2016-11-02, 20:06
Medlem
wasd1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Finns det nån statistik över hur många muslimer i Sverige som kommer från östeuropa? Vill göra lite skillnad på dessa och MENA gänget.

Hade faktiskt varit intressant att se det, verkligen. Detta är "mindre problematiska muslimer" även om även dom är problematiska.
Citera
2016-11-03, 02:15
Medlem
Känns som Sverige och Tyskland ligger i toppen. Hemskt är det.
Citera
2016-11-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Ryssland vill försvara Europa? Haha vilken värld lever TS i? Det är enorma spänningar mellan Ryssland och EU. Samtidigt att det finns ca 10% muslimer.. Det är för många.
Tycker inte Ryssland ska vara med samma lista som t.ex. Polen som har 0.1% muslimer i landet.. Eller?
Vilka källor använder du? Rysland har 6.5% muslimer (alltså av 10 människor i ett rum mindre än 1st är muslim). Titta på den här karta för att se hur många muslimer finns i Ryssland.

Rysland,Polen,Ungern och Rumänien är bara några av dessa länder som är inte (ännu) drivna av PK-mafioter. Dessutom har de en stor erfarenhet när det gäller om muslim invation (tack vare deras historia). Det är bara en tidsfråga till en inbördeskrig mot islam (som politisk och fascist ideologi) kommer att börja inuti Europa. Det finns alla tecken på detta och politikerna (i hela Europa) verkar göra allt som möjligt för att uppnå denna plan. På detsamma sätt som invandring = pengar från skattebetalarna till PK-mafioter har vi krig = pengar för densamma pack.

Något från Polen
Något från Ryssland
Något från Ungern
Något från Rumänien

I MENA länderna har alltid funnits krig så frågan blir varför just nu har dessa PK-mafioter invaderat vårt kontinent med dessa ekonomiska migranter (annan källa). Igen, krig=pengar från skattebetalarna till PK-mafia (vapen försäljning, utrustning för NATO armen, bostad och bidrog för invandrare, allt betald av skattebetallarna).
Citera
2016-11-03, 12:16
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negue
Vilka källor använder du? Rysland har 6.5% muslimer (alltså av 10 människor i ett rum mindre än 1st är muslim). Titta på den här karta för att se hur många muslimer finns i Ryssland.

Rysland,Polen,Ungern och Rumänien är bara några av dessa länder som är inte (ännu) drivna av PK-mafioter. Dessutom har de en stor erfarenhet när det gäller om muslim invation (tack vare deras historia). Det är bara en tidsfråga till en inbördeskrig mot islam (som politisk och fascist ideologi) kommer att börja inuti Europa. Det finns alla tecken på detta och politikerna (i hela Europa) verkar göra allt som möjligt för att uppnå denna plan. På detsamma sätt som invandring = pengar från skattebetalarna till PK-mafioter har vi krig = pengar för densamma pack.

Något från Polen
Något från Ryssland
Något från Ungern
Något från Rumänien

I MENA länderna har alltid funnits krig så frågan blir varför just nu har dessa PK-mafioter invaderat vårt kontinent med dessa ekonomiska migranter (annan källa). Igen, krig=pengar från skattebetalarna till PK-mafia (vapen försäljning, utrustning för NATO armen, bostad och bidrog för invandrare, allt betald av skattebetallarna).

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Russia
Mellan 5-14 %.. därför känns att CA 10% verkar rimligare än 6%..

Vill även tillägga att videon från Polen inte handlar om en protest om invandring/islam. Det är "propaganda" åt andra hållet..
Senast redigerad av LugnarNerMig 2016-11-03 kl. 12:18.
Citera
2016-11-03, 12:18
Medlem
wasd1234s avatar
Citat:

Något från Polen
Något från Ryssland
Något från Ungern
Något från Rumänien

2 Afrikaner vs 2 Ryssar. Patrioter. https://www.youtube.com/watch?v=uO0XRUy3vQ8
Citera
2016-11-03, 13:06
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
2 Afrikaner vs 2 Ryssar. Patrioter. https://www.youtube.com/watch?v=uO0XRUy3vQ8
hävdar med bestämdhet att etniska vita, ryssar eller nordbor är överlägsna när det kommer till man/man konflikter..det vet MENA och går alltid i klasar.
Här är ett intressant klipp på organiserad uppgörelse..jag antar att antalet är lika:
https://www.youtube.com/watch?v=bsIykHP_D_U
Citera
2016-11-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
hävdar med bestämdhet att etniska vita, ryssar eller nordbor är överlägsna när det kommer till man/man konflikter..det vet MENA och går alltid i klasar.
Här är ett intressant klipp på organiserad uppgörelse..jag antar att antalet är lika:
https://www.youtube.com/watch?v=bsIykHP_D_U

Problemet är att PK-mafia uppmanar sitt folk till denna punkt när de tappar kontrollen över folket => anarki. Vad händer sen (särskilt med minoriteterna)?
Citera
2016-11-03, 14:57
Medlem
Citat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Russia
Mellan 5-14 %.. därför känns att CA 10% verkar rimligare än 6%..

Vill även tillägga att videon från Polen inte handlar om en protest om invandring/islam. Det är "propaganda" åt andra hållet..

The Polish king Jan III Sobieski saved all of Europe from the Turks in the battle of Vienna in 1683 and was hailed as "Savior of Vienna and Western European civilization".

Låt mig läsa för dig några av deras besked som finns på deras baner:
Polacy dla Polski - Polen för polaker
Stop Islamijacki Polski - Stop islamiseringen av Polen
Wolimy kotleta od mahometa! - Vi föredrar kotlett än Mahomed!
(inte minst flaggar med "Refugee are not welcome")

Vad är det som du inte förstår från alla dessa budskap? Eller börjar du förstå endast när det är för sent?

Den PK-mafioter vill inte se eller har ingen ånning som helst angående det som är på väg i några år om de börjar inte fixa den här skit som de har skapat för det första.

Människorna röstar med vem som helst när de lever i lugn och ro. När deras barn och kvinnor blir dödade och/eller gruppvåldtagna, när deras pengar går till moskeer istället för skolor och vårdnad eller infrasturktur, när PK-mafioter vänder sig mot sitt eget folk då det är kört ...
Citera
2016-11-03, 15:10
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
The Polish king Jan III Sobieski saved all of Europe from the Turks in the battle of Vienna in 1683 and was hailed as "Savior of Vienna and Western European civilization".

Låt mig läsa för dig några av deras besked som finns på deras baner:
Polacy dla Polski - Polen för polaker
Stop Islamijacki Polski - Stop islamiseringen av Polen
Wolimy kotleta od mahometa! - Vi föredrar kotlett än Mahomed!
(inte minst flaggar med "Refugee are not welcome")

Vad är det som du inte förstår från alla dessa budskap? Eller börjar du förstå endast när det är för sent?

Den PK-mafioter vill inte se eller har ingen ånning som helst angående det som är på väg i några år om de börjar inte fixa den här skit som de har skapat för det första.

Människorna röstar med vem som helst när de lever i lugn och ro. När deras barn och kvinnor blir dödade och/eller gruppvåldtagna, när deras pengar går till moskeer istället för skolor och vårdnad eller infrasturktur, när PK-mafioter vänder sig mot sitt eget folk då det är kört ...

Nu är jag polack och kan polska och den polska historian förmodligen bättre än du.
Polen har räddat Europa mer än 3 gånger. Dessutom stoppade vi tredje världskriget att bryta ut.

Detta är nationaldagen. En march för att fira självständigheten från Sovjet -89. Så det är självklart att det står Polen för polackerna. Då vi precis kastat ut kommunisterna från landet.
Sedan att det finns någon stolle som tar med sig en flagga där det står stoppa islamiseringen har inget med själva marchen att göra.

För att klargöra, så är jag emot muslimsk invandring. Men videoklippet är propaganda från högern. På samma sett SVT/vänstern vinklar åt sitt håll.

Frågor?

Edit: Jag vet att den riktiga nationaldagen är från 1918. När vi bröt ryskbesittning efter 123 år.
Senast redigerad av LugnarNerMig 2016-11-03 kl. 15:13.
Citera
2016-11-03, 15:45
Medlem
Citat:
Nu är jag polack och kan polska och den polska historian förmodligen bättre än du.

Detta är nationaldagen. En march för att fira självständigheten från Sovjet -89.

Det var nationaldagen men nej, enligt France Press det handlade om "Tens of thousands of protesters poured into Warsaw's streets on Wednesday for a demonstration organised by the far right, marching under the slogan "Poland for the Polish" and burning an EU flag", dvs. mot EU inte mot USSR.

Alltså din tolkning av denna evenemang avviker från det som hundratals (t.o.m mass-media) skrivits på Internet, Twitter, Facebook eller LinkedIn. So varför skulle jag köppa din tolkning, bara för att du (hävdar att du) är polack?

De sjöng:
"Yesterday it was Moscow, today it's Brussels which takes away our freedom" .
Other banners read "Great Catholic Poland" and "Stop Islamisation".

Alltså, ja, det är underbart att de har valt en viktig dag så att deras budskap höras högst. Men det tar inte bort budskap som var på deras flaggar/baner liksom Stop Islamijacki Polski, Wolimy kotleta od mahometa! eller "Refugee are not welcome" flaggar. Den hela internet pråtar om 150000 polackar som har marchat mot islamisering av Polen.

Du representerar inte alla dessa 150000 polacker som var där inte jag heller, låt deras budskåp pråta för dem istället.
Citera
2016-11-03, 16:31
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Det var nationaldagen men nej, enligt France Press det handlade om "Tens of thousands of protesters poured into Warsaw's streets on Wednesday for a demonstration organised by the far right, marching under the slogan "Poland for the Polish" and burning an EU flag", dvs. mot EU inte mot USSR.

Alltså din tolkning av denna evenemang avviker från det som hundratals (t.o.m mass-media) skrivits på Internet, Twitter, Facebook eller LinkedIn. So varför skulle jag köppa din tolkning, bara för att du (hävdar att du) är polack?

De sjöng:

Alltså, ja, det är underbart att de har valt en viktig dag så att deras budskap höras högst. Men det tar inte bort budskap som var på deras flaggar/baner liksom Stop Islamijacki Polski, Wolimy kotleta od mahometa! eller "Refugee are not welcome" flaggar. Den hela internet pråtar om 150000 polackar som har marchat mot islamisering av Polen.

Du representerar inte alla dessa 150000 polacker som var där inte jag heller, låt deras budskåp pråta för dem istället.

Okej let's straight out the facts.

Kan vi vara överens om att marschen i huvudsak inte handlade om islam/islamisering?

Citat:

Ingen marsch mot islam alltså.

Citat:

Att massmedia kastar oändlig skit på Polen är verkligen inget nytt. MSM målar ut hela polska folket som rasister och nazister, dessutom har vi ju ingen demokrati längre efter de senaste valet, enligt MSM (massmedia).

Citat:
De sjöng:

Som ovan, ingen marsch mot islam då det ju uppenbarligen sjöng om frihet.
Sedan som jag skrev ovan, att några tog det ett steg längre och tog med sig banners har ingenting med själva marschen att göra. Sedan om dessa 150.000 håller med om budskapen eller inte väljer jag vara osagt!
Jag var faktiskt där i Warszawa under tiden denna marsch ägde rum. Men det kommer du ju förmodligen också ifrågasätta. Vill du ha bildbevis kanske?

Att du skriver i citat tecken när du skriver att jag hävdar att jag är polack är fanimej sinnesjukt ju?
Hela mitt liv var jag mobbad över att vara polack, gick på en helsvensk skola. Fram till 15 års ålder försökte jag intala mig själv att jag var svensk.
Nu vet jag bättre, skulle inte ens säga att jag är svensk för 10 miljoner. Men så blir jag ifrågasatt på Flashback.. Haha hur i helvete vill ni svennebananer ha det egentligen!?
Citera
2016-11-03, 17:41
Medlem
Citat:
Okej let's straight out the facts.

Kan vi vara överens om att marschen i huvudsak inte handlade om islam/islamisering?

Ingen marsch mot islam alltså.

Jag slösar inte min tid med dig min vän, det är värdelös

PS: du kan inte bevisa att du är polack (dessutom det spelar ingen roll) men för alla som vill lysna vad polackar gör i Polen: https://www.youtube.com/watch?v=hwbklh6UgOg

Jag kan bara säga det: först i Polen och sen i den hela Europa. Det börjar...oavsätt om vissa tror eller inte.
Senast redigerad av negue 2016-11-03 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in