2016-10-24, 08:05
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
PR kan vara skyldig likaväl som han kan vara oskyldig.

Det är synd att den s. k. "skyldighetskorridoren" är så trång och smal. Här handlar det till större delen om PR och BW.

Som jag ser det så finns det åtminstone ytterligare fyra "intressanta" personer. Dessa har i o f s tagits upp förut i tråden men diskussionerna har snabbt återgått till PR och BW.

Det kan också handla om helt okända personer som aldrig har hamnat under radarn. Chansen att de rätta personernas namn har omnämnts i tråden tror jag är stor. GM kan mycket väl själva har varit inne och skrivit här.

Kanske är läge att bara analysera dessa grabbar för att få en mindre lista chansen att det är någon av dom kan vara stor.
Citera
2016-10-25, 15:39
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheExterminator
Kanske är läge att bara analysera dessa grabbar för att få en mindre lista chansen att det är någon av dom kan vara stor.

Har precis fått information om att PR åkt fast för drograttfylla nu har det inget med Helena att göra men ändå han sysslade ju inte med droger och det finns källa på detta.
Citera
2016-10-25, 16:58
Medlem
Skaraborg2s avatar
Drogfylla.

Citat:
Har precis fått information om att PR åkt fast för drograttfylla nu har det inget med Helena att göra men ändå han sysslade ju inte med droger och det finns källa på detta.

När i tiden åkte PR fast för drogfylla?
Citera
2016-10-25, 17:09
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
När i tiden åkte PR fast för drogfylla?

Ska varit för 3 veckor sen
Citera
2016-10-25, 17:55
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Ska varit för 3 veckor sen

Är det inte höga böter och indraget körkort
Citera
2016-10-25, 19:35
Medlem
Greenskys avatar
Citat:

Jo, suck! När ska folk lära sig? Man håller sig till alkoholen och så köper man en Dräger alcotest 3000 (eller liknande) som man kalibrerar en gång om året så har man koll på när man kan köra.

Citera
2016-10-25, 19:40
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:

Hej

Fick ett samtal att det skrevs i tråden att jag åkt fast för drograttfylla nu sysslar jag inte med droger men civilpoliser stoppade mig och jag fick lämna urin och blodprov då jag hade spår av läkemedel i urinen.
Analysen tog tre veckor och jag fick svaret igår som jag redan visste inte skulle visa något olagligt och eftersom jag har recept på den aktuella medicinen lades utredningen ner.
Då jag antar att det är offentligt material kan den som vill dubbelkolla mina uppgifter ringa 010-566 01 88 numret går till utredare Suzanne Redenfors på polisen i Varberg och hon kan bekräfta dessa uppgifter om någon är intresserad.

Mvh PR
Citera
2016-10-25, 21:26
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

I alla fall inte i detta fall, eftersom fallet avskrevs. Analysen visade att det rörde sig om en medicin (för sömnproblem) som PR har på recept. Därför, skrev polisen, så hade hon lagt ner ärendet. Det var alltså inte fråga om någon drogfylla. Och - ja - jag har sett meddelandet, och kan därför bekräfta att PR:s uppgifter i tråden i kväll stämmer.
Citera
2016-10-26, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichardKimble
Hej

Fick ett samtal att det skrevs i tråden att jag åkt fast för drograttfylla nu sysslar jag inte med droger men civilpoliser stoppade mig och jag fick lämna urin och blodprov då jag hade spår av läkemedel i urinen.
Analysen tog tre veckor och jag fick svaret igår som jag redan visste inte skulle visa något olagligt och eftersom jag har recept på den aktuella medicinen lades utredningen ner.
Då jag antar att det är offentligt material kan den som vill dubbelkolla mina uppgifter ringa 010-566 01 88 numret går till utredare Suzanne Redenfors på polisen i Varberg och hon kan bekräfta dessa uppgifter om någon är intresserad.

Mvh PR

Det påstås i tråden att du och UA ofta brukade gena med bil vid den aktuella cykelvägen när ni var ihop. Stämmer det?
Citera
2016-10-26, 14:06
Medlem
Skaraborg2s avatar
Drograttfylla - ett felaktigt påstående.

Citat:
Ursprungligen postat av RichardKimble
Hej

Mvh PR

Vad bra att du har klargjort detta. Då var det alltså ingen drograttfylla utan enbart ett falskt rykte.
Citera
2016-10-26, 14:25
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Vad bra att du har klargjort detta. Då var det alltså ingen drograttfylla utan enbart ett falskt rykte.

Ryktet stämde jag var misstänkt för drograttfylla till provsvaren kom så fungerar det sa dom till mig.
Citera
2016-10-26, 14:26
Medlem
RichardKimbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det påstås i tråden att du och UA ofta brukade gena med bil vid den aktuella cykelvägen när ni var ihop. Stämmer det?

Vi körde där ofta även jag själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in