2006-12-26, 18:33
Bannlyst
Vad vet Ni om André Söderlund, som var på väg att ömma Perstorps Kommunkassa.
Han var med i Efterlyst på intervju men av någon anledning censurerades en del med störsignal på ett par minuter - man påstod att det var tekniskt fel, men det är bluff & båg eftersom detsamma även gällde reprisen.

Märkligt nog kom det inte fram att André är homofilur. Jag snappade detta av en slump från en av Skånetidningarna.
Eftersom det juste att vara homo & André gått ut offentligt kan denna tråd hållas offentlig.

Märkligt nog höll Efterlyst tyst om detta, trots att det gjordes en intervju med André.

Någon som vet något om denne man - förmodligen från Malmö - skolkamrat, granne eller liknande.
Citera
2006-12-27, 00:01
Medlem
drdunders avatar
har hört/vet att han på sin första permis för några månader sedan stack från sverige så ingen offentligt skitsnack här tack... en bra kille om ni frågar mig iallafall FTS
Citera
2006-12-27, 00:03
Medlem
drdunders avatar
dessutom försökte han inte tömma kassan, han tömde den. men de lyckades dra tillbaka några överföringar, dock långt ifrån alla.....
Citera
2006-12-27, 00:36
Medlem
hur fan....

Citat:
Ursprungligen postat av drdunder
har hört/vet att han på sin första permis för några månader sedan stack från sverige så ingen offentligt skitsnack här tack... en bra kille om ni frågar mig iallafall FTS

kan du kalla honom en bra kille när man snor de pengar som de mest utsatta i vårt samhälle behöver, för att finansiera ett boende i malmös skrytområde och diverse spritfester o annan skit? Jävla parasit skulle jag vilja kalla det svinet!!!
Citera
2006-12-27, 00:37
Medlem
imponerad eller?

Citat:
dessutom försökte han inte tömma kassan, han tömde den. men de lyckades dra tillbaka några överföringar, dock långt ifrån alla.....

tattare!
Citera
2006-12-27, 01:17
Medlem
drdunders avatar
begår man ett brott som inte drabbar enskilda individer, och dessutom blir rik på kupppen så grattis tycker jag. likaväl för de fåtal som jobbar ihop sin rikedom så grattis till dem med, bra jobbat tycker jag.... du är bara tjurig för att du inte skulle klara av ngt liknande, och dessutom senare stå upp för det...
Citera
2006-12-27, 10:18
Medlem
Citat:
begår man ett brott som inte drabbar enskilda individer, och dessutom blir rik på kupppen så grattis tycker jag. likaväl för de fåtal som jobbar ihop sin rikedom så grattis till dem med, bra jobbat tycker jag.... du är bara tjurig för att du inte skulle klara av ngt liknande, och dessutom senare stå upp för det...

points!
Citera
2006-12-27, 15:58
Bannlyst
Dr Dunder

I intervjun sa han att han fått som många upplevelser tack vare de här pengarna - läs kört in Staken-I-Baken på smågrabbar som han köpt för pengar.

Han går ju omkring med Skit-P-Kuken & eller Sperma-I-Arslet.

Är det en bra kille?

Dessutom blåste han bilföretag - plundrade lägenheten på alla vitvaror.

Det här handlar om en supersjuk sociopat.

Däremot skall jag inte ondgöra sig att han drog från Kåken.

Det är naturligt - det går inte att ha ett permissionssystem på kåkarna - sådana skapar Uncle Toms - ingen vettig människa vill sitta inne - därför drar dom vid permissionerna.
Citera
2006-12-27, 16:33
Medlem
noobzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Det är naturligt - det går inte att ha ett permissionssystem på kåkarna - sådana skapar Uncle Toms - ingen vettig människa vill sitta inne - därför drar dom vid permissionerna.

OT:
Ingen människa vill heller ha anledning att känna sig paranoid och gömma sig från varenda myndighet i samhället. Rymma är lätt, hålla sig undan är svårare.
Varför inte citera det klassiska: You can run, but you can't hide.
Citera
2006-12-27, 17:06
Medlem
drdunders avatar
har ni inte fattat att enda anledningen att ngn skulle ställa upp på en sådan intervju är för att tjäna ngt på det själv... tror du polisen/myndigheter kommer att leta efter pengarna om han säger att de är bortslösade.. om han skulle säga som det är skulle dem leta med blåslampa på olika utländska konton osv. man ska inte tro på allt man hör. För intervjun betalade tv3 dessutom en anseenlig summa precis som kvällstidningarna gjorde till ett utländskt konto. Han är en kille med sinne för pengar och att få ut det mesta av sina affärer. Ang folks sexella läggning/privatliv får det stå för dem själva. Dessutom hade han flickvän iallafall under den perioden på soc. förv... Att han är en bra kille grundar jag på att han skött alla sina affärer och kontakter på ett korrekt sätt.
Citera
2006-12-27, 17:20
Medlem
zorro32s avatar
Citat:

Vafan är du efterbliven tror du inte att det drabbar nån individ om man tömmer kommunalkassan pengarn lär ju kunna användas till skolan m,m.

Sedan har jag inga problem med nån som rånar banker. För banker de tjänar ju bra på sina räntor m,m
Citera
2006-12-27, 17:43
Bannlyst
Dr Dunder

Det Du kallar för "hade en flickvän" har enligt säkra källor varit en pojkvän.
Men Du som har inside, varför ströp TV3 en del av intervjun genom störsignal - vad handlade den delen om?

Kan tänka mig att den handlade om homosex, att pojkvännen blev intervjuad & fick kalla fötter - alla vill inte "komma ut" - inte i nationwide television.

Det tog runt 60 år för Sverker Åström att "komma ut".

Det som gjorde mig mest förbannad på Efterlyst intervjun är att det inte kom fram att A S är homo - vilket jag visste innan. Det anses ju vara lika juste att vara homo som hetero. Då är det jävligt fördomsfullt & AntiHomo att dölja detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in