2016-10-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Tullat på vinet? MGM är väl redan rätt uthängd i tråden? Läs den, förslagsvis.

Sen har vi ingen jävla aning om MGM:s politiska åsikter. Jag tycker att han ska hängas ut oavsett - om han blir dömd. Fram tills dess tycker jag vi ska hålla oss, för sent, men ändå.

Och ja, jag vet att allt pekar på honom och hans brott verkar vara vidrigt. Att han fortsatt jobba under utredningen (samt arbetat med barn) gör det hela ännu vidrigare.

Jag halkade in i tråden. Det kan vara synd om gärningsmannen om han nu är oskyldig, men ingenting tyder på det. Men du förstår min besvikelse över hur flertalet av artister fronderar mot Sverige därför får alla en släng av min slev. Samma med journalistkåren, tyvärr.

Jag vill inte ha diktatur men det måste komma lättnader i det massiva trycket mot allt Sverigevänligt. I Polen har man försökt ifrågasätta.
Citera
2016-10-27, 23:42
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag halkade in i tråden. Det kan vara synd om gärningsmannen om han nu är oskyldig, men ingenting tyder på det. Men du förstår min besvikelse över hur flertalet av artister fronderar mot Sverige därför får alla en släng av min slev. Samma med journalistkåren, tyvärr.

Jag vill inte ha diktatur men det måste komma lättnader i det massiva trycket mot allt Sverigevänligt. I Polen har man försökt ifrågasätta.
Snart får vi fly till Polen.Jag är inte extremt arg på den här idioten. I alla fall vi har är ju liknande fall utav inävlare som förstör vårat rike dagligen. sa tilll en liten på tåget att inte spotta och ha skor på sätet. tro fan att det kom en pk hora och kalla mig för rasist. tänkte slänga av båda två men sansade mig som tur. Men har den här snubben gjort fel ska han dömas ut på en ödeö
Citera
2016-10-28, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellios
Kom med nått konkrekt din ord bajsare. Tillför tråden nått som har med saken att göra ditt lilla troll.

Varför det? Du har ju uppenbarligen inte ens bemödat dig med att läsa tråden och bara lade i rasistväxeln av ren rutin. MGM har varit här i över trettio år (sedan han var ett par månader gammal) och med tanke på dina formuleringar skulle jag gissa att det är längre än du varit här.

Det finns absolut tillfällen då kulturell eller nationell tillhörighet är väldigt relevant. Detta är inte ett av dem.
Citera
2016-10-28, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1984FTW
Varför det? Du har ju uppenbarligen inte ens bemödat dig med att läsa tråden och bara lade i rasistväxeln av ren rutin. MGM har varit här i över trettio år (sedan han var ett par månader gammal) och med tanke på dina formuleringar skulle jag gissa att det är längre än du varit här.

Det finns absolut tillfällen då kulturell eller nationell tillhörighet är väldigt relevant. Detta är inte ett av dem.

Nej detta är bevis på svartskallens undermåliga genetik. Kulturen har här bevisats ha mindre betydelse än hur människor genetiskt utvecklats på olika platser i världen. Bomba Indien och främst Pakistan till smulor så kan vi människor med lite värde göra fina semesterorter där i stället.
Citera
2016-10-28, 23:07
Medlem
Bläddrade igenom aftonbladet idag och läste snabbt om mannen som blivit dömd till 7 års fängelse för diverse sexbrott mot barn. Tog för givet att det var detta som denna tråden handlade om så när jag satt här och spydde över vad jag läste så kände jag mig ändå nöjd med tanken att han har 7 års fängelse framför sig. Sen kommer jag till sista sidan och ser att dom yrkar på 1.5 års fängelse. Med andra ord så hittar vi denna rikspedofil ute och chattar med små muskelkillar om typ 10-12 månader.

Ett riktigt vidrigt avskum. Helvete vad det tog emot att läsa dom där hetsiga jävla chattloggarna där han så uppenbart sitter och runkar och försöker övetala små afrikanska barn att sälja sexshower med sina småbröder. Nä, fyfan.

Sen kan jag inte annat än att tycka synd om föräldrarna till detta vidriga as. Måste på något sätt vara skönt för dem att han är adopterad så att det inte är deras genpool som bidragit till detta.
Tänk att få komma in till polisstationen och bli anklagad för att sprida barnporr och medan man sitter där och försvarar sig så börjar man inse och förstå att det är sitt (adopterade) barn som begått denna fruktansvärda handling.

Han kommer garanterat att bli fälld, och förhoppningsvis duktigt påpucklad i fängelset. Förhoppningsvis har han INGEN möjlighet att leva ett normalt liv igen.
Citera
2016-10-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisskitfittan
Bläddrade igenom aftonbladet idag och läste snabbt om mannen som blivit dömd till 7 års fängelse för diverse sexbrott mot barn. Tog för givet att det var detta som denna tråden handlade om så när jag satt här och spydde över vad jag läste så kände jag mig ändå nöjd med tanken att han har 7 års fängelse framför sig. Sen kommer jag till sista sidan och ser att dom yrkar på 1.5 års fängelse. Med andra ord så hittar vi denna rikspedofil ute och chattar med små muskelkillar om typ 10-12 månader.

Ett riktigt vidrigt avskum. .

Han kommer garanterat att bli fälld, och förhoppningsvis duktigt påpucklad i fängelset. Förhoppningsvis har han INGEN möjlighet att leva ett normalt liv igen.

Ja jävlar 7 års fängelse låter inte fan tillräckligt!
Citera
2016-10-29, 15:41
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisskitfittan

Ett riktigt vidrigt avskum. Helvete vad det tog emot att läsa dom där hetsiga jävla chattloggarna där han så uppenbart sitter och runkar och försöker övetala små afrikanska barn att sälja sexshower med sina småbröder. Nä, fyfan.

Sen kan jag inte annat än att tycka synd om föräldrarna till detta vidriga as. Måste på något sätt vara skönt för dem att han är adopterad så att det inte är deras genpool som bidragit till detta.
Tänk att få komma in till polisstationen och bli anklagad för att sprida barnporr och medan man sitter där och försvarar sig så börjar man inse och förstå att det är sitt (adopterade) barn som begått denna fruktansvärda handling.

Ja, man får nog säga att föräldrarna dragit en rejäl nitlott i detta fall.

Citat:

Tyvärr så är jag inte säker på att han kommer att bli fälld. Det svenska rättsväsendet verkar ha havererat och sjukt är det nya normala. Skulle inte förvåna mig om han blir friad.

Däremot har du antagligen rätt i att han inte kan leva ett normalt liv igen. Förhoppningsvis. Men återigen: Man vet inte nuförtiden i det här landet.

Som sagt: Sjukt är det nya normala.
Citera
2016-10-29, 16:08
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja, man får nog säga att föräldrarna dragit en rejäl nitlott i detta fall.

Tyvärr så är jag inte säker på att han kommer att bli fälld. Det svenska rättsväsendet verkar ha havererat och sjukt är det nya normala. Skulle inte förvåna mig om han blir friad.

Däremot har du antagligen rätt i att han inte kan leva ett normalt liv igen. Förhoppningsvis. Men återigen: Man vet inte nuförtiden i det här landet.

Som sagt: Sjukt är det nya normala.

Sverige är snäll emot sina mörka innevånare, de får nästan göra hur de vill tyvärr.
Tippar på att han får samhällstjänst på ngt dagis i 12 månader..
Citera
2016-10-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Sverige är snäll emot sina mörka innevånare, de får nästan göra hur de vill tyvärr.
Tippar på att han får samhällstjänst på ngt dagis i 12 månader..

Om han får detta hoppas jag åklagare. Överklagar.... och att nästa enhet fattar hur skyldig han är. Fattar inte att han kan kalla sig kristen o ljuga så mycket.
Citera
2016-10-30, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jaså, det säger du! Har du sett det i din kristallkula? Homosexualitet och pedofili är två helt olika läggningar. Lär dig skillnaden! Det finns män som lever i parrelation med kvinnor men som i hemlighet är pedofiler. Hur förklarar du det med din kristallkula? Om någon är både homosexuell och pedofil så är det ett undantag snarare än regel.
Faktum kvarstår dock att homofiler är starkt överrepresenterade bland peddofiler.sjukt som fan.
Citera
2016-10-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Faktum kvarstår dock att homofiler är starkt överrepresenterade bland peddofiler.sjukt som fan.

Men herregud, kan folk sluta säga "fakta" och "faktum" om denna teori. Om det är fakta, presentera då fakta istället för att sitta här och gasta åt varandra.
Citera
2016-10-31, 08:51
Medlem
Jag antar att det låga straffet som åklagaren yrkade på har att göra med att MGM inte fysiskt själv begår ett övergrepp utan sitter o runkar framför datorn.

Dock tycker jag att man borde kunde kalla det för nån slags anstiftan till våldtäkt, han har ju trots allt försökt betala för att barn ska bli våldtagna? Borde inte det gå?

Känns extremt lågt med tanke på brottet.

Och rasisterna och homofoberna i tråden kan bara hålla käft. Gå hem o lyssna på lite stöveltramp eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in