Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-03, 13:45
Medlem
cerealtubemans avatar
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1414468531916016&id=266876443 341903

Lustigt att SVT har så knapphändig information. Vars ägde dom påstådda våldtäkterna rum Snarare hos vem. Varför nämns inte Jeffrey Epstein Är det för att SVT är rädda för att läsare ska få veta att den kända pedofilen även har kopplingar Clintons.

Vad är det för fel på kändisar. Pedofili förstår man går högt upp bland makteliten.
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-11-03 kl. 13:53.
2016-11-03, 13:55
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det hoppas jag inte han kommer att vara han bör agera kraftfullt och hänsynslöst mot dessa råttor för att i framtiden avskräcka sådant här patrask att försöka dupera folket.

Fortfarande en drömmare ser jag

Drömmare för att jag är intelligent nog att kunna tolka statistik?
2016-11-03, 13:57
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira

Du verkar inte vara speciellt kunnig på statistik om du inte förstår hur det skeva urvalet påverkar resultatet!

Du kommer bli förvånad den 8:e
2016-11-03, 13:58
Medlem
Rois avatar
Grab 'em by the feels

https://youtu.be/YY-CiPVo_NQ

Riktigt kraftfullt tal av Michael Moore av alla människor. Han jobbar tydligen på någon anti-Trump dokumentär, men erbjöd även material till historiens bästa politiska reklam.
2016-11-03, 14:03
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Grab 'em by the feels

https://youtu.be/YY-CiPVo_NQ

Riktigt kraftfullt tal av Michael Moore av alla människor. Han jobbar tydligen på någon anti-Trump dokumentär, men erbjöd även material till historiens bästa politiska reklam.

Trumpnissarna har ju klippt av honom, där han börjar förklara vad han menade. "It will feel good........for one day". Sedan kommer verkligheten att gå upp för folk, vad man egentligen röstat på. Lite som Brexit.
2016-11-03, 14:03
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Du verkar inte vara speciellt kunnig på statistik om du inte förstår hur det skeva urvalet påverkar resultatet!

Du kommer bli förvånad den 8:e

Jag tror nog detta inlägget är talande nog för hur pass intelligent du verkar vara!

Men som sagt det är aldrig fel att drömma.

Hillary kommer bli krossad och satt i fängelse samtidigt som Trump blir POTUS
2016-11-03, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1414468531916016&id=266876443 341903

Lustigt att SVT har så knapphändig information. Vars ägde dom påstådda våldtäkterna rum Snarare hos vem. Varför nämns inte Jeffrey Epstein Är det för att SVT är rädda för att läsare ska få veta att den kända pedofilen även har kopplingar Clintons.

Vad är det för fel på kändisar. Pedofili förstår man går högt upp bland makteliten.
Vissa står över alla misstankar hos PK-jornalister. Kompisskap med Clinton fungerar nog som en modern variant av avlatsbrev.
Och tänk hur journalistdrevet förkunnat Palmes oskuld till att ha skändat barn på bordellen dit regeringsgubbarna gick. Den stackars flickan lyssnade man inte på. Men hur kunde de bevisa att hon inte talade sanning? Vad jag vet saknas sådan bevisning och då är det skändligt att media säger att hon ljuger.

Men Palme och Clinton är "helgon" bland PK-folk.
2016-11-03, 14:10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Jag tror nog detta inlägget är talande nog för hur pass intelligent du verkar vara!

Men som sagt det är aldrig fel att drömma.

Hillary kommer bli krossad och satt i fängelse samtidigt som Trump blir POTUS

Ni är skrattretande korkade. De enda med skevt urval, är de få där Trump leder. Ja det var en där Hillary ledde med 12 % också, men 4-5 är nog mer normalt, om man tittar på de sammantagna undersökningarna.
2016-11-03, 14:10
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Fast advokaten ifråga är stark #NeverTrumper och väldigt hängiven Hillary supporter så detta blir lika relevant som att Trumps kampanjchef kritiserar Hillary för något. Ingen lyssnar på det.

Sorgligt dock att demokraterna tar till fulknep med fejkade kvinnor för vad är det nu, 17:e gången i rad. Patetiskt.

Du tror inte att det faktiskt kan finns sanning i allt detta? Om du inte bryr dig om Trumps kvinnoförakt så får du gärna klargöra det men att tro på hans konstanta förnekanden i detta läge är ju bara löjligt. Fanatiska anhängare till Trump kommer alltid att tro på det han säger och blundar för allt annat.

Den våldtagna flickans advokat är naturligtvis inte Trump-supporter och hon har all rätt att ha en politisk åsikt. Finns vittnesmål eller andra bevis så kommer folk att lyssna, även om vissa inte vill.
2016-11-03, 14:13
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Du tror inte att det faktiskt kan finns sanning i allt detta? Om du inte bryr dig om Trumps kvinnoförakt så får du gärna klargöra det men att tro på hans konstanta förnekanden i detta läge är ju bara löjligt. Fanatiska anhängare till Trump kommer alltid att tro på det han säger och blundar för allt annat.

Den våldtagna flickans advokat är naturligtvis inte Trump-supporter och hon har all rätt att ha en politisk åsikt. Finns vittnesmål eller andra bevis så kommer folk att lyssna, även om vissa inte vill.

Fast det finns ingen flicka. Man gick ut med pompa och ståt att nu jävlar kommer det bli presskonferens och sedan är det bara en anti Trump kvinna som sitter där och säger sig företräda någon som hon varken vill gå ut med namn, bild eller förklaring.

Det är trams.

Hade det existerat någon våldtäkt så hade man gått ut med det direkt. Som de som Bill har våldtagit. Där finns det ju dessutom bevis att han hade sexuella relationer i vita huset och ljög om det. Trump har aldrig varit kopplad till något sådant förrens han blev motståndare till demokraterna. Det är patetiskt och ni som inte ser igenom detta är IMO efterblivna!
2016-11-03, 14:14
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ni är skrattretande korkade. De enda med skevt urval, är de få där Trump leder. Ja det var en där Hillary ledde med 12 % också, men 4-5 är nog mer normalt, om man tittar på de sammantagna undersökningarna.

Du är smärtsamt dum i huvudet att jag faktiskt tycker uppriktigt synd om dig... Men du kommer väl få en chock när du vaknar upp och Trump har vunnit.
2016-11-03, 14:16
Medlem
PilotHockeys avatar
Förövrigt tycker jag det är ytterligare bevis på medias partiskhet.

Nu får någon anti Trump kvinna uppmärksamhet i media utan något som helst bevis för det hon säger överhuvudtaget.

Men inte fan tar media upp han killen som hävdar att Bill Clinton är hans farsa, nej då är det ju att han inte har bevis som är grejen.

Om man följer medier så förstår man hur biased dem faktiskt är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in