Citat:
Det är alltför många skilda män som ger blanka fan i att träffa sina barn och hellre ägnar hela sin tid åt sin nya fru och sina nya barn. En man med normal inkomst har inte råd att köpa en Ferrari. Det är bättre att han lägger sina surt förvärvade pengar på att ta tåget eller flyget för att besöka sina barn, ge dem presenter eller föra över en slant till deras bankkonton. Inte bara betala underhåll.
Citat:
Du är en lat loser som parasiterar både på dina föräldrar och skattebetalare. Jag har betalat löneskatt i över trettio år, även till perverterade parasiter som dig.
Min familj har tillräckligt med tillgångar så att mina barn inte kommer att behöva jobba. Däremot tvingas de betala skatt för losers som dig.
Citat:
Det är dina nannies eller fosterfamiljen som tar hand om dina barn. Själv sitter du bakom datorskärmen hela din vakna tid och skickar skitinlägg i det här forumet. Du bryr dig inte om dina ungar.
Skulle du säga samma sak om kvinnor som sätter sina barn på dagis? Mina barn får mycket mer tid med mig än vad dagis-barn får med sina mammor.
Citat:
Det borde du göra. Du har själv skrivit otaliga inlägg om bl a barnavårdscentralen och socialtjänsten. Dina egna erfarenheter av dem.
Vet inte och bryr mig inte.
Nope. Jag har aldrig gått på mvc/bvc/dagis/vården.
Nope. Jag har aldrig gått på mvc/bvc/dagis/vården.
Citat:
Blev du inte älskad av din mamma?
Klart jag blev. Synd om dina föräldrar som fick ett sinnesrubbat och våldtäktsbesatt pervo till dotter.
Citat:
Du dyrkar våldtäktsmän och tycker att de förtjänar medaljer.
Folk har sex get over it.
Citat:
Men en thai (eller annat asiatisk etnicitet) kvinnor som kommer till Sverige får oftast ett bättre liv. Är du emot att män hjälper kvinnor till ett bättre liv?
Många thaikvinnor far illa som hushållerskor och sexslavinnor. Bättre liv? Inte för alla.
Citat:
Mer vett, mer intelligens, mer förnuft, mer empati, mer kärlek, mer ömhet, mer moderlighet, mer social kompetens, mer av alla andra inre goda kvaliteter.
Som vad? Mer fett?
Citat:
Du sitter ju och postar dynga under hela din vakna tid så då har du inte tid att ge ditt barn di. Snarare dina nannies som får agera som ammor.
Nej jag har inga inlägg jag ammar det är därför som mina bröst ser så stora ut. Vad är det för fel på dig?
Skicka då en bild där du ger din baby bröstet. Helst ett videoklipp. Sedan kanske jag kan tro dig. Inte förr.
Citat:
80-100 åriga gubbar med vanlig pension attraherar inte unga kvinnor. Annars skulle gubbarna på äldreboenden bli överösta av besök från unga tjejer eller få tonvis av beundrarinnebrev.
Men det är samma sak med vanliga män också. Det är inte som att kvinnor är intresserade av mäns utseenden.
Lägg av med ditt skitprat. Det är ingen som tar dig på allvar. Utom andra knäppgökar förstås, som är av samma skrot och korn som du.
Senast redigerad av lupac 2016-11-03 kl. 01:41.
Senast redigerad av lupac 2016-11-03 kl. 01:41.