Citat:
Ursprungligen postat av
hardstart
Ingen blir upprörd?

Så varför är feministerna arga på vad de kallar "sälj grej med tjej"? Det är ju vad du försvarar nu.
Men om ingen blir upprörd så bör det ju vara fritt fram i Sverige enligt dig att marknadsföra produkter med nästan nakna kvinnor?
Ingen blir upprörd DÄR. Att du blir upprörd HÄR ser jag förstås.
Ja, sedvanlig sälj grej med tjej, fast i detta fall, om jag har rätt alltså, ovanligt nära kopplat ändå jämförelsevis. Motorsåg + halvnaken tjej = jävligt långsökt, faktiskt. Maskeradkläder + Vampirellautstyrsel som lämpligt nog lämnar mycket lite kvar till fantasin = i alla fall viss anknytning till produkten, trots allt.
Nä, jag tycker sälj grej med tjej är rätt gammalt faktiskt, men envist! Det kanske fungerar?
Försvarar och försvarar. Jag kommer inte att gå i döden för detta ämne, om man säger. Jag tycker mest att det inte handlar om blottning utan seriefiguren och ville väl säga det mest som konsumentupplysning bara. Sen lät jag mig dras in i en diskussion, i vanlig ordning, vilket antagligen kommer att göra mig så trött att jag inte visar mig här igen på ett bra tag. Det brukar vara så det går.