Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Röstade på Trump här i tråden men har nu i princip bestämt mig, Trump är inte presidentaktig.
Hans fall är nu väldigt likt Romneys förra valet. Han flaxade en del, sen läckte videos som visade sanningen bakom masken.
Troligen väntade de med avsikt tills det är 1 månad kvar. Så att folk inte skulle hinna glömma det.
Hade velat stötta Trump (anti-etablissemang) men han är helt enkelt olämplig, med sina ständiga utbrott över småsaker.
Hans vicepresidentkandidat är en bättre kandidat. Hoppas istället att GOP tar fram honom inför nästa val.
Tror du på änglar? Om inte så kommer du
aldrig att se en antietablissemangs-kandidat som du gillar. Detta av två enkla anledningar:
1. Det finns inga felfria personer.
2. Mediaetablissemanget kommer använda alla knep för att sänka antietablissemangs-kandidater, av naturliga skäl.
Citat:
Jag skulle fortfarande kunna ändra mig, om något släpps som visar att Hillary är ännu värre, eller att Trump skulle göra något oväntat och bli en trevlig prick. Men man ändrar inte på djävulen så enkelt, Trump har en 50-årig karriär som mobbare.
Vilken jävla höna du är. Du lägger medvetet dina sympatier baserat på mängden negativ publicitet respektive kandidat får. En höna som påstår sig vara mot etablissemanget men bygger sina åsikter på vad etablissemanget påstår