Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-27, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Pyjamasmannens slutledningsförmåga den är verkligen på topp. Inte en enda länk att kontra med? Har du inget att säga? Du har inte noterat alla Trump skall stämma om de går emot honom?

Han behöver inga nya länkar för det svaret, han använder precis samma källor som du.
Men klarar till skillnad från dig av att tolka och analysera dem.
2016-10-27, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Du har inga fler artiklar från pissmedia? Jag tror Trumpsupportrarna verkligen börjar tveka om du postar fler

Det enda du kan prestera är förnedrande inlägg? Du är verkligen medlem av Sveriges finest, NOT!

Trump is going down

http://www.wrcbtv.com/story/33476803/trump-brand-loses-luster-with-affluent
2016-10-27, 06:41
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Anledningen till trötta Trump? Vet inte om det var just detta tal men här befinner han sig i en kyrka iaf.

https://twitter.com/search?q=%23draintheswamp&src=typd6
Gubben är 70, vad tror?

Trump hinner bli ännu mer senil på fyra år, bara en anledning varför han inte kommer försöka bli kandidat igen.
2016-10-27, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullups
Han behöver inga nya länkar för det svaret, han använder precis samma källor som du.
Men klarar till skillnad från dig av att tolka och analysera dem.

Så kan det låta när man ursäktar sig för att bidra med absolut ingenting. Nedan ser du verkligheten för Trump

https://www.hipmunk.com/tailwind/are-trump-hotels-trumping/

http://www.cnbc.com/2016/05/27/campaign-not-doing-trump-hotels-any-favors-as-bookings-plummet-report.html
2016-10-27, 06:45
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Det enda du kan prestera är förnedrande inlägg? Du är verkligen medlem av Sveriges finest, NOT!

Trump is going down
http://www.wrcbtv.com/story/33476803/trump-brand-loses-luster-with-affluent
Citat:
A woman angry about Trump's groping comments, and his daughter's continued support for him, created a "#GrabYourWallet" hashtag on Twitter to boycott the Ivanka Trump Collection, which includes handbags, shoes, jewelry and clothes.
Vad är det här för trams?Tror du det här är något nytt, betydande eller förvånandefor någon? Han har startat ett krig mot hela etablissemanget, klart en massa viktigpettrar, kärringar och cucks hoppar på tåget och är jätteduktiga som tar ställning mot Trump. På samma sätt som vissa har i tråden tror att Trump eller vi bryr oss om några svaga republikaner som glömt hur man vinner tar ställning mot Trump. Med losern Jeb i spetsen för fjantarna.
2016-10-27, 06:46
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Kommer väldigt väl ihåg att SVT inte rapporterade det i nyheterna som ett skämt.., utan som något smaklöst. Och jag antar att andra länder även inte uppskattade det..

Trump och humor. Där har du rätt.., det är en brist hos honom.

Har efterlyst i tråden (lite nu och då) en varmare sida ifrån honom, den har man inte sett..., var senast lite i ett tal för ett par dagar sedan som han skämtade om sin frisyr. Han skulle ha vunnit fler röster om han bjöd på sig lite oftare..

Antar att det till en del har att göra med situationen han är i, som han upplever : Han vs. "systemet", och dåligt med allierade (och vem kan han egentligen lita på ?). För allt detta med politik är ju på ett sätt utanför Trump`s vanliga comfort zone..

-Han har ju lyckats i livet..(vad än folk försöker säga)
-Lyckats myyycket långt med sina barn..(går inte att ta ifrån honom), så någon kall psykopat är han inte. Utan det tyder på att han har ett varmt hjärta.

Sen med Assange : Han har efterlyst Trump snusk, han har (enligt egen utsago) släppt hundratusentals e-mails med Putin snusk.
Måste man ha ett varmt hjärta för att skaffa barn och nannies?

Reagan och 5 minuter, han sa det istället för annat vid ljudtest innan presskonferensen börjat. Skulle Trump säga det skulle det inte vara ett skämt för som du också säger, han har ingen humor. Han är en psykopat och kan inte säga med självironi. INTE en chans. För honom är han skapelsens krona
2016-10-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Eftersom du är enfaldig och inte kan hitta något på nätet, det tar 5 sekunder.

http://nymag.com/daily/intelligencer/2016/08/trump-asked-advisor-why-cant-we-use-nuclear-weapons.html

Trump vill använda kärnvapnen, mest får att han skulle få en kick av det och för alltid kommas ihåg, må det vara som en galning. Han har berättat att bland det han är mest rädd för är att folk ska glömma bort honom.

Försök inte att slingra dig likt en hora, utan debattera ärligt nu.

Vi pratade om att du skulle länka där han pratar mera om 'take the oil.' Men eftersom du inte gjorde det så utgår jag ifrån att du inte hade något att komma med och hade fel igen. Och ett pinsamt försök att rädda ansikte genom att börja prata om något annat...
2016-10-27, 07:38
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter

Vi pratade om att du skulle länka där han pratar mera om 'take the oil.' Men eftersom du inte gjorde det så utgår jag ifrån att du inte hade något att komma med och hade fel igen. Och ett pinsamt försök att rädda ansikte genom att börja prata om något annat...

Jag imponeras. Försöker att få ett konkret svar från Xelious
2016-10-27, 07:39
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Jag väntar fortfarande på en källa från hans påstående att USA statsskuld är lägre än på många år.
2016-10-27, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Du har inga fler artiklar från pissmedia? Jag tror Trumpsupportrarna verkligen börjar tveka om du postar fler

Ja jag känner enormt mycket tvek nu efter detta morgoninlägg, att ingen annan öppnat sina ögon ännu

Finns absolut ingenting som kan ändra mig och miljontals andra människors syn på Trump.

Titta bara på Hillary, man får ju rysningar över hur många här inne som faktiskt skulle lägga sin röst där..

Ständigt tjatade här om att Trump är över och kört, direkt taget ur medias propagandacentral.

Skrämmande
Senast redigerad av Hewasright 2016-10-27 kl. 08:01.
2016-10-27, 08:00
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:

Jag länkade till det och du är en efterbliven slav, varför kan du inget om Trump när den senile gubben är ditt enda hopp här i världen utöver Putin?

De flesta (max 3% av befolkningen) trumpsupporters i Sverige (där du inte bor) verkar kombinera den döva kärleken till Trump med ett hopp om att Putin ska invadera Europa och förslava och bomba oss.

Det börjar bli dags välja. Trump och Clinton är när det gäller, båda dödsfiender till Putin. Trump med sitt enorma EGO kommer som neocon inte tveka om Putin hotar honom. Psykopater tål inte kritik, hot än mindre.
2016-10-27, 08:10
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Ja jag känner enormt mycket tvek nu efter detta morgoninlägg, att ingen annan öppnat sina ögon ännu

Finns absolut ingenting som kan ändra mig och miljontals andra människors syn på Trump.

Titta bara på Hillary, man får ju rysningar över hur många här inne som faktiskt skulle lägga sin röst där..

Ständigt tjatade här om att Trump är över och kört, direkt taget ur medias propagandacentral.

Skrämmande

Haha ja, man tappar lite tro och hopp på mänskligheten för varje inlägg Hillary folket författar.

Låt oss vänta och se på resultatet. Det ser bra ut för Trump, trots att han slåss mot hela det korrupta etablissemanget. All aboard.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in