Hon är ju utklädd till Vampirella och hon ser ut faktiskt så där precis som Fantomen och Stålmannen har tights, det kan inte de rå för heller. Hon verkar dessutom vara på någon slags mässa för cozplayfolk eller något eftersom Jesus som sagt gick förbi där i bakgrunden bl.a.
Zappade nyss förbi Gladiatorerna på TV4, där t.ex kan du se grabbar visa upp sig med ungefär lika mycket kläder på. Inte för att de är exhibitionister utan för att de spelar en roll - precis som tjejen ovan.
Annars, rent allmänt:
- Man fotar inte ovetande folks arslen, det hör liksom till grundläggande vett och etikett. Den som gör det ändå vet mycket väl att han eller hon är fel ute, det är ju själva anledningen till att man smygfotar.
Tro det eller ej, men det finns många, många fler än feminister som tycker att smygfotande av arselen är fel, och säkert en och annan feminist som smygfotar såna själv. Det har inte ett smack med feminism att göra, vågar jag påstå.
- Ja, jag tycker absolut att man ska sluta beskriva män som går omkring i string på stranden som äckliga. Jag tycker inte att man ska beskriva någon på stranden som äcklig av såna anledningar. Tänka får man göra, men man ska ha så pass mycket uppfostran att man inser att man ska undvika att såra andra människor.
Ang exhibitionism: Vete tusan. Jag tror att vi får göra ungefär som vi gör nu, försöka hitta någon slags balans som funkar för de flesta i samhället. Det kommer aldrig att gå att hitta det perfekta läget för precis varenda en av oss ändå. Se ner på något tycker jag inte att man behöver göra i vilket fall. Eller vad tycker du?