Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Nå så framför då relevant kritik mot Donald Trump. Det är det som tråden är till för. Du har valt att backa en hynda som hänger med bevisade pedofiler. Så vad är det som är så jävla smutsigt med Trump? FÖrutom frisyren, hans gaaaaaaaaalenskap, hans "dåliga" affärer eller något som är uppenbart hittepå från Clintons lakejer i MSM?
Har du överhuvudtaget NÅGONTING att komma med? Eller är det i själva verket hans frisyr som skaver?
Mitt syfte var inte börja ta upp kritik, utan bara påpeka galenskaper återfinns i bägge lägren och alldeles för mycket av detta.
Men du är väl en sådan som ska försvara allt Trump gör/säger som det bästa i världen, och allt Hillary gör är det värsta och hemskaste någonsin.
Jag har aldrig kommit på om att vara så polariserad om det gör livet enkelt eller svårt.
Dock en sak är säker, jag kommer aldrig gräva ned mig i partipolitik så illa, att jag förvarar obönhörligt och utan kritik bara för jag inte gillar den andra sidan.
Utveckling kan kan bara komma ur kritik i hur det är nu.
Och detta som en del håller på med(bägge sidor) nu, och har svårt att se sina egna fel, det leder till ingenstans.
Hans frisyr, ja den är ful, och nu då?
Det är inte så att jag har en fin frisyr heller, så vad ska jag bry mig om hans för?