När jag började med YoutubeDLG för något halvår sedan förstod jag inte vad den där Update-knappen skulle vara bra för så det gick ganska dåligt att hämta i början.
Vis av misstaget börjar jag nu varje session med att klicka på Update.
Får följande felmeddelande på diverse api förfrågningar:
"Sidan är trasig
Vi ber om ursäkt, men just nu verkar en del av vårt system ha gått sönder. Förhoppningsvis är det snart åtgärdat."
Så ja nått gör de med api:n eller så har de bara problem med den.
Och stora delar av kvällen igår och dagen idag har bara den svartmarkerade varit tillgänglig.. Och bland mina program så är det bara SVT_list_DL_2.1 som har stöd för den svartmarkerade men den var ju till igår osläppt och ännu ej färdigställd..
Och stora delar av kvällen igår och dagen idag har bara den svartmarkerade varit tillgänglig.. Och bland mina program så är det bara SVT_list_DL_2.1 som har stöd för den svartmarkerade men den var ju till igår osläppt och ännu ej färdigställd..
Nu ha svtplay-dl fått sin update på det jag snackade om.. Fix kommer så även umans_webtv_downloader.exe funkarar felfritt och inte bara SVT_list_DL_2.1..
Nu ha svtplay-dl fått sin update på det jag snackade om.. Fix kommer så även umans_webtv_downloader.exe funkarar felfritt och inte bara SVT_list_DL_2.1..
Jag vet att du varnat men jag skriver också som en varning här att programmet är skumt :P
UWTD
Published October 16, 2016 | By uman231 | Edit
Släpper ikväll en ny fullständig mapp för att alla ska ha samma filer då ett tag många hoppade åt och fram bland fixar och på så vis fick många av er andra filer än vad jag hade och det gjorde det ganska svårt att ge bra support. Och på senare dagar själv släppt små fixar på enskilda program utan att “tvingat” er till att göra updates det främst pga att jag planerat detta släpp och då hade det mindre betydelse om några hade andra filer än vissa andra.
Främsta nyheterna i detta släpp:
SVT-list-DL_2.1
urplay
viafree_sub_dl
SVT-list-DL_2.1 är egentligen riktigt likt SVT-list-DL_2.0 men i koden mer städad och har stöd för nyare anrop mot svt’s api. Men jag planera en del saker till som ska tillkomma efter lite mer tester. SVT-list-DL_2.0 medföljer ännu men med namnet SVT-list-DL_2.0_old.
urplay har många/vissa av er redan hunnit testa och är likt All-ep.exe men enbart för urplay. Det ingen av er ännu hunnit testa är den subtitle funktion som nu medföljer. Detta programmet kan dock ha vissa/många buggar kvar.
viafree_sub_dl är vad den antyder en subtitle downloader för viafree och har även den testats av ganska många sedan innan.
Hade planerat att en hel del mer saker skulle komma med i denna update men med tidsbrist och annat trams så väljer jag att vänta med en del grejer som vissa av de är klara men ej ingår då ej tester gjorts ännu. Och andra finns ännu bara i skallen på mig ännu.
Så hur gör du nu?
Jag rekomenderar dig att radera din nuvarande uwtd mapp
Laddar ned zip filen från filer
Packa upp den nya mappen gärna i C:\ roten.
Startar umans_webtv_downloader.exe för att på nytt ange önskad nedladdnings mapp.
Klart…