2016-10-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDurango
Inspelningarna anlände precis via posten! Nu är det dock bara att överföra ljudfilerna från CD:n och ladda upp dom, vilket blir en utmaning då jag först imorgon kväll har tillgång till en stationär dator med möjlighet att sätta in en CD-skiva.

Så antigen håller ni andan till imorgon kväll eller så försöker jag lösa det under denna kväll via en polare eventuellt!

Bra intiativ! Ska bli riktigt intressant att höra.
Citera
2016-10-20, 16:08
Medlem
Citat:
Inspelningarna anlände precis via posten! Nu är det dock bara att överföra ljudfilerna från CD:n och ladda upp dom, vilket blir en utmaning då jag först imorgon kväll har tillgång till en stationär dator med möjlighet att sätta in en CD-skiva.

Så antigen håller ni andan till imorgon kväll eller så försöker jag lösa det under denna kväll via en polare eventuellt!

Fan va bra, konstigt att jag inte fått mina än eftersom jag beställde tidigare än dig
Men huvudsaken att en har fått dom, försök fixa det så tidigt som möjligt!
Citera
2016-10-20, 16:16
Medlem
Citat:

Grymt! Tackar så mycket för att du är villig att fixa allt dehär! Sitter o väntar, kommer dom upp imorgon så kommer jag fan lyssna på dom under arbetspasset som jag längtat!
Citera
2016-10-20, 16:19
Medlem
Vet nån om Hom* Badp*(a) alltså Husse*n ch*s(i) flickvän vars bror blev mördad i dubbelmordet vid Väderilsgatan blev skadad vid skjutningen inne på krogen?för jag tänker förövarna som sköt inne i baren måste kanske ha vetat eller sett att hon var där tillsammans med hennes pojkvän (Hussein chit) och kanske undvikit och träffa henne eftersom hon var syster till till en av de som dog på Väderilsgatan (norra) mordet som troligen blev upprinnelsen till krogmordet?
Citera
2016-10-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Earthquakedestroys
Vet nån om Hom* Badp*(a) alltså Husse*n ch*s(i) flickvän vars bror blev mördad i dubbelmordet vid Väderilsgatan blev skadad vid skjutningen inne på krogen?för jag tänker förövarna som sköt inne i baren måste kanske ha vetat eller sett att hon var där tillsammans med hennes pojkvän (Hussein chit) och kanske undvikit och träffa henne eftersom hon var syster till till en av de som dog på Väderilsgatan (norra) mordet som troligen blev upprinnelsen till krogmordet?

Jag vill minnas att hon inte blev skadad. Men jag tvivlar till att dom skulle ha brytt sig om henne om hon stod i vägen
Citera
2016-10-20, 17:37
Medlem
DoktorDurangos avatar
Okej, ljudfilerna är planerade att åka upp runt klockan 21 ikväll.

Eftersom dessa med all säkerhet kommer ta upp rätt mycket utrymme behöver jag bara hjälp och tips kring var jag kan ladda upp dessa och dela?
Citera
2016-10-20, 17:53
Medlem
Så mkt plats bör de väl inte tai mp3?
Citera
2016-10-20, 17:54
Medlem
Citat:
Okej, ljudfilerna är planerade att åka upp runt klockan 21 ikväll.

Eftersom dessa med all säkerhet kommer ta upp rätt mycket utrymme behöver jag bara hjälp och tips kring var jag kan ladda upp dessa och dela?

Fan va schysst av dig!

Tyvärr har jag ingen sida du kan ladda upp på förutom minfil.org.

Undra vem man ska lyssna först på, Dansken, Silence eller jonis?
Citera
2016-10-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Fan va schysst av dig!

Vill minnas att "entand" zakariyes förhör var uselt. Medans Khalids "wiz" var ganska bra. Han var väldigt påläst på deras bevis mot honom.
Citera
2016-10-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisselassen
Vill minnas att "entand" zakariyes förhör var uselt. Medans Khalids "wiz" var ganska bra. Han var väldigt påläst på deras bevis mot honom.

Då blire att lyssna på Mr entand sist då haha.
Citera
2016-10-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Fan va schysst av dig!

Jag ska nog ta och lyssna på Josef eller Onur, har för mig Onur har en kaxig jävla röst
Citera
2016-10-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hisingen2016
Jag ska nog ta och lyssna på Josef eller Onur, har för mig Onur har en kaxig jävla röst

Onur som inte kunde vara tyst i förhören haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in