Citat:
Ursprungligen postat av
Pisskitfittan
Bläddrade igenom aftonbladet idag och läste snabbt om mannen som blivit dömd till 7 års fängelse för diverse sexbrott mot barn. Tog för givet att det var detta som denna tråden handlade om så när jag satt här och spydde över vad jag läste så kände jag mig ändå nöjd med tanken att han har 7 års fängelse framför sig. Sen kommer jag till sista sidan och ser att dom yrkar på 1.5 års fängelse. Med andra ord så hittar vi denna rikspedofil ute och chattar med små muskelkillar om typ 10-12 månader.
Ett riktigt vidrigt avskum. Helvete vad det tog emot att läsa dom där hetsiga jävla chattloggarna där han så uppenbart sitter och runkar och försöker övetala små afrikanska barn att sälja sexshower med sina småbröder. Nä, fyfan.
Sen kan jag inte annat än att tycka synd om föräldrarna till detta vidriga as. Måste på något sätt vara skönt för dem att han är adopterad så att det inte är deras genpool som bidragit till detta.
Tänk att få komma in till polisstationen och bli anklagad för att sprida barnporr och medan man sitter där och försvarar sig så börjar man inse och förstå att det är sitt (adopterade) barn som begått denna fruktansvärda handling.
Ja, man får nog säga att föräldrarna dragit en rejäl nitlott i detta fall.
Citat:
Han kommer garanterat att bli fälld, och förhoppningsvis duktigt påpucklad i fängelset. Förhoppningsvis har han INGEN möjlighet att leva ett normalt liv igen.
Tyvärr så är jag inte säker på att han kommer att bli fälld. Det svenska rättsväsendet verkar ha havererat och sjukt är det nya normala. Skulle inte förvåna mig om han blir friad.
Däremot har du antagligen rätt i att han inte kan leva ett normalt liv igen. Förhoppningsvis. Men återigen: Man vet inte nuförtiden i det här landet.
Som sagt: Sjukt är det nya normala.