Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-16, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Människan är helt enkelt jävligt dryg.
ok
2016-10-16, 17:03
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Svårt att lyckas fånga upp strömniningen vilka som faktiskt kommer att rösta förståss. Trump har en movement. Största politiska movement i USAs historia kanske. Men mellan mjölks Republikaner hur gör dom?

Hillary har ingen movement alls. Älskad av ingen. Däremot finns ju hästväljare som alltid röstar på sitt partis kandidat. Hur gör negern som är en klassisk hästväljare för D? Kommer den gå och rösta?
Bara denna formulering har diskvalificerat dig som någon som har någonting av värde att säga. Du gör inte god reklam för Tramp-supportrar.

Största movement? Du räknar säkert inte medborgarrättsrörelsen? Eller självständighetskampen på 1700-talet?

Snacka om att glorifiera någon som kommer att gå till historien som ett skämt. (Trump dvs.)
2016-10-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Bara denna formulering har diskvalificerat dig som någon som har någonting av värde att säga. Du gör inte god reklam för Tramp-supportrar.

Största movement? Du räknar säkert inte medborgarrättsrörelsen? Eller självständighetskampen på 1700-talet?

Snacka om att glorifiera någon som kommer att gå till historien som ett skämt. (Trump dvs.)

Haha du är bara så jävla avundsjuk av någon anledning Det Trump har gjort har ALDRIG gjorts förr! Han kommer att ta hem det här valet mot er äckliga globalister, du som älskar öppna gränser och ISIS!
2016-10-16, 17:14
Medlem
Citat:
Bara denna formulering har diskvalificerat dig som någon som har någonting av värde att säga. Du gör inte god reklam för Trump-supportrar.

Visste inte att medborgarrättsrörelsen eller självständighetskampen ställde upp i Presidentvalet.
Men förstår ditt svar på sättet jag skrev mitt inlägg. Som enskild (Presidentsvals) person är Trump i topp.
2016-10-16, 17:15
Medlem
Citat:

Den ända dryga här är väl du som sitter 24/7 på uppdrag och spammar sönder tråden om en person du uppenbarligen inte gillar? Liv...

Trump kommer förmodligen att ta debatt nummer 3 ganska enkelt och sen får han börja pumpa ut reklam och hoppas på Wikileaks så tar han Hillary!
2016-10-16, 17:16
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:

Då får jag väl hoppas att du anser detsamma om din favorit kandidat... men jag tvekar
http://www.thepoliticalinsider.com/wikileaks-drops-new-bombshell-hillary-racist-slammed-black-people/

Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Den ända dryga här är väl du som sitter 24/7 på uppdrag och spammar sönder tråden om en person du uppenbarligen inte gillar? Liv...

Trump kommer förmodligen att ta debatt nummer 3 ganska enkelt och sen får han börja pumpa ut reklam och hoppas på Wikileaks så tar han Hillary!

The silent majority is back
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-16 kl. 17:19.
2016-10-16, 17:24
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Då får jag väl hoppas att du anser detsamma om din favorit kandidat... men jag tvekar
http://www.thepoliticalinsider.com/wikileaks-drops-new-bombshell-hillary-racist-slammed-black-people/

The silent majority is back
Har hon skrivit så är det illa. Jag tycker inte bättre om Trump för det. Har aldrig påstått att jag är ett fan av Clinton.
2016-10-16, 17:31
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:

Men du måste förstå att det där är inte rapporterat i högermedia, och då har det aldrig hänt enligt Trumps anhängare.
2016-10-16, 17:32
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Har hon skrivit så är det illa. Jag tycker inte bättre om Trump för det. Har aldrig påstått att jag är ett fan av Clinton.

Skrattar mest åt er som är så enögda och skriver endast skit om Trump och hans supportrar samtidigt som ni påstår att ni inte är fan utav Clinton, man märker ju bara på hur du skriver att det är mer okej för henne "Har hon skrivit det där är det illa" när det gäller Trump är han en idiot,pajas och allt vad ni nu på vänsterkanten kan vräka ur er.
2016-10-16, 17:32
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då det inte behövs något domslut för att bestämma att Clinton är en sexualförbrytare så behövs det inte ett för att Trump är det (Det är din egna logik jag använder)

Allt är så oerhört tröttsamt. CNN (bias), FOX Hannity (ännu mer BIAS). Om nu Trumpen har varit kåt 10 ggr, so what!? Att runka till KIM K:S bröst/höfter? Har Donald däremot förgripit sig på kvinnor, så är det en annan sak. Då ska han utredas, under law.
2016-10-16, 17:36
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det är sant också (tills nu).
Efter att man tagit negern ur djungeln, hur tar man djungeln ur negern? Det är hot-topic idag (integration).
Citat:
“The main reason behind successful immigration should be painfully obvious to even the most dimwitted of observers: Some groups of people are almost always highly successful given only half a chance (Jews*, Hindus/Sikhs and Chinese people, for example), while others (Muslims, blacks** and Roma***, for instance) fare badly almost irrespective of circumstances.”

https://www.youtube.com/watch?v=wQ4PYVATBac
SUPERPREDATORS (Hillary Clinton Remix)
Senast redigerad av heis 2016-10-16 kl. 17:54.
2016-10-16, 17:56
Medlem
BenHornes avatar
Får väl ta tillbaka mitt uttalande inatt - han tycks ha klarat även pussygate rätt bra enligt ovannämnd poll. Med tanke på att hans väljargrupp nästan uteslutande är vita, vanligtvis kristna i någon omfattning, borde det här våldtäktssnacket kapat bort hälften av hans röster. Nåväl, fortsatt spänning! Lite mer från Wikileaks, att han gör bra ifrån sig i sista debatten och att han lyckas med att framställa Clinton som, ja, den hon till stor del visat sig vara, så kanske Trump kan vinna trots allt.

Men jag är tveksam, under sina senaste kampanjmöten har han framförallt påpekat hur valet är riggat. Och ja, det finns en påtaglig media-bias mot Trump, detta för att han är en idiot, och många inom media (jag tror fan DN är värst i just det avseendet) har svårt att hålla sig objektiva i sin rapportering. CNN försökte inatt minimera den senaste läckan på ett pinsamt vis.

Avslutningsvis är det intressant att Trump fått följare även på flashback - trots hans politiska hållning. Det borde vara påtagligt att han prioriterar amerikaner först, och är likgiltig inför hur det går för andra länder. Min poäng är att hans hela politiska hållning bygger på att tala till just de som kommer att rösta på honom, så bortsett US-svenskar antar jag att det främst är hans retorik som lockar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in