag pratar inte om läktaren - min fråga var mer menad hur ni ser på det tråden handlar om..
Det verkar vara splittrat hos er och i alla fall härifrån Gbg hade vi gärna sett en bättre organisation dvs en firma från Malmö av Malmöiter. Sen om du går igång på mina påståenden så får det stå för dig danskjävel
Citera
2016-11-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Förmodligen har du tyvärr helt rätt i det du skriver.

Äh jag vet inte, hade jag vart snut så hade jag med sopat på några extra gånger. Man kan ju tycka att de borda vara bättre människor än oss, men jag tar det inte så jävla hårt. Man räknar ju med ett par extra smällar i ett sådant läge.

Man ger och man tar...
Citera
2016-11-07, 15:20
Medlem
Jag kan nästan förstå polisen , man måste bli så ruskigt frustrerad när det springer runt slödder på gatan och slåss och man vet man max kan fälla en bråkdel, och då blir det typ samhällstjänst ,man måste känna sig oerhört meningslös i sin arbetsuppgift.
Är ju inte lönt man är på jobbet typ, gör väl knappt skillnad,jag menar hur många åker dit för brott egentligen? överlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in