2016-11-03, 01:35
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Mannen kan fortfarande träffa barnen regelbundet. Det är inte annorlunda än vilken skiljd familj som helst som är väldigt vanligt idag.

Om en Ferrari gör en man lycklig då är det klart att han ska ha en?
Det är alltför många skilda män som ger blanka fan i att träffa sina barn och hellre ägnar hela sin tid åt sin nya fru och sina nya barn.

En man med normal inkomst har inte råd att köpa en Ferrari. Det är bättre att han lägger sina surt förvärvade pengar på att ta tåget eller flyget för att besöka sina barn, ge dem presenter eller föra över en slant till deras bankkonton. Inte bara betala underhåll.

Citat:
Min familj har tillräckligt med tillgångar så att mina barn inte kommer att behöva jobba. Däremot tvingas de betala skatt för losers som dig.
Du är en lat loser som parasiterar både på dina föräldrar och skattebetalare. Jag har betalat löneskatt i över trettio år, även till perverterade parasiter som dig.

Citat:
Skulle du säga samma sak om kvinnor som sätter sina barn på dagis? Mina barn får mycket mer tid med mig än vad dagis-barn får med sina mammor.
Det är dina nannies eller fosterfamiljen som tar hand om dina barn. Själv sitter du bakom datorskärmen hela din vakna tid och skickar skitinlägg i det här forumet. Du bryr dig inte om dina ungar.

Citat:
Vet inte och bryr mig inte.

Nope. Jag har aldrig gått på mvc/bvc/dagis/vården.
Det borde du göra. Du har själv skrivit otaliga inlägg om bl a barnavårdscentralen och socialtjänsten. Dina egna erfarenheter av dem.

Citat:
Blev du inte älskad av din mamma?

Klart jag blev. Synd om dina föräldrar som fick ett sinnesrubbat och våldtäktsbesatt pervo till dotter.

Citat:
Folk har sex get over it.
Du dyrkar våldtäktsmän och tycker att de förtjänar medaljer.

Citat:
Men en thai (eller annat asiatisk etnicitet) kvinnor som kommer till Sverige får oftast ett bättre liv. Är du emot att män hjälper kvinnor till ett bättre liv?

Många thaikvinnor far illa som hushållerskor och sexslavinnor. Bättre liv? Inte för alla.

Citat:
Som vad? Mer fett?
Mer vett, mer intelligens, mer förnuft, mer empati, mer kärlek, mer ömhet, mer moderlighet, mer social kompetens, mer av alla andra inre goda kvaliteter.

Citat:
Nej jag har inga inlägg jag ammar det är därför som mina bröst ser så stora ut. Vad är det för fel på dig?
Du sitter ju och postar dynga under hela din vakna tid så då har du inte tid att ge ditt barn di. Snarare dina nannies som får agera som ammor.

Skicka då en bild där du ger din baby bröstet. Helst ett videoklipp. Sedan kanske jag kan tro dig. Inte förr.

Citat:
Men det är samma sak med vanliga män också. Det är inte som att kvinnor är intresserade av mäns utseenden.
80-100 åriga gubbar med vanlig pension attraherar inte unga kvinnor. Annars skulle gubbarna på äldreboenden bli överösta av besök från unga tjejer eller få tonvis av beundrarinnebrev.

Lägg av med ditt skitprat. Det är ingen som tar dig på allvar. Utom andra knäppgökar förstås, som är av samma skrot och korn som du.
Senast redigerad av lupac 2016-11-03 kl. 01:41.
Citera
2016-11-03, 08:34
Medlem
Till och med påven vågar ju tala sanning och i klarspråk...
Svenska kvinnor har kommit så långt med feminism medan männens maskulism tryckts undan. De svenska männen är svaga, blir än svagare och både män och kvinnor utnyttjas av mer maskulina individer som det finns gott om i världen, och i sverige genom massinvandring.

Enkelt uttryckt: vissa knullar, andra blir knullade.

Varför tror ni naiva svenska feminister gillar invandrade män med stake och hår på bröstet? Sedan när de bränt sig 7ggr vill de ha den blöjbytande svenske sk "mannen" igen...

En stark svensk man vill liksom ett skepp bara kan ha en kapten inte ha en stridig svensk feministkvinna utan ser sig om efter mer jordnära kvinnor i utlandet, även här har påven rätt...
Citera
2016-11-03, 10:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Det är alltför många skilda män som ger blanka fan i att träffa sina barn och hellre ägnar hela sin tid åt sin nya fru och sina nya barn.

Really? Jag tror att det där är en myt.

Citat:
En man med normal inkomst har inte råd att köpa en Ferrari. Det är bättre att han lägger sina surt förvärvade pengar på att ta tåget eller flyget för att besöka sina barn, ge dem presenter eller föra över en slant till deras bankkonton. Inte bara betala underhåll.

1) Om han inte betalar för en kvinna har han råd lätt.

2) Om mannen skulle föra över pengar till barnen skulle kvinnan ta pengarna. Sluta vara girig.

3) Mannens jobb är att vara en bra förebild. Barn gynnas inte av att ha en förebild som är en chump de kommer bara att lära sig att utnyttja honom på samma sätt som kvinnan utnyttjar honom. Han kommer att få 0 respekt.

4) Varför kan inte kvinnan betala för barnen och mannen kan spendera sina pengar på sig själv?

Citat:
Du är en lat loser som parasiterar både på dina föräldrar och skattebetalare. Jag har betalat löneskatt i över trettio år, även till perverterade parasiter som dig.

1) Nope jag jobbade och försörjde min man i flera år innan jag fick barn.

2) Var är det som du tror att du har betalat för mig?

3) Det är mycket mer ansvarsfullt att vara hemma och uppfostra sina barn än att dumpa dem på dagis och tjäna pengar till typ semester-resor åt sig själv.

Citat:
Det är dina nannies eller fosterfamiljen som tar hand om dina barn. Själv sitter du bakom datorskärmen hela din vakna tid och skickar skitinlägg i det här forumet. Du bryr dig inte om dina ungar.

Nope. Min nanny, min man, och min familj agerar barnvakt några dagar i veckan men jag gör allt annat.

Citat:

Många thaikvinnor far illa som hushållerskor och sexslavinnor. Bättre liv? Inte för alla.

1) Behöver kvinnor inte sköta sitt eget hushåll i Thailand?

2) Nej sexslavinnor är din egen fantasi.

Citat:
Mer vett, mer intelligens, mer förnuft, mer empati, mer kärlek, mer ömhet, mer moderlighet, mer social kompetens, mer av alla andra inre goda kvaliteter.

Nej det enda som erbjuds är mer tjat, fittighet, och sex-vägrande.

Citat:
Du sitter ju och postar dynga under hela din vakna tid så då har du inte tid att ge ditt barn di. Snarare dina nannies som får agera som ammor.

Skicka då en bild där du ger din baby bröstet. Helst ett videoklipp. Sedan kanske jag kan tro dig. Inte förr.

Här är en bild, http://www.imagebam.com/image/9e223f513025334

Citat:
80-100 åriga gubbar med vanlig pension attraherar inte unga kvinnor. Annars skulle gubbarna på äldreboenden bli överösta av besök från unga tjejer eller få tonvis av beundrarinnebrev.

1) Det är för att unga kvinnor siktar på typ Justin Bieber.

2) Men det är inte som att kvinnor på 25+ är tillsammans med män för att de tänder på deras utseenden annars skulle de försörja sina män.

3) Eftersom kvinnor har dissat män sexuellt och socialt är det rättvist att män dissar kvinnor ekonomiskt (alltså inte betalar för dem) eller hur?
Senast redigerad av Babianen 2016-11-03 kl. 10:45.
Citera
2016-11-03, 10:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Om mannen skulle föra över pengar till barnen skulle kvinnan ta pengarna. Sluta vara girig.

3) Mannens jobb är att vara en bra förebild. Barn gynnas inte av att ha en förebild som är en chump de kommer bara att lära sig att utnyttja honom på samma sätt som kvinnan utnyttjar honom. Han kommer att få 0 respekt.

4) Varför kan inte kvinnan betala för barnen och mannen kan spendera sina pengar på sig själv?

3) Det är mycket mer ansvarsfullt att vara hemma och uppfostra sina barn än att dumpa dem på dagis och tjäna pengar till typ semester-resor åt sig själv.

Nope. Min nanny, min man, och min familj agerar barnvakt några dagar i veckan men jag gör allt annat.

2) Men det är inte som att kvinnor på 25+ är tillsammans med män för att de tänder på deras utseenden annars skulle de försörja sina män.

3) Eftersom kvinnor har dissat män sexuellt och socialt är det rättvist att män dissar kvinnor ekonomiskt (alltså inte betalar för dem) eller hur?
Bra förebilder arbetar och gör rätt för sig, till skillnad från den där arbetslösa grisen du är ihop med.
Citera
2016-11-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johankalle
Jag startar denna tråd eftersom i olika trådar diskuteras att man ska lämna kvinnor åt deras öde om de råkar illa ut av härliga antastande araber. Givetvis behöver man inte göra mer än lagen kräver, ringa låtsaspolisen som man når på 112, det finns ingen anledning att börja slåss osv.

Men det jag vill ta upp är ATTITYDEN gentemot kvinnor, att ni har röstat för detta, ni förtjänar att brinna i helvetet och varför den är så fel. Att kvinnor inte kan styra ett land, bygga ett fungerande samhälle är väl ganska tydligt. Ur deras munnar kommer bara ologiskt svammel som kan vara ganska gulligt men inte så gulligt när exempelvis: Skolan är feministisk (ologisk). I skolan får man inte utveckla det man är bra på utan ska bara lära in värdelös kunskap utan praktisk betydelse vilket passar kvinnor. Polisen klarar bara bjuda på kaffe, de står bara och tittar på när brott begås.

osv osv osv

Kvinnor är som barn, de tror att om bara de får bestämma så blir allt bra men det slutar bara med att de eldar upp huset, men i slutändan är det föräldrarnas fel eftersom det är deras uppgift att hålla ordning på barnen.

Det är männens fel att kvinnorna förstör landet, det är mannen uppgift att hålla ordning på de dumma kvinnorna. Så i stället för: skyll er själva så måste vi förstå att denna period kommer alltid vara en påminnelse hur dumt det blir när kvinnor ska styra och att det alltid är mannen uppgift att skydda kvinnan från sig själv.

Så när kaoset i Sverige tilltar, vad kan vi göra för att ta hand om de dumma kvinnorna?

Så mycket Bullshit det kom ut ur dig nu. Har din tjej knäckt dig som en lallande dåre så att du snyftande måste skriva detta skit??
Citera
2016-11-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massa1212
Så mycket Bullshit det kom ut ur dig nu. Har din tjej knäckt dig som en lallande dåre så att du snyftande måste skriva detta skit??

Hur resonerar du istället då?
Hoppas att kvinnorna inser hur fel de har och ändrar sig, uppbackade av glada tillrop i stil med "skyll dig själv!"..?

Kom igen nu. Skall något bli gjort kan man inte gå och vänta på att hjärn-störda feminister skall ta tag i det. Man måste agera själv. Allt annat är förlorar-mentalitet.
Senast redigerad av ManManne 2016-11-03 kl. 13:23.
Citera
2016-11-03, 13:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haningepantern
Till och med påven vågar ju tala sanning och i klarspråk...
Svenska kvinnor har kommit så långt med feminism medan männens maskulism tryckts undan. De svenska männen är svaga, blir än svagare och både män och kvinnor utnyttjas av mer maskulina individer som det finns gott om i världen, och i sverige genom massinvandring.

Enkelt uttryckt: vissa knullar, andra blir knullade.

Varför tror ni naiva svenska feminister gillar invandrade män med stake och hår på bröstet? Sedan när de bränt sig 7ggr vill de ha den blöjbytande svenske sk "mannen" igen...

En stark svensk man vill liksom ett skepp bara kan ha en kapten inte ha en stridig svensk feministkvinna utan ser sig om efter mer jordnära kvinnor i utlandet, även här har påven rätt...
Jag gillar inte smuts och jag vill inte ha deras sjukdomar.
Den svenske mannen är inte så dum som deras kvinnor vill tro eller ha honom till.

Bybyeeee!
Citera
2016-11-03, 13:39
Medlem
Machiavellys avatar
Men vilket jävla parti är det alla kvinnor röstat på som gör att dom får skylla sig själva din jävla mupp.

Är det M? Folkpartiet? Kristdemokraterna? För inte fan har alla kvinnor röstat på Socialdemokraterna, eller?

Och tro mig vi kommer ha ett likadant system även om SD styr och ställer. Det är inte fel på partierna, utan på dessa helvetes araber och låtsaskineser till hazarer från Afghanistan som våldtar och äcklar sig.

Ert fel att ni inte röstar på mig som diktator. Hade slaktat varje jävla import som kommer och anser sig ha rätten att antasta kvinnor.
Citera
2016-11-03, 20:45
Medlem
lupacs avatar
Citat:

Tro får du göra i kyrkan. Att många män struntar i att ha någon kontakt med sina barn är dessvärre ingen myt. Läs detta: https://thefathercode.com/the-9-devastating-effects-of-the-absent-father/

"‘Tonight, about 40 percent of children in the western world will go to sleep in homes in which their fathers do not live.
Before they reach the age of eighteen, more than half of our nation’s children are likely to spend at least a significant portion of their childhoods living apart from their fathers
.
Never before in this country have so many children been voluntarily abandoned by their fathers.
Never before have so many children grown up without knowing what it means to have a father.
Fatherlessness is the most harmful demographic trend of this generation. It is the leading cause of declining child and adult wellbeing in our society. It is also the engine driving our most urgent social problems…. If this trend continues, fatherlessness is likely to change the shape of our society.’
"

1) Varför ska mannen köpa en Ferrari till sig själv för en miljon kr istället för att bidra till försörjningen av sina barn från sitt tidigare äktenskap?

2) Någonsin hört talas om spärrade konton och överförmyndare?

3) Ja, genom att inte vara en frivilligt frånvarande farsa. Utan en som är närvarande, tar ansvaret för sina barn, ger dem kärlek och trygghet. Barnen kommer då att se upp till sin pappa och respektera honom.

4) Båda föräldrarna har ekonomiskt ansvar för sina barn. Om fadern har högre inkomst än modern faller det sig naturligt att han får bidra med en större bit till försörjningen.

Citat:

1) - 2) Det är historia. Nu är du en lat loser som inte bryr sig om sina barn. Uppfostrar dem gör du i alla fall inte. Du är mer intresserad av att sprida dynga på nätet, posera i princip naken och göra egna onani-videoklipp än att ta hand om och uppfostra dina barn. Dina "fritidsintressen" genererar inga intäkter.

3) Du lever inte som du lär.

Citat:
"Allt annat" är när du försummar dina barn och tycker det är roligare att trolla på FB hela dagen än att vara en bra mamma. Det håller nog soc med.

Citat:

1) Jag menar naturligtvis männens hushåll i Sverige som thaibrudarna flyttar till och tvingas vara passopp.

2) Nej, det är dagsens sanning. Läs artikeln där thailändskor varnas för svenska män: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10554076.ab

Citat:
Du är så djupt personlighetstörd att alla svenska kvinnor i jämförelse med dig är mycket bättre.

Citat:
Du har precis avslöjat dig som en dålig morsa. Ungen suger inte på ditt bröst såvida han inte har munnen på sin vänstra kind. Dessutom har han armarna slappt utmed sidorna. Själv tar du selfies och har ingen ögonkontakt med din lille son. Du visar med uppenbar tydlighet att du är mer intresserad av dig själv än honom och hans välbefinnande.

Min fru har ammat alla våra tre barn så jag vet hur mjölkstinna bröst ser ut. Dina .... tuttar.... är däremot som tomma mjölkbarer, mindre än en tolvårings knoppande jungfrubröst.

Bilden är helt fel. Den visar ingen känslomässig anknytning mellan mor och son, ingen ögonkontakt, ingen värme och ingen ömhet.

Barnet sitter som det vore en främmande varelse i ditt knä. Trots att jag inte kan se hans ansiktsdrag ser jag på hans kroppsspråk att han inte tyr sig kärleksfullt till dig.

Du borde fan skämmas för att du är en frånvarande och känslokall morsa.

Skicka ny bild där det klart framgår att ditt barn verkligen suger på ditt bröst. Helst en närbild i stil med den här. Med kärleksfull och öm inlevelse.

Klarar du den uppgiften så kommer jag att tro dig.

Citat:

1) Om inte Justin Bieber fanns skulle de unga kvinnorna vallfärda i stora skaror till äldreboenden och uppvakta de gamla, knarriga gubbsen där med ömhetsbetygelser och överösa dem med kyssar, kel och presenter?

2) Nej, kvinnor är mer intresserade av männens personlighet. Läs vad forskningen säger om vad kvinnor tycker är mest attraktivt hos män.

Många unga kvinnor tänder visserligen på äldre män, men då i deras mest potenta år (40-50 år) med de grå tinningarnas charm. Inte knastertorra gubbs från 80 år och äldre.

3) Frivilligt frånvarande pappor dissar sina barn både ekonomiskt, socialt och känslomässigt. Samma sak med frånvarande mammor - sådana som du.

Är det rättvist? Är det schysst mot barnen?
Citera
2016-11-03, 20:50
Medlem
haha vilken legendarisk trådstart, kvinnor är långt överlägsna varelser. Tycker du på riktigt männen har format världen till en trevlig och fin plats? Vi förstör aktivt vår planet i jakten på pengar, vi krigar över vanföreställningar om livet efter döden. Vi har delat upp vår värld med påhittade linjer som vi sedan krigar om. Världen är skräp och det är till 100% männens fel.
Citera
2016-11-03, 21:03
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenbertil356
haha vilken legendarisk trådstart, kvinnor är långt överlägsna varelser. Tycker du på riktigt männen har format världen till en trevlig och fin plats? Vi förstör aktivt vår planet i jakten på pengar, vi krigar över vanföreställningar om livet efter döden. Vi har delat upp vår värld med påhittade linjer som vi sedan krigar om. Världen är skräp och det är till 100% männens fel.
Snacka om kognitiv dissonans och vanföreställningar...
100%
Citera
2016-11-03, 22:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Bra förebilder arbetar och gör rätt för sig, till skillnad från den där arbetslösa grisen du är ihop med.

En "gentleman" jobbar inte. En kvinna kan inte vara en lady om hon inte är gift med en "gentleman".

Citat:
Tro får du göra i kyrkan. Att många män struntar i att ha någon kontakt med sina barn är dessvärre ingen myt. Läs detta: https://thefathercode.com/the-9-devastating-effects-of-the-absent-father/

"‘Tonight, about 40 percent of children in the western world will go to sleep in homes in which their fathers do not live.
Before they reach the age of eighteen, more than half of our nation’s children are likely to spend at least a significant portion of their childhoods living apart from their fathers
.
Never before in this country have so many children been voluntarily abandoned by their fathers.
Never before have so many children grown up without knowing what it means to have a father.
Fatherlessness is the most harmful demographic trend of this generation. It is the leading cause of declining child and adult wellbeing in our society. It is also the engine driving our most urgent social problems…. If this trend continues, fatherlessness is likely to change the shape of our society.’
"

Men det är kvinnorna som inte låter männen träffa barnen.

Citat:
1) Varför ska mannen köpa en Ferrari till sig själv för en miljon kr istället för att bidra till försörjningen av sina barn från sitt tidigare äktenskap?

1) Därför att det är dags för män att prioritera sin egen lycka på samma sätt som kvinnor alltid har gjort.

2) En man ska inte behöva ge upp en Ferrari bara för att hans fru inte kan försörja familjen. Kvinnan får gå och jobba så som män alltid har gjort.

Citat:
2) Någonsin hört talas om spärrade konton och överförmyndare?

Kvinnan kommer att försöka stjäla pengarna på ett eller annat sätt ändå. Om hon vill ge barnen pengar får hon spara ihop till det själv. Är det ett problem?

Citat:
3) Ja, genom att inte vara en frivilligt frånvarande farsa. Utan en som är närvarande, tar ansvaret för sina barn, ger dem kärlek och trygghet. Barnen kommer då att se upp till sin pappa och respektera honom.

Nej inget barn respekterar en man som ger upp det liv som han vill ha för att toffla för en kvinna alla inser att det är patetiskt.

Citat:
4) Båda föräldrarna har ekonomiskt ansvar för sina barn. Om fadern har högre inkomst än modern faller det sig naturligt att han får bidra med en större bit till försörjningen.

Nej? Det faller sig naturligt att mannen dumpar kvinnan med barnen, åker till Thailand och knullar 18 åringar + köper en Ferrari. Varför ska män dedikera sina liv till nåt som kvinnor vill ha?

Citat:
1) Jag menar naturligtvis männens hushåll i Sverige som thaibrudarna flyttar till och tvingas vara passopp.

2) Nej, det är dagsens sanning. Läs artikeln där thailändskor varnas för svenska män: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10554076.ab

1) Hur är det annorlunda från att de sköter sitt eget hushåll i Thailand?

2) Det finns flera 100 miljoner kvinnor som inte lever i ett rikt land. Om det inte passar att ställa upp på sex för den fördelen kan de stanna kvar i sina hemländer.

Citat:
Skicka ny bild där det klart framgår att ditt barn verkligen suger på ditt bröst. Helst en närbild i stil med den här. Med kärleksfull och öm inlevelse.

Klarar du den uppgiften så kommer jag att tro dig.

Nej jag tänker inte posta creepy amnings-bilder.

Citat:
Du har precis avslöjat dig som en dålig morsa. Ungen suger inte på ditt bröst såvida han inte har munnen på sin vänstra kind. Dessutom har han armarna slappt utmed sidorna. Själv tar du selfies och har ingen ögonkontakt med din lille son. Du visar med uppenbar tydlighet att du är mer intresserad av dig själv än honom och hans välbefinnande.

Min bästa väninnas mamma är barnpsykolog hon har träffat mina barn. Är du barnpsykolog?

Citat:
1) Om inte Justin Bieber fanns skulle de unga kvinnorna vallfärda i stora skaror till äldreboenden och uppvakta de gamla, knarriga gubbsen där med ömhetsbetygelser och överösa dem med kyssar, kel och presenter?

2) Nej, kvinnor är mer intresserade av männens personlighet. Läs vad forskningen säger om vad kvinnor tycker är mest attraktivt hos män.

Många unga kvinnor tänder visserligen på äldre män, men då i deras mest potenta år (40-50 år) med de grå tinningarnas charm. Inte knastertorra gubbs från 80 år och äldre.

3) Frivilligt frånvarande pappor dissar sina barn både ekonomiskt, socialt och känslomässigt. Samma sak med frånvarande mammor - sådana som du.

Är det rättvist? Är det schysst mot barnen?

1) Unga kvinnor vill ha män som är rika + har hög status.

2) Om kvinnor var intresserade av mäns personlighet skulle de inte kräva att männen har jobb + bostad + utbildning. Det borde räcka med personligheten.

3) Nej de sätter sin egen lycka först på samma sätt som kvinnor alltid har gjort. Om kvinnor inte vill att män ska lämna dem får de erbjuda något som får männen att stanna till exempel försörjning + sex med snygga horor.

4) Är det rättvist och schysst mot barnen att kvinnor inte anstränger sig för att hålla kvar barnens far i deras liv? Om de köper den där Ferrarin och hyr en snygg tjej 1 gång per månad då kommer mannen att stanna kvar. Tycker du inte att barn är värda det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in